پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۰۵۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
علی رغم مخالفت تلاش یکساله مردم کازرون:
حریم چاه شماره 1 آب شرب کازرون 300 متر است و متاسفانه مسئولان استانداری فارس در تلاشی عجیب به دنبال آن هستند تا پیش از روی کارآمدن شورای شهر جدید در کازرون، کاهش حریم آب شرب را به میزان 170 متر اعلام و عملی کنند.

به گزارش کازرون نما، در این راستا استقرار دستگاه حفاری به بهانه اقدام کارشناسی آخرین اقدام مسئولان استانی برای کاهش حریم آب شرب کازرون است تا با شروع به کار دستگاه حفر آزمایشی طی چند روز آینده اعلام کنند، حریم آب شرب به 170 متر کاهش یافت، این در حالی است که قانون موجود بر رعایت و حفظ حریم 300 متری چاه های آب کازرون تصریح و تاکید دارد و اصولا اقدام کارشناسی برای کاهش حریم آب شرب اقدامی خلاف قانون به شمار می‌رود.

نقض حریم آب شرب از صبح امروز به صورت علنی آغاز شد/ تجمع اعتراضی جمعی از مردم کازرون در فرمانداری

به نظر می رسد بعد از نزدیک به یک سال پیگیری مردمی برای جلوگیری از کاهش حریم آب شرب، استقرار دستگاه حفاری کارشناسی دهن کجی و توهین بزرگ مسئولان استانداری فارس به مردم کازرون و نیز به درخواست های اساتید کازرونی و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، فرهیختگان کازرون، جامعه پزشکی کازرون و مهندسان عزیز کازرونی است که هرکدام با نامه نگاری و تهیه طومار به طور جداگانه مدت‌هاست خواستار حفظ حریم 300 متری منابع آب شرب شهر و جلوگیری از ساخت و ساز و کاهش منابع آب شرب می‌باشند.

نقض حریم آب شرب از صبح امروز به صورت علنی آغاز شد/ تجمع اعتراضی جمعی از مردم کازرون در فرمانداری

گفتنی است: مردم کازرون معتقدند در حالی که حریم آب شرب براساس قانون به میزان 300 متر مشخص و معین است چه لزومی به کارشناسی و تعیین حریم مجدد برای کاهش حریم آب شرب است.


به گزارش کازرون نما در همین رابطه صبح امروز جمعی از مردم کازرون و فعالان زیست محیطی با تجمع در مقابل فرمانداری این شهرستان و در ملاقات با معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار کازرون، اعتراض خود را به نقض آشکار قانون توسط استانداری فارس و بی توجهی معاونت های استانداری به خواسته به حق و قانونی مردم کازرون اعلام داشتند و خواستار اجرای مُر قانون در این رابطه شدند.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
مونا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
0
0
امیدوارم هرکسی پشت این ماجرا هست خیرنبینه امیدوارم خداوند خودش کمک کنه
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۸
0
0
این چه ارتباطی به شورای شهر دارد
این افراد همان شورای شهر قبلی هستند .
سلیمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
0
0
باسلام و احترام
مشکل ، عدم رعایت قانون و تحریف قانون برای افراد مختلف است.
اینکه قانون برای یک فرد به یک گونه تحریف می شود و برای فرد دیگر به گونه دیگر.

آقایی که زمین فوق الذکر را دارد همان تابستان گذشته بلافاصله پس از اخذ مجوز (که واقعا معلوم نشد چطور گرفت) اقدام به جدول کشی و حتی اقدام به مجوز ساخت یکی دو پلاک کرد.

معلوم نیست جریان چیست !!!!

به هر حال ، کازرون نیازمند افرادی دانا، باخدا، خدا ترس، مردمی ، و با تجربه در راس همه امور می باشد از آب گرفته تا محیط زیست و ....
انشالله
کاظمینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
2
0
لطفا شوری را وارد بازی سیاسی خود نکنید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۱
0
1
به هر جای کازرون نگاه کنی، یه مشکل میبینی، من تا ۵ سال پیش خیلی به چنین بی قانونی هایی حساس بودم، ولی وقتی دیدم تو شهر آدم دلسوزی دیگه نیست و مردم هم متحد نیستن، فهمیدم که شهر واقعا بی هویت شده. الان هم که خونه رو فروختم دارم میرم شیراز. از من به شما نصیحت، کار کازرون از این حرفها گذشته، برید ببینید مسئولانی که سالها تو کازرون، خودشون رو سینه چاک مردم و شهر میدونستن، الان رفتن شیراز و بی خیال شهر و زادگاهشون شدن و فقط مجالس امواتشون رو میارن کازرون. ما کازرونی ها همیشه متفرق بودیم، اتحاد نداشتیم، رو شهرمون تعصب نداشتیم، سعی نکردیم شهرمون زیبا و آباد باشه. تا یکم پولدار میشیم، اولین کارمون اینه که از شهر بریم. من سالها در این مورد تلاش کردم و نقاط ضعف شهر و مدیریت شهری رو به مسئولین می گفتم، ولی کو گوش شنوا! گوش مسئولین در و دروازه بود!! اعصابم خورد شد، یکبار هم سر یک بحث بی سرانجام با یکی از مسئولین شهر، کارم به نوار قلب و بیمارستان کشید. دیدم فایده نداره، خودم هم تصمیم گرفتم برم شیراز تا با دیدن چنین وضعی، افسرده نشم. ولی باورم نمیشد که اینهمه کازرونی تو شیراز باشن، اصلا انگار خیابون زرهی، شعبه دوم کازرونه. تازه فهمیدم که چرا شهرمون اینقدر عقب افتاده شده، نصف مردم شهر اومدن شیراز، کسی نمونده که بخواد برای شهر دلسوزی کنه.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷