پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۵۰۵۲
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
در گفتگوی اختصاصی با رئیس هیئت فوتبال کازرون:
محمد کیامرزی رئیس هیئت فوتبال شهرستان کازرون در گفتگوی اختصاصی با کازرون نما، عملکرد این هیئت را در سال 1394 در خصوص لیگ یک، دسته دوم، نونهالان، جوانان، پیشکسوتان، فوتسال ادارات، بخش ها و سطح استان تشریح کرد.

به گزارش کازرون نما، محمد کیامرزی رئیس هیئت فوتبال شهرستان کازرون در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کازرون نما در خصوص عملکرد یک سال گذشته این هیئت در سطح استان و شهرستان گفت: لیگ دسته یکم با حضور 14 تیم به صورت دوره ایی از 15 اردیبهشت 94 آغاز گردید و پس از برگزاری 91 بازی در مهرماه با قهرمانی تیم متین به پایان رسید. در این دوره از مسابقات، تیم سایپا دوم، و شهدای مهرنجان سوم شدند. همچنین تیم سرباز کازرون نیز تیم اخلاق شد و تیم های شهدای بلیان و میلادالنبی انارستان به دسته دوم سقوط کردند. وی یادآور شد: آقای سیدسعید حسینی هم با 20 گل زده آقای گل مسابقات شد. در این دوره مسابقات لیگ، سرمربی متین: علی صالحی، سرمربی سایپا: مصطفی کوشکی و سرپرست حاج مجید محمدیان آزاد و سرمربی شهدای مهرنجان: فیض الله اسکندری، اسماعیل کایدی و بهادری

وی در ادامه افزود: بازی های جوانان در آبان ماه با حضور 9 تیم و در دو گروه برگزار گردید تیم استقلال قهرمان و سرباز نایب قهرمان مسابقات گردیدند. سرمربی استقلال در این دوره اصغر و مسعود سرشناس، و سرمربی تیم سرباز: ابوذرنوری پور بر عهده داشتند

عملکرد هیات فوتبال کازرون درسال 1394 بررسی شد

کیامرزی در خصوص بازی های لیگ دسته دوم نیز گفت: بازی های دسته دوم با حضور 9 تیم از آذرماه شروع و پس از 36 بازی، در دی ماه با قهرمانی انقلاب کازرون و نایب قهرمانی دهیاری عمویی به پایان رسید؛ همچنین این دو تیم جواز حضور در لیگ دسته یک کازرون را اخذ کردند. وی خاطر نشان کرد سرمربی تیم انقلاب در این دوره بازی ها بر عهده مجید طهماسبی و سرپرست تیم آقای برزگر و سرمربی تیم دهیاری عمویی را مجتبی مقدم پور، صمد دژبخش و آرش نوعی بر عهده داشتند.

وی در خصوص مسابقات پیشکسوتان و فوتسال ادارات و نیز بازی های نونهالان گفت: بازی های پیشکسوتان با حضور 6 تیم در آذرماه شروع شد که این بازیها درمرحله نیمه نهایی به دلیل مشکلاتی که پیش آمد و در حوصله این گفتگو نمی گنجد، متوقف و ادامه پیدا نکرد. بازی های فوتسال ادارات کازرون نیز با حضور نه تیم در دو گروه برگزار گردید که در پایان تیم فوتسال شبکه بهداشت قهرمان، و اداره برق دوم و اداره راه و شهرسازی به مقام سوم دست یافت. تیم فوتسال جهاد کشاورزی نیز به عنوان تیم اخلاق این دوره از مسابقات معرفی شد. بازی های نونهالان هم در قالب مدارس فوتبال برگزار گردید.

عملکرد هیات فوتبال کازرون درسال 1394 بررسی شد

رئیس هیئت فوتبال شهرستان کازرون در بخش دیگری از گفتگوی خود یا خبرنگار کازرون نما، در مورد فوتبال بخش های تابعه شهرستان کازرون گفت: مسابقات بخش ها با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با مسولین محترم هیئت های بخش ها درسال 1394، بعد ازسال ها به صورت منطم و به طور قانونمند برگزار و باسلامت کامل به پایان رسید. وی افزود: در بخش کنارتخته و کمارج تعداد تیم ها 7 تیم، نوع برگزاری، دوره ایی، و نهایتا تیم امید کنارتخنه به مقام قهرمانی رسید و پرسپولیس محل الدین هم نایب قهرمان شد. مسئولیت هیئت فوتبال این بخش نیز بر عهده عبدالوهاب فریدونی بود.

در بخش خشت 9 تیم به صورت گروهی به رقابت پرداختند که در پایان تیم صنعت قهرمان و سپاهان نایب قهرمان شدند. مسئولیت هیئت فوتبال در این بخش نیز بر عهده اکبر نوروزی بود.

عملکرد هیات فوتبال کازرون درسال 1394 بررسی شد

مسابقات در بخش چنارشاهیجان با 15 تیم به صورت گروهی برگزار شد که در نهایت تیم امید قائمیه اول و نایب قهرمانی نیز به تیم پیشکسوتان رسید. مسئولیت هیئت فوتبال در این بخش هم بر عهده سعید حسنی بود.

مسابقات فوتبال در بخش کوهمره نودان با 5 تیم به صورت دوره ای برگزار که منجر به قهرمانی منتخب کوهمره و نایب قهرمان منتخب نودان شد. ضمن اینکه مسئول هیئت فوتبال در این بخش را اشکان غفاری بر عهده داشت.

عملکرد هیات فوتبال کازرون درسال 1394 بررسی شد

کیامرزی در ادامه فعایت های استانی هیئت فوتبال شهرستان کازرون درسال 1394 را بدین شرح تبیین کرد که: تیم امید اتحاد کنارتخته توانست قهرمانی لیگ دسته یک و جواز حضور در سوپر لیگ استان در رده بزرگسالان را کسب نمایند. همچنین تیم شهدای کوی فخاران(سایپا) قهرمان لیگ دسته دوم شد  و جواز حضور در لیگ یک استان در رده بزرگسالان را کسب کرد.

وی خاطر نشان کرد: تیم امید قائمیه در لیگ برتر جوانان استان، تیم سلمان کازرون و ستارگان در لیگ برتر نوجوانان استان، تیم سرباز و مدرسه احد در رده نونهالان، تیم انقلاب در انقلاب در مسابقات فوتسال، تیم الف فوتسال بانوان هیئت فوتبال کازرون زیر گروه کشور و تیم ب فوتسال بانوان هیئت فوتبال کازرون نیز در دسته یک استان حضور داشتند.

عملکرد هیات فوتبال کازرون درسال 1394 بررسی شد

محمد کیانرزی در بخش پایانی گفتگوی خود گفت: جا دارد از کلیه کسانی که ما را یاری کردند، ازجمله مربیان سرپرستان، بازیکنان تیم ها و همچنین اعضای زحمتکش و کم توقع هیئت، از نایب رییس تا کلیه کمیته ها و داوران محترم، و به ویژه مسئولینی که در این راه یاور ما بودند، خصوصا فرماندار محترم شهرستان کازرون جناب آقای گرامی، امام جمعه محترم حجت السلام خورسند، که همیشه هادی ما بودند، جناب سرهنگ کشتکار عزیز جانشین محترم فرماندهی نیروی انتظامی، جناب سرهنگ احمدی فرماندهی بازرسی و یگان ویژه نیروی انتظامی و در راس آن جناب سروان هوشمندی، جناب سرهنگ خوشوقت فرماندهی محترم عملیات نیروی انتظامی و فرماندهی محترم اداره اطلاعات نیروی انتظامی، و نیز جناب سرهنگ شرفی فرماندهی محترم سپاه کازرون و همچنین آقای حسین پور ریاست محترم سابق اداره ورزش وجوانان و جناب آقای جاوید منصوری ریاست محترم فعلی اداره ورزش و پرسنل زحمتکش این اداره و همچنین از یار و یاور همیشگی مان و به صورت ویژه از سرکار خانم راحله نامداری و جناب آقای خیاط شهردار محترم نودان تشکر و قدردانی نمایم .

در پایان نیز تقدیر ویژه و فراوان دارم از سایت وزین کازرون نما که ما را همیشه حمایت نمودند که اگر این سایت وزین و بی طرف نبود، بسیاری ازفعالیت ها و زحمات این هیئت دیده نمی شد .

نویسنده: سرویس ورزشی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
پیشکسوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
0
0
بادرود
ضمن احترام خاصی که برای آقای کیامرزی قائل هستم دررابطه باتعطیل شدن مسابقات فوتبال پیشکسوتان باید به اطلاع برسانم که یکی ازتیمها به علت استفاده ازیک بازیکن به صورت غیرقانونی که درنتیجه اعتراض یکی ازتیمهارا به دنبال داشته ومتاسفانه هیات فوتبال توان وقدرت اعلام نتیجه
اعتراض وارده رانداشته که درنهایت تیمهای دیگرباحمایت از تیمی که اعتراض نموده به درستی درهفته ی
پایانی ازشرکت دربازی خودداری و مسابقات تعطیل گردید. لذا هیات فوتبال بایستی جوابگوی عملکرد ضعیفشان دراین مورد باشد .
محمد کیامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
0
0
ضمن عرض سلام وادب خدمت پیشکسوت محترم
باید عرض نمایم که اعتراض تیم پاس برروی آقای علیمیرزا استواری که دارای دو شناسنامه بوده ودربازیهای اصلی شناسنامه اول که متولد 1347بوده راارایه داده بود به کمیته انضباطی شهرستان ارایه دادم که تشخیص کمیته مربوطه محرومیت وجریمه آقای استواری بود وتیم فجرشهدارا مقصرندانست ودرپی اعتراض مجددتیم پاس بنده رای را برای تجدید نظرخواهی به استان فرستادم که استان هم عین رای کازرون را تایید وبرگشت داد .وچنین مساله ایی هم برای تیم بوشهرذرلیگ پیشکسوتان کشوربوجودآمده بود که درپی اعتراض بوشهروما به فدراسیون کشور.کمیته انضباطی فدراسیون کشور حتی رای به تبرعه شدن آقای استواری دادند .تمام مستندات کمیته انضباطی شهرستان واستان وکشورموجود است وبنده آمادیه ارایه به تمام پیشکسوتان محترم هستم .وبنده بایستی برابرقانون اراء کمیته انضباطی که سه بارمورد تجدید نظرخواهی قرارگرفت تمکین کنم .ازطرفی بنده دراین مدت 22 ماهی که افتخارخدمت به فوتبال کازرون راداشته ام سه دوره مسابقه برای پیشکسوتان برگزار کرده ام واگرعمری باقی بود امسال با یک نظم خاص ویک رویکرد جدید برگزار خواهد شد .با احترام محمد کیامرزی
پیشکسوت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
بادرود،عرض ادب واحترام ،
باتشکرازآقای کیامرزی عزیز ،
برادربزرگوار من منکرزحمات شمانیستم
و جا دارد که از زحمات شما تشکر و قدردانی نمایم . مسئله اینجاست که اگر آقای استواری خلافی مرتکب نشده
پس چرا هیات فوتبال کازرون برای وی مبلغی به عنوان جریمه ومحرومیت چند جلسه ای اعلام نموده است ؟
محمد کیامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
هیج کس منکرتخلف آقای استواری نیست .ولی تشخیص کمیته انضباطی هم شهرستان وهم استان یراین بوده که شخص مرتکب تخلف شده وتیم ازتخلف بیخبربوده یعنی تیم فجرازشناسنامه دوم آقای استواری بیخبربوده .پس بااینحساب شخص را جریمه کردند ونه تیم را .ولی کمیته انضباطی کشورملاک سن فوتبالی آقای استواری را تاکید میکنم ***سن فوتبالی *** سن واقعیش یعنی همان متولد سال 1347 میداند ومعتقد است هربازیی که با شناسنامه دوم یعنی متولد 1352 بازی کرده باشد صغرسنی محسوب شده وخلاف است واصلا ایشان را جریمه هم نکردند وحکم کازرون وفارس را نیز لغو وباطل نمودند .
محمد کیامرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۴
0
0
پیشکسوت عزیز ضمن عرض سلام مجدد
ازشما ودیگربزرگان وپیشکسوتان عزیز که دراین مدت نسبت به بنده لطف داشته اید سپاسگذارم .
پریاحسن بیگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۷
0
0
خوبه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳