پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۲
سرپرست فرمانداري كازرون:
وي با بيان اينكه برخي مغازه‌هاي توزيع پوشاك و لوازم آرايشي نياز به نظارت و كنترل بيشتري دارند خاطرنشان كرد: در برخي فروشگاه‌ها عكس‌هايي وجود دارد كه زيبنده شهرستان كازرون نيست.

سرپرست فرمانداري كازرون گفت: ترويج‌دهنگان بدحجابي دانسته يا ندانسته سربازان جبهه نرم دشمن هستند.

به گزارش اشرفی خبرنگار كازرون نما، مرتضي شريفي پنجشنبه‌ شب در جلسه كارگروه عفاف و حجاب كه براي نخستين‌بار در استان فارس با حضور رؤساي ادارات، بخشداران و رابطان فرهنگي ادارات شهرستان كازرون برگزار شد با اشاره به اهميت حجاب و عفاف در جامعه اظهار داشت: رعايت عفاف و حجاب ريشه در معارف ديني ما دارد از اين رو ما نيز بايد به فرامين اسلام عمل كنيم.

وي با بيان اينكه دشمن در جنگ نتوانست اراده ملت ايران را بشكند و در جبهه نرم و در فضاي مجازي با ساخت فيلم‌ها، سريال‌ها و به وسيله رسانه‌هاي خود قصد خدشه وارد كردن بر ارزش‌هاي ديني ما را دارد افزود: استكبار براي رسيدن به اهداف ننگين خود به وسيله بدحجابي و شيوع مدهاي زننده قصد زير سؤال بردن ارزش‌هاي ما را دارد.

شريفي با بيان اينكه همگي ما بايد براي اجراي احكام الهي و دستورات خداوند تلاش كنيم اضافه كرد: ترويج دهنگان بدحجابي دانسته يا ندانسته سرباز جبهه نرم دشمن هستند.

وي با اشاره به سابقه ديني كازرون و وجود علماي بزرگ در اين شهرستان گفت: مديران ادارات با مديريت خود در تحقق ترويج فرهنگ حجاب و عفاف تلاش كنند و با همفكري و همدلي كارها را جلو برند.

اين مقام مسئول بيان داشت: بخشداران نيز چنين جلساتي را در بخش‌هاي خود تشكيل دهند و با هماهنگي اداره ارشاد متن‌ها و طرح‌هاي مورد نظر خود را پيگيري كنند.

شريفي با تاكيد بر كمك مالي مجمع امور صنفي به اداره ارشاد ادامه داد: اتوبوسراني و شوراي شهر نيز در زمينه همكاري با كارهاي فرهنگي برنامه‌ريزي كنند.

وي با بيان اينكه برخي مغازه‌هاي توزيع پوشاك و لوازم آرايشي نياز به نظارت و كنترل بيشتري دارند خاطرنشان كرد: در برخي فروشگاه‌ها عكس‌هايي وجود دارد كه زيبنده شهرستان كازرون نيست.

سرپرست فرمانداري كازرون با بيان اينكه ادارات نيز مديريت طرح عفاف و حجاب را در اداره خود داشته باشند ابراز داشت: ادارات برنامه‌ها و فعاليت‌هاي خود را در اين زمينه به صورت مصور به رابط فرهنگي فرمانداري ارسال كنند تا به استان منعكس شود.

شريفي با بيان اينكه سپاه مقاومت با همكاري شهرداري قرار شده است در پارك‌ها برنامه‌هاي فرهنگي اجرا كنند تصرح كرد: با توجه به اينكه سپاه قرار بوده امكانات اوليه را فراهم و شهرداري نيز حمايت مالي كند از اين رو اميدوارم هرچه سريع‌تر اين امر محقق شود.

وي در ادامه خواستار تهيه نشريه‌اي در زمينه عفاف و حجاب توسط اين كميته و توزيع مستمر آن شد.

اين مقام مسئول با اشاره به وجود يك‌هزار و يك‌صد شهيد در كازرون بيان داشت: بايد براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت تلاش كنيم.

در ادامه اين جلسه رؤساي ادارات كازرون و بخشداران نيز به بيان نظرات و پيشنهادات خود در مورد عفاف و حجاب پرادختند.
 
 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳