پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۷
+ ويرايش دوم
به گزارش خبرنگار "آینده" در این اجلاس بعد از انتخاب آیت الله مهدوی كنی به عنوان رئیس خبرگان، وی از آیت الله هاشمی رفسنجانی تقدیر كرد و او را یار دیرین انقلاب و همسنگر قدیمی خواند. همچنین نایب رئیسی خبرگان به آیت الله هاشمی رفسنجانی پیشنهاد شد كه وی نپذیرفت.

آیت الله مهدوی کنی در جلسه امروز سه شنبه مجلس خبرگان رهبری با کسب 63 رای به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری برگزیده شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد رضا مهدوی کنی در جلسه امروز مجلس خبرگان رهبری با کسب 63 رای به عنوان رئیس مجلس خبرگان برگزیده شد.
 
 بر اساس این گزارش آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس پیشین مجلس خبرگان بعد از کاندیداتوری آیت الله مهدوی کنی از نامزدی ریاست خبرگان انصراف داد.

بعد از رای گیری برای انتخاب ریاست مجلس خبرگان، رای گیری برای نواب رئیس هم انجام شد و آیت الله یزدی و آیت الله هاشمی شاهرودی به عنوان نواب اول و دوم ریاست خبرگان شدند.

به گزارش خبرنگار "آینده" در این اجلاس بعد از انتخاب آیت الله مهدوی كنی به عنوان رئیس خبرگان، وی از آیت الله هاشمی رفسنجانی تقدیر كرد و او را یار دیرین انقلاب و همسنگر قدیمی خواند.

همچنین نایب رئیسی خبرگان به آیت الله هاشمی رفسنجانی پیشنهاد شد كه وی نپذیرفت.

سپس آیات یزدی، هاشمی شاهرودی و صادق لاریجانی نامزد نایب رئیسی شدند كه آیت‌الله محمد یزدی با 50 رای نایب رئیس اول، آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی با 45 رای نایب رئیس دوم شدند و آیت الله لاریجانی نیز حدود 30 رای كسب كرد.

همچنین حجج اسلام والمسلمین سید احمد خاتمی و قربانعلی دری نجف‌‌آبادی به عنوان منشی‌ و آیت‌الله صادق لاریجانی آملی و حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان كارپرداز مجددا انتخاب شدند. 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
اذان صبح
۰۵:۰۲:۱۳
طلوع افتاب
۰۶:۲۷:۰۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۵۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۰۳
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۴۴