پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۶۵۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۲۳:۰۳
این مادر رسالت و همتای ولایت است که بانوان ايراني با الگو قرار دادن زندگاني ایشان در مراحل علمي و بين المللي به موفقيت هاي چشم گيري دست يافته اند که اين امر خود انعكاس قابل توجهی را در سطح جهان بر جای گذاشته و در حقيقت هويت واقعي زن را از پس فرهنگ جاهليت بيرون كشيده و به مقام شامخ زن بها داده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم کازرون در مجلس هشتم، دهقان ناصرآبادی در پیامی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) نوشت:

السلام علیک یا فاطمة الزهرا یا بنت رسول الله!

فاطمه، معیار فضایل بود و اسوه ی سرآمدان عصمت. در فناکده ی خاک، افول کرد و در بقاسرای عرش، طلوع و تابندگی نمود. هنوز آوای شیوایش در گوش دل ها باقی است که همگان را به پارسایی و پایداری در ولایت علوی می خواند و خود، عامل نخست آن بود. آیین محمد (ص) از استقامت سرخ زهراء آوازه یافت و امت از مرام زیبایش، مجد.

آن هنگام که درب پهلوی بانوی مظلوم را شکافت، نه از این درد سر به آسمان بالا برد که نافهمی و درک اندک مردمان از صداقت، نجابت و مقامش، عذابی بود که آتش به جان پاره تن رسول خدا(ص) انداخت.

پيروي و اطاعت از ولي خدا درس مهمي است كه آن حضرت، به جهانيان دادند تا انسان راه سعادت و نجات را در پيش گيرد؛ چرا كه هر كس به ريسمان ولايت تمسک جست، بي ترديد راه حق و حقيقت را برگزيده است.

باید گفت که شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه اي تاريخي نيست؛ بلكه آموزه اي متعالي در باب ولايتمداري و دفاع از ارزش هاي اسلام ناب محمدي (ص) است.

این مادر رسالت و همتای ولایت است که بانوان ايراني با الگو قرار دادن زندگاني ایشان در مراحل علمي و بين المللي به موفقيت هاي چشم گيري دست يافته اند که اين امر خود انعكاس قابل توجهی را در سطح جهان بر جای گذاشته و در حقيقت هويت واقعي زن را از پس فرهنگ جاهليت بيرون كشيده و به مقام شامخ زن بها داده است.

اینجانب فرارسیدن ایام غم بار فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بی بی دوعالم، پاره تن پیامبر(ص) و اسوه زنان عالم را بر محضر مبارک حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و رهروان حضرتش تسلیت عرض می نمایم.

 و من الله التوفیق

غلامرضا دهقان ناصرآبادی

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
جوان کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
0
0
پس از انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی این دومین خبری است که از دهقان ناصرآبادی بر روی پایگاه اطلاع رسانی این نماینده می بینیم. بنده به عنوان یکی از مراجعه کنندگان مستمر دفتر آقای دهقان، مرتب سایت ایشان را بازدید می کنم. چند روز پیش به آقای هوشمند رییس دفتر نماینده کازرون زنگ زدم و از او در خصوص عدم اطلاع رسانی اخبار آقای دهقان پرسیدم، که وی گفت به دلیل مشغله کاری در آموزش و پرورش و دفتر نشریه خود تا پایان سال 90 در دفتر آقای دهقان بوده و بعد از آن مدیریت پایگاه اطلاع رسانی آقای دهقان را به فردی دیگه سپرده شده است. خواستم به عنوان یک شهروند کازرونی از خدمات آقای هوشمند در زمان مسئولیت وی در دفتر آقای دهقان تشکر کنم. من در این دو سال اخیر مراجعات زیادی به دفتر تهران آقای دهقان داشتم. آقای هوشمند را فردی خوش اخلاق، خوش برخورد و انسان دوست دیدم که خیلی به مردم به خصوص جوانان احترام می گذاشت. اولین بار که او را دیدم، باور نمی کردم که اینگونه یک جوان جویای کار که هیچکس سفارشم نکرده بود را تحویل بگیرد. وقتی متوجه شد در رشته الکترونیک درس خوانده ام و پدرم را از دست داده ام و از نامه های قبلی آقای دهقان (که انصافاً خیلی محبت کرده و مرا به چندین وزارتخانه معرفی نمودند) نتیجه ای نگرفتم، با جند نفر ازدوستان خود در عسلویه تلفنی صحبت کردو یک یادداشتی از طرف خودش (نه آقای دهقان) به یکی از مدیران عسلویه برای کار من داد. شغلم در عسلویه مرهون محبت ایشان هستم و پیگیری هایش را هیچوقت فراموش نمی کنم. همانروز دیدم که علاوه بر من به دیگران نیز احترام خاصی قائل است. به کار وارد بود و شاید در یک روز کار حدود 80 تا 100 نفر را راه می انداخت. بعدها فهمیدم که پایگاه خبری اقای دهقان را او فعال کرده بود. او روزنامه نگار بود و به همین خاطر از اقای دهقان در دو سال آخر خبرهای زیادی در نشریات و روزنامه ها دیدیم. جالب اینجا بود که او کازرونی نبود ولی خیلی به مردم احترام می گذاشت. خواستم به سهم خود از ایشان تشکر کنم. هرجا هستند موفق باشند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
0
1
به حق فاطمه الزهرا امیدوارم که دشمنانت نابود و سرشکسته شوند
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
0
0
سلام
درج این نظر دوستمون که مرهون لطف آقای هوشمندی است خیلی عجیبه اونم با آمارهائی که داده .
عجیبه چرا به نظرم می یاد ....... بی خیال
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
0
1
اي بابا من چند بار به دفتر دهقان در تهران مراجعه كرده ام هيچ كس به اندازه دهقان فعال نيست خدا ميداند كه هم مردمي هست وهم پيگير كارها تا خودش نباشد دفتر دارش هيچ كاري نميتواند بكند
میثم تمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
1
0
یه نکته جالب اینجاست که تو چهار سال گذشته اولین باری که دهقان پیام تسلیت میده.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷