پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
صحرابان در اختتامیه برنامه اردوی جهادی بخش جره و بالاده:
مسئول بسيج دانشجويي كازرون در مراسم اختتامیه برنامه اردوی جهادی مرحله اول در روستاهای بخش جره و بالاده گفت:امسال محوریت فعالیت های فرهنگی ما در اردوی جهادی روشنگری در رابطه با مقابله و جمع آوری ماهواره و همچنین ازدیاد جمعیت بود.

به گزارش دريافتي كازرون نما، محمدهادي صحرابان ضمن اشاره به آسیب های ماهواره افزود: ماهواره آمده است تا بنیان اعتقادی و اجتماعی خانواده ایرانی را در هم بشکند و ما باید با هوشیاری به این مسئله مراقب باشیم به بهانه سرگرمی و گذران اوقات فراغت در دام دشمن نیفتیم.
مسئول بسیج دانشجویی کازرون گفت:گسست فرهنگی بین نسل ها و ایجاد شکاف بین فرزندان و والدین و انحراف اخلاقی و تربیتی فرزندان، بدبینی و بدگمانی میان زوجین و افزایش طلاق در جامعه ازجمله اثرات سوء ماهواره است که دامن خانواده های ما را گرفته است.
وی با اشاره به تحریم ها و دشمنی های استکبار افزود:دشمنان در همه عرصه ها ما را تحریم کرده اند به جز در دو عرصه مواد غذایی و تولیدات فرهنگی و رسانه ای که اثرات قابل توجهی بر رفتار و سبک زندگی ما دارد.
صحرابان افزود: هم در علم ثابت شده و هم در شریعت ما وجود دارد که نقش مواد غذایی بر روح و رفتار و خلقیات انسان اثر دارد.مثلا درترکیبات نوشابه پپسی و محصولات نستله از کبد جنین انسان به عنوان طعم دهنده استفاده می شود و همین حرام خواری در افراد اثرات مخرب خود را می گذارد.
وی همچنین به تولیدات رسانه ای اشاره کرد و اظهار داشت: تولیدات رسانه ای غرب باعث شده است سبک زندگی در کشورمان دچار آسیب و در برخی موارد دچار استحاله شود. این تولیدات که با فرهنگ غیرانسانی و کاملا شهوانی و یا خشن ساخته می شود باعث افزایش فساد و ناامنی در جامعه شده است که در برخی موارد فرزند خانواده با دیدن صحنه های خشن دچار قصاوت قلب می شود و کشتن مادرش برایش عادی می گردد.
مسئول بسیج دانشجویی کازرون در پایان افزود: باید عدم استفاده از ماهواره به عنوان یک ارزش در جامعه مبدل شود تا بتوانیم دشمن را از خانه هایمان بیرون کنیم.
صحرابان ضمن اشاره به بهانه های خانواده ها جهت استفاده از ماهواره اظهار داشت:کدام والدینی حاضر است مار خوش خط و خال سمی که بسیار زیبا و جذاب است را صرفا جهت نمایش در قفسی در خانه خود نگهداری کند در حالیکه احتمال دارد فرزندش بر اثر عدم آگاهی درب قفس را باز کند و مورد هجوم مار قرار بگیرد ؛ آیا فایده نگهداری مار به ضررش می ارزد؟!!
در این مراسم به ممتازین و فعالین برتر شرکت کننده در برنامه های اردوی جهادی جوایزی به قید قرعه اهدا شد و همچنین به کلیه خواهران اقلام حجاب و عفاف اهدا گردید.

نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴