پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۵
مسئولان قضايي و اجرايي اين شهرستان با جدي گرفتن توصيه مقام معظم رهبري مبني‌ بر برخورد با مسائل ضد فرهنگي و غير اخلاقي موضع خود را مشخص و برخورد كنند. ؛ چرا كه سهل ‌انگاري امروز مسئولان، فرداي اسارت ‌باري را براي جامعه رقم مي‌زند.
بسيج جامعه زنان كازرون با صدور بيانيه اي سوگند ياد كردند كه تا پاي جان از اين انقلاب، كه ميراث خميني كبير است و مقام عظماي ولايت، دفاع مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار «شبكه خبر دانشجو» از شيراز، در اين بيانيه آمده است:
 
مسئولان قضايي و اجرايي اين شهرستان با جدي گرفتن توصيه مقام معظم رهبري مبني‌ بر برخورد با مسائل ضد فرهنگي و غير اخلاقي موضع خود را مشخص و برخورد كنند؛ چرا كه سهل ‌انگاري امروز مسئولان، فرداي اسارت ‌باري را براي جامعه رقم مي‌زند.
 
اين بيانيه مي افزايد: مسئولان بايد تلاش بيشتري در راستاي اجراي طرح حجاب و عفاف كنند، بسيجيان نيز آماده همكاري در اين امر مهم هستند.
 
بسيج جامعه زنان كازرون در اين بيانيه مسئله بدحجابي و بي‌حجابي را ميراث شوم سلطنت رضاخان و فرزندش دانسته و بيان کرده است: براي ريشه‌ كن كردن اين مسئله به يك نهضت فاطمي نياز است و سست‌ شدن بنيان خانواده‌ها و بالارفتن آمار طلاق در جامعه، يكي از آثار شوم و سوء بدحجابي و بي‌حجابي است، از اين رو دستگاه قضايي بالاترين سهم را در ريشه‌ كن كردن آن دارد و بسيجيان نيز آن ها را حمايت مي‌كنند.
 
همچنين در اين بيانيه آمده است: اداره ارشاد نيز با تبليغ و ترويج عفاف و حجاب از طريق پلاكارد،‌ تهيه تيزر‌هاي تبليغاتي و جلسات سخنراني، گوشه‌اي از اين امر مهم را بر عهده بگيرد.
 
بسيج جامعه زنان كازرون همچنين با درخواست همكاري اداره آموزش و پرورش و دولت براي ترويج پوشش اسلامي و مصون نگه‌ داشتن محيط‌ هاي آموزشي، بيان کردند: اداره بازرگاني نيز با تشويق واحد‌هاي توليدي لباس ساده و اسلامي و نظارت بر كار‌ تمام توليدي‌ هاي پوشاك در اين امر خطير به جامعه خدمت كنند.
 
اين بيانيه خاطرنشان کرده است: مردم مؤمن،‌ متعهد و ولايت‌مدار كازرون با همت و تلاش خود در راستاي احياي فرهنگ حجاب و عفاف موجب خشنودي منجي عالم بشريت و نايب بر حقش، مقام معظم رهبري شوند.
 
در پايان اين بيانيه از فرمانده سپاه كازرون خواسته شد تا مجدانه، پي گير احياي مجدد و منظم ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر شود و با كمك از خواهران و برادران ضابط و ناصح و راه‌اندازي گشت ‌هاي منظم در سطح شهر، قدم مؤثري در راستاي اجراي هر چه بهتر امر به معروف و نهي از منكر بردارد.
 
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
اذان صبح
۰۴:۴۳:۴۷
طلوع افتاب
۰۶:۱۲:۵۲
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۴:۰۷