پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳
داستان تکراری اما جانسوز:
آتش سوزی در بستر خشکیده دریاچه پریشان که از ساعت 11:30 پیش از ظهر دیروز آغاز شده بود، با تلاش آتش نشانی و نیروهای مردمی و اداره محیط زیست مهار شد

به گزارش کازرون نما، مهدی صادق زاده مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات شهرداری کازرون در گفتگویی با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دیروز (جمعه) بعدازظهر با اعلام گزارش آتش سوزی در دریاچه پریشان، 2 دستگاه خودرو به محل اعزام شد.  
وی ادامه داد: برای مهار این آتش سوزی، نیروهای مردمی، سازمان های مردم نهاد، نیروهای محیط زیست و آتش نشانی همکاری داشتند

باز هم آتش به جان پریشان افتاد/ مهار آتش سوزی با همکاری آتش نشانی و نیروهای مردمی

عکس: وحید سرکار

مهدی صادق زاده افزود: این آتش سوزی در ساعت 19 و 30 دقیقه اطفا شد

همچنین جعفری رئیس سازمان محیط زیست کازرون با اشاره به اینکه این آتش سوزی از ساعت 11 و نیم صبح شروع شد افزود: 4 هکتار از سطح دریاچه(پوشش علفی) دچار آتش شد.

باز هم آتش به جان پریشان افتاد/ مهار آتش سوزی با همکاری آتش نشانی و نیروهای مردمی

عکس: وحید سرکار

وی تصریح کرد: این آتش سوزی با کمک نیروهای مردمی، تشکل های مردم نهاد، محیط زیست و آتش نشانی خاموش شد.

دریاچه پریشان یکی از بزرگترین دریاچه های آب شیرین ایران و خاورمیانه است که در بخش جره و بالاده شهرستان کازرون قرار دارد.

از جمله گونه های ماهی در این دریاچه ماهی زردک، ماهی سرخه، ماهی پرک و مار ماهی است.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
کازرون نما خواهش میکنم نظرات خوب و تفصیلی ما رو به عنوان تیتر و گزارش های مردمی بزار نه این نظر زیر پست ها.آخه ما نميدونيم چطور بفرستیم و ایمیل نداریم اینجا می نویسیم.
چند مدت پیش يه مطلب طبق نظرات و گزارشات مردم نوشتید که چرا مسولین شهر از شورای شهر و شهرداری و محیط زیست و دادستان و فرماندار و همه خواب هستن که چرا یه باشگاه ورزشی ( آکادمی ...) يخودش اجاره میده تو روز روشن بزرگ روی کوه پارک طالقانی اسمش با رنگ بنویسه و به همه مردم و طبیعت توهین کنه و هیچکس هم کارش نداره چون اگه داشت الان پاک شده بود . جالبه ایام چند روز پیش انتخابات این باشگاه شدیدا از یکی دو تا اعضای شورای شهر که در دوره قبل و این دوره انتخاب شدن حمایت و بنر زده بود. حالا متوجه شدیم که چرا راحت اینطور به طبیعت شهر و حق مردم میشه راحت تجاوز کرد و هیچکس هم کاريت نداشته باشه.
امیدوارم بزارید تیتر سايت
مدیر پایگاه
دوست عزیز سلام
ضمن تشکر از پیام شما که به کانال تلگرامی کازرون نما و سایت ارسال نموده اید و نیز عذرخواهی به دلیل تاخیر در پاسخ و انتشار نظر شما، به اطلاع می رساند که مساله مورد اشاره شما در همان زمان یعنی 16 فروردین ماه در صفحه اول سایت و حتی به عنوان تیتر 1 سایت که مهمترین اخبار در آن قسمت قرار می گیرد منتشر شده است. لذا عدم انتشار نظر شما به عنوان صدای مردم نه ناشی از بی توجهی به متن شما بوده بلکه به دلیل عدم تکرار انتشار یک موضوع بوده است. این خبر همچنان با آدرس http://www.kazeroonnema.ir/fa/news/16688 در دسترس و قابل رویت است. 
با این حال وقتی خطای به این مبرهنی و در معرض دید جزو اولویت های مراجع ذی ربط برای برخورد نیست. هرچه هم ما آنرا تیتر سایت کنیم، در سنگ کسی فرو نمی رود چراکه بزرگترین و مشخص ترین تیتر، خود همان عبارتی است که هنوز بر پیشانی کوه شمالی کازرون خودنمایی می کند و هیچ مسئول و دستگاهی ظاهرا نمی خواهد آن را ببیند و برخوردی با آن داشته باشد
امیدواریم شورای جدید که تعدادی از آنها از فعالین زیست محیطی هستند، حداقل در این راستا گامی بردارند
شادباشید
علی بحرانی - مدیر کازرون نما
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸