پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۵۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۰:۰۳
آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس در موضوع عفاف و حجاب نیز گفت : باید بررسی کرد که وظیفه حکومت و نظام اسلامی در قبال عفاف و حجاب چیست ؟
 
اصل سوم قانون اساسی می گوید : دولت جمهوری اسلامی ایران موظف است برای نیل به اهداف مذکور در اصل دوم تمام امکانات ذیل را در اموری مثل ایجاد محیط مساعدی برای رشد فضایل اخلاقی بر اساس ایمان و تقوی و مبارزه با کلیه مضاهر فساد و تباهی بکار گیرد .
 
آیا مشکلاتی که از این بی حجابی ها در جامعه ما دیده می شود نما فساد نیست یا ضعیف شدن بنیاد خانواده از بی حجابی نماد فساد نیست ؟
 
قرآن در آیه 59 از سوره احزاب می فرماید : ای پیامبر به همسران و دخترانت و به زنان مومن بگو آن روسری بلندی که تا نیمه بدن را می پوشانیده به بدن خود نزدیک کنند تا اینکه شناخته نشوند . به عنوان زنان مومن تا مورد اذیت هرزه گران قرار نگیرند . این آیه بعد از مزاحمتی بود که جوانان هرزه مدینه برای عده ای از زنان مومنه مدینه ایجاد می کردند .
 
دستور دوم آیات 60 و 61 و 62 سوره احزاب است ، قرآن می فرماید ای پیامبر به هرزه گران بگو که اگر دست از پا خطا کنند با حمایت مردم آنها را از مدینه تبعید کرده و بیرون می کنی و این هرزه گران را به معلونین معرفی می کنی و اگر از فرمان تو سرپیچی کردند آنها را بگیر و اعدام کن که سنت خداوند در این بوده است .
 
حکومت وظیفه دارد که جلو فساد را بگیرد . امام جمعه شیراز افزود : حکومت اسلامی موظف است با مظاهر فساد و تباهی برخورد کند .
 
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۰
0
0
با سلام . به نظر من اگر همه امر به معروف و نهی از منکر کنند این بی حجابی ها ایجاد نمیشود یا شاید کمتر دیده شود.
البته باید برخورد شدید هم بشه

خدای نکرده اگه وضع کازرون و دیگر شهرهای فارس برای چند سال دیگه بدتر بشه . سنگ رو سنگ بند نمیشه

از طرفی میخوام به مسئولان مبارزه با بد حجابی هم بگم که تا کی میخواهید با خون شهدا بازی کنید . برخورد کنید وگرنه باید در دادگاه الهی شرمسار بشوید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
اذان صبح
۰۴:۴۳:۴۷
طلوع افتاب
۰۶:۱۲:۵۲
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۵
غروب آفتاب
۱۹:۴۶:۴۹
اذان مغرب
۲۰:۰۴:۰۷