پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۳۶۴
تعداد نظرات: ۴۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۲
از صفحه اختصاصي غلامرضا دهقان ناصرآبادی
به گزارش کازرون نما، غلامرضا دهقان ناصرآبادی نمانده مردم کازرون در مجلس هشتم شورای اسلامی و کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی طی پیامی خطاب به مردم کازرون به برخی شبهات و اتهامات درباره خود پاسخ گفت.

به گزارش کازرون نما، غلامرضا دهقان ناصرآبادی نمانده مردم کازرون در مجلس هشتم شورای اسلامی و کاندیدای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی طی پیامی خطاب به مردم کازرون به برخی شبهات و اتهامات درباره خود پاسخ گفت. متن پیام وی بدین شرح زیر است: 

 

به نام دانای بینا

رسول خدا (ص) فرمود: هر كه صبح كند و به امور مسلمين همت نگمارد مسلمان نيست.

ملت شریف شهرستان کازرون

سلامٌ علیکم؛

پیش از آغاز سخن  مایلم که صمیمانه ترین سپاس ها را به خاطر استقبال و ابراز لطف های همیشگی شما خوبان و به ویژه طی چند روز اخیر، از کازرون عزیز گرفته تا بخش ها و روستاهای شرقی و غربی و شمالی و جنوبی  شهرستان تقدیم  کنم و در مقابل این صفای شما سنگینی بار مسئولیت را بیش از پیش احساس کنم. 

اینجانب در طول دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، همواره کوشیده ام که در حد توان خود و شاید هم به قول برخی بیشتر، خود را وقف ملت مظلوم کازرون کنم. همان ملتی که با آن قدمت تاریخی و انقلابی همواره به دلایل متعدد از قبیل باندبازی های سیاسی و برخی کم لطفی ها، مورد عقب ماندگی واقع شده اند. چهار سال پیش در چنین ایامی بود که با این هدف و صرفا با نیت خدمت و سازندگی وپرهیز از تنش پای به عرصه رقابت انتخاباتی نهادم. آری با خود عهد کردم به داد این مردم مظلوم رسیدن را مقدم بر هر چیز بدانم و به دور از هیاهوهای پایان ناپذیر سیاسی به دنبال باز کردن گره از کار مردم باشم و همان را اگر مورد قبول درگاه پروردگار واقع شود توشه ای برای آخرت خود برگزینم. با وجود تاکید بنده بر فعالیت بی هیاهو و تظاهر و فعالیت بی وقفۀ بنده با این خط مشی چند ماهی است که شنیده می شود عده ای  با نیات معلوم سعی در تخریب و وارونه جلوه دادن عملکرد اینجانب دارند و به ویژه در روزهای اخیر این روند را به نحو غیرمنصفانه ای به اوج رسانده اند و به جای تمسک به احادیث نورانی اهل بیت (س) گویا بر کلام هیتلر، آن جلاد تاریخ  تمسک جسته اند که گفت "دروغ هر چه بزرگتر باشد باور پذیرتر است". اینجانب همواره  خدا را ناظر بر خود می دانم و از پدر آموخته ام که خودستایی مایۀ مذمت است ولیکن با وجود شدت گرفتن و آشکارتر شدن تهمت های بی اساس علیه اینجانب و با وجود شماتت دوستان تصمیم گرفتم که طی این پیام، نه مقابله به مثل، بلکه فقط اشاره ای اجمالی به عملکرد چهار ساله خود داشته باشم و جزای اتهام زنندگان و کذابان را به خدای بزرگ واگذار کنم.

 

1. پاسخ به یک اتهام: اینجانب به استناد گواهی های موجود در جراید و سایت ها و استعلامات به عمل آمده از مجلس شورای اسلامی، علی رغم ادعای نهان و آشکار افراد فوق الذکر فقط دو جلسه در کل جلسات مجلس شورای اسلامی غیبت داشته ام که آن هم در جلسات علنی نبوده است همانطور که از هیئت رئیسه مجلس اعلام شد، بنده در هیچ یک از جلسات علنی غیبت نداشته ام (http://majles-8.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=264:1390-12-01-03-55-02&catid=94:1390-04-01-09-26-45&Itemid=50) که جزو کمترین میزان غیبت، هم در مجلس هشتم و هم در مقایسه با سایر نمایندگان ادوار گذشته کازرون می باشد.  بحث 150 جلسه غیبت بنده دروغی ناجوانمردانه است که مردم عزیز با مراجعه به سایت اینجانب (www.majles-8.ir) می توانند در جریان استعلامات و اسناد صادره در این رابطه سوی از هیئت رئیسه مجلس  قرار بگیرند.

2. خط فکری: اینجانب همواره سعی کرده ام به دور از تبعیض و با پرهیز از برخورد جناحی به همگان نگاه برادرانه و فراجناحی داشته باشم و با پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و گام نهادن در مسیر ولایت و خط امام(ره) و حرکت در چارچوب نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی، تا آنجا که مربوط به بنده می شده سعی کرده ام که سلایق گوناگون، در سازندگی شهرستان مشارکت داشته باشند. و به فضل پروردگار همین روند را که برگرفته از سیرۀ انبیاست تداوم خواهم داد.

3. ارتباط با مردم: در زمینه سرکشی به مردم افتخار این بندۀ روستازاده این است که شاید بتوانم ادعا کنم در کنار بازدید و پیگیری امور شهر به همه روستاهای کازرون نیز حداقل یک بار و در برخی موارد چند بار سر زده ام و با این مردم زجر کشیده رو در رو صحبت کرده ام و بخش به بخش و روستا به روستا با مسائل آنها آشنا هستم و در جهت رفع مشکلاتی از قبیل آبرسانی تا دورافتاده ترین نقاط اقدام کرده ام و همواره دفتر بنده در کازرون و تهران و منزل خودم با افتخار پذیرای ملت شریف بوده است.

4. تونل بناف (محرم): احداث این تونل که یکی از آرزوهای دیرینه مردم شریف کازرون بوده و طول تقریبی آن 2300 متر می باشد، ابتدا کازرون را به منطقه کمارج و سپس کمارج را به یکی از بنادر استان بوشهر وصل می کند و در نتیجه کازرون نه تنها از بن بست بیرون می آید بلکه به دلیل آب و هوای خشک و کم رطوبتش به بارانداز تجاری بوشهر مبدل خواهد شد که این امر به طور مستقیم  منجر به رونق اقتصاد کازرون و اشتغال زایی گسترده خواهد شد. متاسفانه عملیات اجرایی این تونل بنا به دلایلی در سال 85 تعطیل شده بود که پس از جلسات فنی مکرر با مسئولان اجرایی کشور مجددا در سال 1388 و با حضور وزیر راه و ترابری وقت راه  اندازی شد و در حال حاضر بیش از 440 متر از تونل حفاری گردیده است. وزارت راه و شهرسازی پایان عملیات حفاری این تونل را سال 91 اعلام کرده است و انشاءا... یکی از دستاوردهای بزرگ و ماندگار برای کازرون عزیز خواهد بود. البته قصۀ پرغصۀ ملامت ها، شماتت ها و کارشکنی های گسترده بر سر این پروژه نیز بماند برای آن دنیا ولیکن علی رغم همه آنها، کار با حمایت های شما مردم شریف مقتدرانه در حال پیشروی است.

5. سد نرگسی: احداث این سد بر روی رودخانه جره (شیرین) در منطقه جره و بالاده را به جرات می توان پر اهمیت ترین پروژه بعد از انقلاب در جهت اشتغال زایی و محرومیت زدایی نامید. این پروژه که مطالعات آن در سال 1358 انجام شده بود در حدود 30 سال معلق مانده بود. خوشبختانه با  حمایت تعدادی از نمایندگان از جمله نماینده مردم شریف بوشهر، موفق به تصویب اعتبار آن شدیم و به امید خدا سرچشمه تحول در کشاورزی منطقه خواهد بود. همچنین این سد که تاکنون 25 درصد پیشرفت داشته است، نقش بسزایی در تامین آب شرب و صنعتی کازرون و منطقه، آب زیست محیطی (دریاچه پریشان) و تولید انرژی برق آبی خواهد داشت.

6. بهداشت و سلامت: بیمارستان های 206 تختخوابی کازرون و 32 تختخوابی قائمیه که برای شهرستانی با وسعت و جمعیت کازرون بسیار ضروری به نظر می رسند و انشاءا... در اسرع زمان به بهره برداری برسند.

7. تعریض و ترمیم جاده ها: در این رابطه چندین مرتبه مکاتبه و پیگیری در وزارتخانه صورت گرفت و به ویژه اخیراً که پروژه چهار بانده کردن محور قائمیه به راه دار که در مقطعی در آستانه تعطیلی قرار گرفته بود با مکاتبات و پیگیری های به عمل آمده خوشبختانه تداوم کار تضمین شد و هم اکنون در حال پیشروی است.

8. اشتغال زایی: در این زمینه که امروزه بایستی رسالت اصلی هر مسئول باشد، به فضل پروردگار و حمایت و همت شما عزیزان پروژه احداث شهرک های صنعتی کازرون، قائمیه و بالاده را آغاز کردیم والبته مبلغ 30000 میلیارد ریال اعتبار نیز به منظور حمایت به ناحیه صنعتی کازرون تخصیص شد. البته بسیاری از پروژه های فوق الذکر همچون سد نرگسی و تونل بناف بی شک منجر به اشتغال زایی گسترده خواهند شد.

9. توسعۀ علمی: در این زمینه نیز علاوه بر احداث کتابخانه های مرکزی و شهید مدنی و مجتمع های متعدد آموزشی در بخش های شش گانه کازرون حداقل در سه عرصه فعالیت بی وقفه ای انجام شد تا جوانان عزیز به شایستگی های  خود نزدیکتر شوند:

الف. دانشگاه سلمان فارسی: این دانشگاه که طی چندین وعده ملاقات با وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری و چندین مرحله کسب مجوز رشته های جدید (9 رشته در مقطع کارشناسی) و همچنین پس از احداث ساختمان ها و دانشکده های مورد نیاز ابتدا در سال 89 از مرکز آموزش عالی به مجتمع آموزش عالی و پس از مدت کوتاهی در سال جاری رسماً از مجتمع آموزش عالی به دانشگاه دولتی ارتقاء یافت و در طی یک سال دو گام بزرگ برداشته شد که چنین ارتقایی در حالت عادی مستلزم گذر زمانی طولانیست کما اینکه این دانشگاه تا سال 89 سال ها در سطح مرکز آموزش عالی فعالیت می کرد.

ب. دانشگاه پیام نور کازرون: این دانشگاه که با وجود سن کمش طی پیگیری های به عمل آمده در سال های اخیر به طرز فزاینده ای در زمینۀ عمرانی و توسعه فضای آموزشی و همچنین از حیث تعداد رشته ها و شاخص های کیفی رشدی ملموس و جهشی داشته است؛ چنانکه در سال های اخیر مجوز 5 رشته جدید اخذ شد و طی دو مرحله اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال و نه میلیارد ریال به ترتیب جهت  مجتمع فرهنگی و ساختمان اداری دانشگاه پیام نور جذب شد که به امید پروردگار این روند ادامه یابد.

ج. دانشگاه آزاد اسلامی: در رابطه با این دانشگاه نیز به فراخور موقعیت مکاتبات، تعاملات و مساعدت هایی صورت پذیرفت و در برهه ای از دوران بحران تلاش هایی جهت حفظ موقعیت این دانشگاه بزرگ که سال ها دانشگاه اول شهر بوده است، صورت پذیرفت. به عنوان مثال مجوز ایجاد 7 رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد و 17 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دریافت شد.

10. سایر: ده ها پروژه در زمینه آب رسانی، گازرسانی، مخابرات، خانه بهداشت و... در شهرها، بخش ها و روستاها که به دلیل گستردگی در این مرقومه نمی گنجد و انشاءا... طی بروشورهای تدوین شده به بخشی از آنها پرداخته خواهد شد.

مردم شریف شهرستان کازرون؛

آنچه در سطرهای فوق ارائه شد چکیده ای بود از خدمت ها و عرایض بنده برای پاسخ به اعتمادی که چهار سال پیش همراه با باری سنگین از مسئولیت بر اینجانب عرضه داشتید. اینجانب هرگز بنا بر بازگو کردن این موارد را نداشتم ولیکن سیل تهمت های بی اساس و وارونه نمایی های آشکار برخی از یک سو و شماتت دوستان از سوی دیگر مرا بر آن داشت که هرچند کلی و گذرا بخش هایی از عهد خود با خدا و شما را در این مجال مطرح کنم چرا که به گفتۀ شرع مقدس یکی از مراتب ظلم، ظلم به خود یا ظلم به نفس است که می تواند همچون ظلم به خدا و ظلم به خلق مورد قهر پروردگار واقع شود.

در پایان از همه شما غیور مردان و شیر زنان شهرستان همیشه سرافراز کازرون می خواهم که با حضور حداکثری خود پای صندوق های رأی، دشمنان نظام جمهوری اسلامی را ناامید کنید و اقتدار ایران و ایرانی را بار دیگر به رخ بدخواهان انقلاب اسلامی بکشید.وعده ما روز جمعه،12 اسفند...

 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

غلامرضا دهقان ناصرآبادی - اسفندماه 1390

نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
3
پروژه سد نرگسی مربوط به شما نیست تونل هم تونل بناف نیست مردم را گول نزن و تمتمی مواردی که نام بردی باز هم مربوط به شما نیست آقای دهقان فقط بلد بودی که ... بدی و حامیان ... و ... باشی از اطرافیانت معلومه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
2
اینها ابهامات نیست ... است.غیبت داشتی این اسناد هم معتبرنیست.اینها مصوبات محمدصادقی بوده.
ح/ف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
3
کازرونی آباد با وجود دکتر شاهین محمد صادقی . رای مردم کازرون دکتر شاهین محمد صادقی .
ق/ک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
2
2
درود برشاهین محمد صادقی .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
1
لطفا یا سرفصل ها رو همه آبی رنگ کنید یا همه رو مشکی، این بی نظمب نامطبوع به نظر می رسد
فردین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
2
چی شد ترسیدی؟ این بار مگه خواب مجلس رو با این ... ببینی!!!
قاصدک
|
UNITED STATES
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
2
سلام
اینها که خود بخود انجام میشد کاری به نماینده نداره
شما چند نفر بیکار رو کار دادید؟؟؟
چندتا کارخانه راه اندازی کردید؟؟؟
رشته هایی هم که دانشگاه آزاد آوردید اصلا دانشجو نمیگیره بدرد نمیخوره
راستی 150نفر هم از دانشگاه آزاد اخراج کردید و12 میلیارد هم دانشگاه رو مقروض کردید
اصلا دانشجو نیست که خوابگاه 4 میلیار دی احداث کردید
بیمارستان دانشگاه هم به سلامتی داره متوقف میشه چون پولی نیست که اصلا ساخته بشه
فقط اقوام ودوستانت کار دادی
وضع کشاورزی ودامپروری هم که بیداد میکنه دیگه چیزی نمونده
جاده احداثی هم که فقط چراغ تونلش مونده بود اون هم نزدی
هیچ کاری برای جوانهای این شهر نکردی
بزار یکی بره که بتونه کار کنه
roh
|
UNITED STATES
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
1
باسلام خدمت آقای دهقان ناصر آبادی
این دنیا اینجا تموم نمیشه بابا یک کمی هم فکر اون دنیا باشید به خدا با تخریب وگول زدن چیزی درست نمیشه
چقدر حق ها ناحق شده تو این 4 سال بزار صادقانه مردم انتخاب کنن من طرفدار هیچ کاندیدی نیستم اما مقایسه میکنم میبینم واقعا در دوره شما خیلی ضعیف کار شده تو رو خدا به فکر این جوانهای بیکار باشید که لباس تبلیغ شما پوشیدن وتو خیابونها ویراژ میرن اینا نان شب هم ندارند واقعیت قبول کن کارخانه کاشی شرامیک دریاب
نیروهای اخراج شده از ارگانها بخصوص دانشگاه آزاد را دریاب
به فکر درست کردن جاده باش نه دست انداز درست کن
به خدا مردم دیگه خسته شدن همش شعار همش حرف
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
1
سلام جناب آقای ناصر آبادی یادتون هست اومدیم خدمتتون برای هیات علمی دانشگاه آزاد بهمون جواب سر بالا دادی وگفتی نمیشه
اما خانم یکی از مسولین دانشگاه با مدرک لیسانس مامایی که فقط قبولی ارشد داشت بورس شد وحق من که هم درسم تموم شده بود هم سابقه داشتم ناتمام ماند
حالا به نظر شما من به شما رای بدم ؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
0
ببخشید آقای دهقان آخرش ما نفهمیدیم تونل بناف با تونل محرم یکی است یا باهم فرق دارند . یه جا می گید فرق داره یه جا مثل اینجا می گید که یکی است!لطفا تکلیف خودتون را معلوم کنید تا ما هم گیچ نشیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
1
درود بر خدمتگزار مردم... یا ایها الناس اتقوالله از این همه تهمت و حرف بی حساب که به این مرد گمنام روا می دارید.. والله و به ان نماز و قرآنی که می خوانید حیا کنید و دروغ نبندید به ایشان که تنها نماینده ای که برای مردم در مجلس بود دهقان ناصرآبادی بود...اینجا جای تعریف نیست ولی این همه بی انصافی جای بسی تأسف است فردای قیامت باید جواب بدهید...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
1
آقای ناصرآبادی منشوری چاپ کردی تحت عنوان عملکرد4ساله آخه مگه شما کاری هم انجام دادید جز آزادکردن ... و...و............خواهش می کنیم دست از سر مردم بردارید.این همه ... به رقیب نزنید. فردای قیامتی هم هست ......................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
1
با سلام شما كه به قول خودتون با خدا هستين واتهام به شما زده شده بايد بدونين كه گنا داره ادم كاروي ديگري رو به نام خودش تموم كنه .با تشكر بهروز
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
1
خدا می داند مردمی ترین نماینده ادوار کازرون آقای دهقان ناصرآبادی بوده است.به امید خدا و قاطبه مردم محروم و فهیم کازرون باز هم دهقان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
0
باسلام خودت ... رو مذمت کردی حداقل خودت عمل کن می خواستم تواین یکی دوروزاصلح روانتخاب کنم بااین پیامت ازلیست من خارج شدیی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
0
سلام کدوم حرفت روباورکنیم خودت میگی ... کارزشتیه بعد...میگی
aref
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
0
درود بر حاج حسین رضاراده
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
0
با سلام
جناب اقای دهقان ناصرابادی محض رضای خدا بس کن شما واقعا ما را چه فرض کرده ای بس کن بس فهمبدی
حی علی خیرالعمل صادقی مرد عمل
ناشناس
|
-
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
1
در بیشتر این پیام هایی که گذاشته شده است و به طرفداری از آقای دکتر محمدصادقی هم می باشد ، آن چیزی که واضح است بی ادبی است. این بی ادبی بیش از هر چیز به تخریب آقای محمدصادقی خواهد انجامید.
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
1
1
خدمت دوستان عزیز عرض کنم که تونل محرم تقریبا یک هزار متر با تونل بناف فاصله دارد و در پشت روستای قلعه سید قرار دارد و حدود 450 متر آن نیز طی 8 ماه حفاری شده است.
اما دکتر شاهین محمد صادقی این پروژه را تعطیل کرد و به جای آن تونل تنگ ترکان را درست کرد که هیچ سودی به حال شهر کازرون نداشت .
در مورد صد نرگسی هم از زمانی که دهقان ناصر آبادی آمد شروع به کار کرد و تقریبا 20 درصد از آن هم پیشرفت داشته است .
من کاری به کسی ندارم ولی قبل از آقای دهقان حدود 130 روستا بدون آب آشامیدنی در شهرستان کازرون وجود داشت که امروزه با پیگیری ایشان و همت مسئولین دیگر هیچ روستای بدون آب وجود ندارد.
چراغ تونل هم که عزیزان گفتند به دلیل افت فشار برق بورنجان و برق ندادن بخش ارژن شیراز به تونل مجبور شدند یک خط مستقیم از قائمیه به تونل ها ببرند که با هزینه ای بالغ بر 3 میلیارد تومان هم اکنون در حال اجرا است .
در مورد دامپروری هم خدمت شما عرض کنم که در دهه مبارک فجر بزرگترین واحد دامپروری شهرستان با نام ملای بلوط به بهره برداری رسید.
در مورد بمارستان دانشگاه هم بگم که این بیمارستان طی قراردادی که با پیمانکار بسته شده است پایان سال 91 به بهره برداری میرسد.
در مورد غیبت شما بگید که اگر یک دانش آموز سر کلاس غیبت داشته باشه و لی در امتحان پایانی قبول بشه باید اون رو مردود کرد .
من به عنوان کسی که از این موضوعات با خبر بودم جواب شما رو دادم حالا هر طوری که دوست دارید فکر کنید چون خودم هم میدونم به خاطر این نوشته ها چه بخواهم چه نخواهم بعضی از دوستان کم لطفی می کنند و چیزهایی می نویسند .
به امید پیروزی کاندیدای مورد نظر شما در انتخابات .
یا علی (ع)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
0
0
برادر عزیز شما می دانید استخدام با مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاه ازاد فقط در بعضی رشته ها مثل پرستاری و مامایی وکامپیوتر وحسابداری تا حدودی امکان پذیراست مگر هرکسن فوق لیسانس داشت می تواند عضو هیت علمی بشود یک مقدار انصاف داشته باشید وبه خاطر اینکه مشکل شما حل نشده نماینده را متهم نکنید شما به عنوان یک تحصیل کرده فکر نمی کنید مگر نماینده برای چند نفر می تواند سفارش کند ؟
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
چرا فقط نظرات طرفداران محمد صادقی رو میذارید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
1
0
ی معنی ترین بیانیه ای که در تمام عمرم دیدم همین بود فقط مثل یه انشاء بچه ی کلاس سوم دبستانی است تو را به خدا خوب همه ی بندهای اونو که قبلا تیتر درشت و رنگی داشت و حالا این جوریه با دقت بخونین ببینین چیزی هم ازش می فهمین بناف و محرم با اینکه 15ذکیلومتر با هم فاصله دارن و زمین تا آسمون با هم فرق دارن را یکی کرده ! خط فکری را خوب بخونین ببینین چیزی هم ازش فهمیدین خوب یه کلمه بگو مستقل هستی البته نیستی چون قبلا گفتی که اصولگرایی و قبلا و فعلا هم که اصلاح طلب های کازرونی دور و برت هستن و ازت حمایت می کن! یا قسمت ارتباط با مردم یا سد نرگسی یا بهداشت و درمان یا ترمیم و تعریض جاده ها یا دانشگاه آزاد یا...! واقعا که ! حتی یه کلمه از نطق پیش از دستورش نگفته یا از رایی که به وزیر اقتصاد که در زیر مجموعه اش اختلاس 3000 میلیاردی شده یا از سخنرانی در مجلس بر لیه یا علیه فلان طرح یا از استیضاح فلان وزیر یا از کمیسیونی که عضوش هست یا از ...! انگار داره برای بچه حرف می زنه چرا در امر ورزش هیچ حرفی نزدی یا بیانیه سر ندادی ؟ چرا از فرهنگ و هنر کازرون چیزی نگفتی ؟ چرا از اشتباهی که در جاده کشیدن بر روی جاده ی پریشان بود صحبتی نکردی چرا از این که یه فرماندار غیر بومی آوردی و به یه کازرونی ترجیح دادیش و اونم بدون اجازه سوار سمند سفید مدل 88 مجمع امور صنفی کازرون شد و بعد هم نتونستی یا قدرتش نداشتی که ازش حمایت کنی و نگهش بداری چیزی نگفتی چرا از انتوانی در روشنایی تونل ها صحبتی نکردی ؟
بیانیه باید اون قدر محکم و مدلل و مستند باشه که خواننده به وجد بیاد به همین دلیل بهش می گن بیانیه کاش گفته بودی انشاء!
اگه خدا خاطرت بخواد توی این انتخابات سوم می شی والا ممکنه چهارم بشی و بهت توصیه می کنم که انصراف بدی چون دکتر محمد صادقی با بالاترین آرا انتخاب می شه و به مجلس می ره و انصافا لیاقتش هم داره!
کاش کازرون نما این نظ را هم مثل یه نظر که گذاشتم سانسور نمی کرد سانسور هم بکنه حقشه از قدیم گفتن صلاح مملکت خویش خسروان دانند1 خلاص!!
دوستدار نظام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
ما ارزش رای خود را در موارد زیر می دانیم:

ارزش رای ما ، آبادانی ، شکوفایی ، اشتغال و سربلندی مردم است .

ارزش رای ما ، منشور وحدت ، اتحاد و برادری در بین همه ی مردم شهرستان کازرون است .

ارزش رای ما ، شان ، منزلت و مقام والای خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، آزادگان ، رزمندگان و همه ی فرزندان غیور انقلاب اسلامی می باشد.

ارزش رای ما ، خدمت صادقانه به کشاورزان ، دامداران ، اصناف ، بازاریان ، کارگران و کارمندان همه ی ادارات است

ارزش رای ما ، تکریم اساتید دانشگاه ، معلمان ، دانشجویان و همه ی اصحاب علم و اندیشه است .

ارزش رای ما ، پاسداشت خون همه ی شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدایی است که در راه علم ، اندیشه و سربلندی ایران اسلامی جان خویش را فدا نموده اند .

ارزش رای ما ، پاک کردن لجاجت ، انتقام و اختلاف بین مردم نجیب و آگاه می باشد.

ارزش رای ما ، مدیران شایسته ، متعهد و متخصص برای اداره ی امور می باشد.

ارزش رای ما ، کارهای بزرگ زیربنایی و عمرانی درشهرستان کازرون می باشد.

ارزش رای ما ، آینده ای بانشاط ، شکوفا و آباد برای همه ی مردم می باشد.

در پایان قاطعانه اعلام می نماییم که رای خود را به هیچ زری نخواهیم فروخت و در مقابل زور هیچ کس تسلیم نخواهیم شد و تزویر هیچ کس ما را گمراه نخواهد کرد.

ما مردم شهرستان در 12 اسفند در راستای اجرای منویات مقام عظمای ولایت و مرجعیت با مشارکت حداکثری خویش در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام جمهوری اسلامی خواهیم زد.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
آقای دهقان به نظر شما کارهایی که طرفداران شما دارند توی شهر انجام میدند باعث نمیشه خیلیها که این کارها باعث آزار اونها شده از شما برگردند؟ای کاش که در این مورد به طرفدارانتون تذکر داده بودید
roly
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
آی ملت حاج حسین رضازاده بیشترین رای رو داره..چون بیش از 80%سه بخش چنارشاهیجان کوهمره و بالاده با حاج حسینه...به امید خدا با برنده انتخاباتیم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
اقای دهقان خالی بندی می کنه او ... است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
0
درود بردهقان
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
با این حرفا دهقان تخریب نمیشه مطمئن باشید دهقان پیروز میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
نسل برتر خشت.فقط دکتر محمد صادقی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
اقای دهقان مطمن باش ما بچه های خشت که چند بار هم امدیم خدمتت و قول هم برادر گرامیت دادیم به قولمون وفادر هستیم زنده باد دهقان ناصرآبادی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
اقاي ناصر ابادي خوب ... داري بخدا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
اقاي به اصطلاح با ادب شمايي كه روانتون خدشه دار شده .ادم اگه قدر يه سر سوزنم منطق داشته باشه حداقل اينو درك ميكنه كه يه نماينده براي راي مجدد با عملكرد مياد تو ميدون نه با ... و...ي چون باداهنگ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
به عنوان نظر اگه بجاي اين ... كه تو سي دي گفته بودي يه ترانه اي چمدونم چيز ديگه اي مثل تام وجري .لولك و ولكي زده بودي موثر تر بود .اقاي ناصر ابادي
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
ميشه ازتون خواهش كنم توضيح بدين منابع ماليتون كجا تامين ميشه اخه شنيديم يك ... ميگن يه كپر تو حلبي اباد خريدين درسته
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
0
0
هرچی باشه ... از شاهین کمتره چون دومین دوره است که شرکت میکنه نه شاهین که پنجمین دورشه
محمود
|
UNITED STATES
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
0
با سلام خدمت دوستان. دانش کنونی تاکید بر دیدن واقعیات با منطق فازی که ابتکار یک ایرانی هست را داره . خلاصه منطق فازی اینه که واقعیات را صرفا یا سفید یا سیاه نبینینم بلکه قمت خاکستری را هم ببینیم. یا به جای 0و1 حالا روی یک خط مسا له را قضاوت کنیم. حقیقت این است که آقای دهقان و یا هر کدام از نمایندگان با تمام وجود کار می کنند و زحمت می کشند . همچنانکه تمام نمایندگان دور قبل زحمت کشیدند و هیچکدام هم بی تفاوت نبوده اند. ولی در پایان کار این همه مورد تهمت و اهانت و بی حرمتی قرار می گیرند.من تعجبم که نمایندگان با کدامانگیزه می خواهند به این جماعت خدمت کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
0
حالا دیدی کازرون نما فقط اینارو می نویسه وبا محمدصادقیه .برو جمش کن
lمهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
0
0
با سلام
دوستان گرامي بنده از طرفداران محمد صادقي هستم ولي كمي انصاف داشته باشيد خونه آقاي دهقان هر جمعه پذيراي ملاقات كنندگان بوده و اين را نميشود انكار كرد.
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
0
0
جناب آقای دهقان ناصرآبادی ما دانشجویان دانشگاه کازرون از همت های بی دریغ جنابعالی تشکر و قدردانی می نماییم و به همه اعلام خواهیم کرد که تا ما آخر سرباز و جان فدای شما خواهیم بود . انشاا.. همیشه موفق و پیروز باشید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
0
0
دهقان فداكاري كرد به نمايندهاي جديد آموخت كه بايستي مردمي باشد تكبر نداشته باشد پيگيركار شهرستان باشد وسلام ودرود بر دهقان فدا كار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳