پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۰۶:۳۶
امام جمعه كازرون:
وي در مورد بدحجابي در كازرون گفت: من اتمام حجت كرده‌ام كه مردم با اعلام آمادگي گفته‌اند كه اگر مسئولان اقدام نكنند، خودشان با روحيه بسيجي اقدام مي‌كنند. خرسند با بيان اينكه اين اقدامات بايد از راه‌هاي قانوني اجرا شود، اضافه كرد: در صورت اقدام مسئولان مردم نيز از آنها حمايت مي‌كنند.


خبرگزاري فارس: امام جمعه كازرون گفت: رزمايش ولايت 89 نشان داد كه نيرو‌هاي مسلح در حفاظت از منافع كشور جدي هستند.

به گزارش خبرگزاري فارس از كازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز جمعه امروز كازرون با اشاره به روز جهاني خانواده اظهار داشت: خانواده در اسلام به‌عنوان اساسي‌ترين بنياد اجتماعي شناخته شده است و در تربيت جامعه نقشي محوري دارد.

وي نقش زن در خانواده را محوري‌تر از نقش مرد دانست و افزود: تمام ارزش‌هاي معنوي از درون كانون خانواده نشأت مي‌گيرد.

خرسند تفكر افراد غرب‌زده‌اي كه مي‌گويند حجاب و كاركردن زن در خانه موجب تضييع حقوق وي مي‌شود را غلط دانست و خاطرنشان كرد: در جمهوري اسلامي هزاران زن الگو تربيت شده است كه دانشمند، مادران و همسران شابسته هستند.

وي با بيان اينكه سقط جنين و تجاوز به عنف در دنياي غرب آمار وحشتناکي دارد، ادامه داد: آنها قصد دارند اين فرهنگ مبتذل خود را به كشور‌هاي سالم دنيا صادر كنند.

نماينده ولي فقيه در كازرون، بي‌حجابي را موجب ابتذال جامعه و تزلزل بنيان خانواده دانست و تصريح كرد: يكي از ابزار‌هاي جنگ نرم، تهاجم اخلاقي است.

خرسند با بيان اينكه رعايت عفاف و حجاب موجب تحكيم خانواده مي‌شود، بيان داشت: راه تحكيم خانواده بازگشت به ارزش‌هاي الهي است.

وي در مورد بدحجابي در كازرون گفت: من اتمام حجت كرده‌ام كه مردم با اعلام آمادگي گفته‌اند كه اگر مسئولان اقدام نكنند، خودشان با روحيه بسيجي اقدام مي‌كنند.

خرسند با بيان اينكه اين اقدامات بايد از راه‌هاي قانوني اجرا شود، اضافه كرد: در صورت اقدام مسئولان مردم نيز از آنها حمايت مي‌كنند.

امام جمعه كازرون در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به رزمايش ولايت 89 گفت: اين رزمايش نشان داد كه نيرو‌هاي مسلح در حفاظت از منافع كشور جدي هستند و نظام جمهوري اسلامي با هيچ‌كس شوخي ندارد.

خرسند اظهار داشت: ارتش جمهوري اسلامي با اين رزمايش يك بار ديگر اقتدار خود را در خليج فارس، درياي عمان و آب‌هاي بين‌المللي نشان داد.

نماينده ولي فقيه در كازرون در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه اين شهرستان با اشاره به ايام فاطميه اظهار داشت: فاطميه ناموس شيعه است و شيعه نيز بايد اين مظلوميت را در تاريخ زنده نگه دارد.

خرسند با تأكيد بر احياي روضه‌ها، گفت: كسبه، بازاريان مجامع صنفي در اين ايام اقدامات چشمگيري انجام دهند تا هنگامي كه غريبه‌اي به كازرون وارد مي‌شود، متوجه ايام فاطميه شود.

وي با تأكيد بر برگزاري باشكوه مراسم عزاداري روز شهادت حضرت فاطمه (س) تصريح كرد: بايد ايام فاطميه مانند روز تاسوعا و عاشورا شود.

امام جمعه كازرون از برگزاري مراسم بزرگداشت يك‌هزار و 100 شهيد اين شهرستان در 30 ارديبهشت ماه جاري خبر داد و تصريح كرد: تجليل از شهدا وظيفه همگي است و در اين يادواره شهدا، آيت‌الله نوري همداني سخنران برنامه است.
 
خرسند با دعوت مردم به استقبال از آيت‌الله نوري همداني گفت: اين مرجع تقليد عزيز نقش بسياري در انقلاب اسلامي داشته است.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
اذان صبح
۰۴:۴۶:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۵۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۲۱
غروب آفتاب
۱۹:۴۴:۵۵
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۰۶