پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹
امام جمعه قائميه:
امام‌جمعه قائمیه گفت: پروژه فتنه مذهبی طراحی‌شده دنیای استکبار بود که توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خنثی شد.
 به گزارش كازرون نما به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام قهرمان عباسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این بخش با گرامیداشت 17 مرداد سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار در سخنانی اظهار داشت: سربازان گمنام امام زمان (عج) عملیات خرابکارانه دشمن را خنثی و آنان را از نقشه شوم اختلاف‌افکنی میان مذاهب در کشور ناکام و مأیوس کردند.
وی ادامه داد: شبکه‌های ماهواره‌ای را که از نیویورک و لندن تغذیه می‌شدند و در برخی از استان‌ها و شهرستان‌ها دفتر داشتند و به اختلاف‌افکنی میان شیعه و سنی اقدام می‌کردند با عملیات موفقیت‌آمیز سربازان گمنام امام زمان جمع‌آوری شد.
امام‌جمعه قائمیه، ایجاد فتنه و تشدید اختلاف مذهبی در جهان اسلام، تبلیغ اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی، تبلیغ و ترویج سبک‌های غلط عزاداری همراه با خرافات مانند قمه‌زنی را از اهداف این شبکه ماهواره‌ای برشمرد.
عباسی تصریح کرد: این شبکه فتنه‌انگیز در مقابله با نظام اسلامی، هجمه علیه اصل ولایت‌فقیه و اهانت به مرجعیت و علمای شیعه را در رئوس کار خود قرار داده بود و می‌خواست از نفوذ مرجعیت و تأثیر اصل ولایت‌فقیه در رهبری اسلام جلوگیری کند.
وی متذکر شد: مدیریت این شبکه‌های ضداسلام توسط افراد ضدانقلاب، افراطی، با نفوذ سرویس‌های جاسوسی اداره می‌شود.
امام‌جمعه قائمیه گفت: دشمن با این شبکه‌ها می‌خواست جلو وحدت اسلامی را در کشور بگیرد امّا با عملیات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) عوامل آن دستگیر و دفاتر آنان در کشور جمع‌آوری شد.
عباسی در بخش دیگر سخنان خود وفای به عهد را یکی از ویژگی‌ها و صفات انسان مؤمن و ضمانتی برای ورود آن به بهشت عنوان کرد.
وی با اشاره به روایتی از وجود نازنین پیغمبر (ص)، ستم نکردن به مردم، دروغ نگفتن و خلف وعده نکردن را سه ویژگی و نشانه کمال مردانگی برشمرد.
نویسنده: سرويس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳