پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۵۰۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۸
به گزارش كازرون نما؛ حجت الاسلام والمسلمين محمد خرسند امام جمعه و غلامرضا دهقان ناصرآبادي نماينده كازرون در مجلس هشتم در دو پيام جداگانه حلول سال جديد را به همشهريان عزيز تبريك گفتند.
به گزارش كازرون نما؛ حجت الاسلام والمسلمين خرسند امام جمعه و غلامرضا دهقان ناصرآبادي نماينده كازرون در مجلس هشتم در دو پيام جداگانه حلول سال جديد را به همشهريان عزيز تبريك گفتند.

پيام نوروزي امام جمعه كازرون


در پيام امام جمعه كازرون كه در پايگاه اطلاع رساني وي منتشر شده، آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلّب القلوب و الابصار - یا مدبر اللیل و النهار-یا محوّل الحول و الاحوال- حوّل حالنا الی احسن الحال

آغاز سال 1391 هجری شمسی را که با طلیعه‌ی درخشان حضور پرمهر شهروندان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بهاری تر شده است، به پیشگاه حضرت صاحب الامر (ارواحنا له الفداء)، امام راحل رحمة الله علیه، شهدای گرانقدر و شما مردم نجیب، پرتلاش و انقلابی کازرون تبریک می‌گویم.

امید است که با درس گرفتن از مدرسه‌ی طبیعت، درسال جدید برای پیراستن از بدی ها و آراستن به نیکی ها تمام توان و همت خود را به کار بندیم و با استعانت از درگاه خداوند متعال و توجه به رهنمودهای رهبر یگانه و فرزانه ی انقلاب حضرت آیت العظمی خامنه ای در راه پیشبرد اهداف مقدس انقلاب و تحکین اقتدار ایران اسلامی به ویژه با حمایت از تولید ملی و سرمایه گذار داخلی بکوشیم.

شایسته است در این ایام، با ادای احترام به مقام شامخ شهداء و خانواده های معزز آنها، نسبت به عرض ادب و توجه به بزرگان خانواده، سالمندان مهجور، بیماران، نیازمندان و خانواده های بی سرپرست، زندانیان و همه ی آنان که به نوعی به ابراز همدردی و یا کمک ما نیاز دارند اقدام نماییم.

از حضور همه ی شهروندان فهیم و بافرهنگ کازرونی تقاضا دارم که در میزبانی از مهمانان نوروزی، رسم ادب و احترام را مانند سال های پیش به جا آورند و از این رهگذر، نام بلند زادگاه حضرت سلمان(ع) را در ذهن همه‌ی هم وطنانی که از کازرون می‌گذرند جاودان سازند.

یکم فروردین 1391
محمد خرسند
(نماينده ولي‌فقيه و امام جمعه کازرون)

پيام نوروزي نماينده مردم در مجلس هشتم

در پيام دهقان ناصرآبادي كه در پايگاه اطلاع رساني وي منتشر شده، آمده است:

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

سلام و درود بر مردم شریف و دلاور شهرستان کازرون

بهار با شگفتی هایش فرا می رسد، بهار طبیعت جلوه ای از جلوه های بی مثال خداوندی است. بهاری پر طراوت که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد.

سال 90، سالی سرشار از غیرت ، سربلندی و پیروزی برای ملت بزرگ ایران بود. سالی که ایرانیان بر تمام مردم جهان، ثابت کردند که اسلام همواره پیروز است و شکستی نمی پذیرد. اسلامی که خود منشأ بیداری و بهار در کشورهای زیر سلطه مستکبران و خونخواران جهان شد.

امید است سال 91 نیز سال شکوفایی بیشتر در جهت اعتلاء فرهنگی، اقتصادی و دیگر امور با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) باشد و انشاءالله بتوانیم گام های بلندی به سوی گسترش حکومت اسلامی در جای جای دنیا و آبادانی و سازندگی نظام جمهوری اسلامی برداریم که دراین مسیر همت جوانان دلسوزو متعهد بسیار تأثیرگزار می باشد.

اینجانب به عنوان سرباز ولایت و خادم ملت همواره تلاش نموده ام با تمسک به قرآن و عترت همگام با مردم و ولایت فقیه در جهت خنثی سازی نیرنگ های استکبار و فتنه انگیزی های دشمنان جمهوری اسلامی به فضل الهی تلاش نمایم و لحظه ای در مقابل توطئه ها و فشارهای بدخواهان و فتنه انگیزان کوتاه نیایم.

در این لحظه فرصت را مغتنم شمرده ، نوروز و آمدن بهار طبیعت سال 1391 را به امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان جان بر کف، آزادگان سر افراز و تمامی ملت شریف ایران و خاصه مردم بزرگوار و غیور شهرستان کازرون تبریک عرض نموده و سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسألت می نمایم.  

ومن الله التوفیق

غلامرضادهقان ناصرآبادی

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
0
2
من يك سووال دارم. شنيده ام كه امام جمعه شهرستان ها نماينده ولي فقيه نيستند و فقط امام جمعه استان نماينده ولي فقيه است اما اينجا خود آقاي خرسند در آخر پيامشان نوشته اند نماينده ولي فقيه و امام جمعه كازرون
آيا من اشتباه مي كنم يا...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
حكم امام جمعه شهرستانها مثل هم است اين حكم حتي از طرف شخص مقام معظم رهبري هم صادر نمي شود متن آن هم متن ثابتي است كه فقط اسم امام جمعه عوض مي شود. مثلا در حكم آقاي بنبادي امام جمعه سابق كازرون آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم
جناب حجت الاسلام والمسلمين آقاي حاج شيخ آقابزرگ بنيادي (دامت افاضاته)
ضمن تقدير و تشكر از جناب حجت الاسلام والمسلمين آقاي حاج شيخ اسدالله ايماني (دامت توفيقه الشريف) امام جمعه محترم سابق بر اساس مصوبه شوراي سياستگذاري ائمه جمعه و تأييد حضرات آقايان علماي اعلام (ايدهم الله تعالي) جنابعالي از طرف مقام معظم ولي فقيه حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي (مد ظله العالي) به سمت امامت جمعه شهرستان كازرون به مدت سه سال منصوب مي شويد.
انشاءالله تعالي ضمن برگزاري اين فريضه بزرگ الهي مردم را نسبت به وظايف خطير و حساسي كه در رابطه با اسلام عزيز و انقلاب خونبار ملت شريف ايران دارند آشنا ساخته به وحدت و همبستگي دعوت كنيد و از تفرقه و اختلاف برحذر داريد. اميد است روحانيون معظم، اهالي محترم بخصوص ارگانها و نهادهاي انقلابي فرصت را مغتنم دانسته همكاري لازم را در انجام هرچه باشكوهتر نمازجمعه در محل با جنابعالي داشته باشند. از خداي تعالي موفقيت همگان را مسئلت مي داريم.
رييس شوراي سياستگذاري ائمه جمعه كشور
سيدرضا تقوي
تير ماه 1380

همينطور كه مي بينيد در اين حكم هيچ اشاره اي به نمايندگي ولي فقيه نشده است.
مهدي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
من خبر دارم که عنوان نماینده ولی فقیه را آقای خرسند ننوشته است بلکه بعضی از اعضای دفتر وی نوشته اند و ایشان خبر نداشته است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
0
4
یکی نیست به آقای دهقان ناصرآبادی بگه بهار را باید به روح پر فتوح امام راحل تبریک بگی نه به امام راحل یا حداقل به بیت امام راحل
اینم مثل اون ساله که پیام تبریک را از طرف نماینده ی شریف به مردم کازرون داد
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
2
0
امام جمعه كازرون نماينده ولي فقيه نيز هستند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
بله شما درست می فرمایید. ایشان نماینده ولی فقیه در اخذ وجوهات هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳