پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
به گزارش علیرضا گلچین خبرنگار کازرون نما، عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون به منظور اجرای دور جدید بازدید های مستمر خود از تمرینات تیم فوتسال شهدای کوی علیا بازدید کرد. همچنین وی نشستی با پیشکسوتان فوتبال شهید باستان و نیز هیئت کشتی شهرستان کازرون داشت.

مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون از تمرینات تیم فوتسال شهدای کوی علیا بازدید کردند.

در روز یکشنبه مورخ 15/6/94 عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون به منظور اجرای دور جدید بازدید های مستمر خود پس از مجموعه بازدید های ورزشی از بخشهای تابعه شهرستان در محل تمرین تیم فوتسال شهدای کوی علیا حاضر شدند.

حسین پور ضمن اهداء بسته ورزشی شامل 24 دست لباس ورزشی و یک عدد توپ فوتسال به این تیم در جمع ورزشکاران و مربیان فوتسال بیان کردند:کنترل های دقیق جامعه ورزش همراه با حمایت های اصولی ست و امید است این روند مدیریتی باعث ایجاد زمینه های مساعدتری جهت حضور جوانان مستعد شهرستان کازرون در میادین ورزشی و عرصه های کسب افتخار شود.

 دیدار و نشست‌های مدیر ورزش و جوانان کازرون با تیم‌ها و اهالی ورزش

همنشینی ساده و صمیمی پیشکسوتان تیم فوتبال شهید باستان با مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون

در روز یکشنبه مورخ 15/6/94 تنی چند از پیشکسوتان تیم فوتبال شهید باستان واقع در کوی علیا با حضور در اداره ورزش و جوانان کازرون ضمن استقبال از حضور مجدد عباس حسین پور بعنوان مدیریت ورزش شهرستان از مجموعه اقدامات و عملکرد حوزه مدیریتی ایشان در دوماهه اخیر پس از انتصاب مجدد بعنوان سکاندار جامعه ورزش کازرون تقدیر و تشکر کردند و از تحرک و شادابی ایجاد شده در ورزش شهرستان و نگاه مدیریتی فراگیر و عادلانه مدیریت جدید ابراز خرسندی کردند.

حسین پور ضمن استقبال گرم از حضور این پیشکسوتان بیان کردند:جوانان ورزشکار شهرستان کازرون در جامعه امروز بدون بهره گیری از تجربیات موسفیدان و اساتید دلسوز نمی توانند مسیرهای موفقیت را طی کنند .از این رو اداره ورزش و جوانان کازرون همواره به منظور ایجاد محیط های سالم و امن با آغوشی باز پذیرای پیشکسوتان است.

 دیدار و نشست‌های مدیر ورزش و جوانان کازرون با تیم‌ها و اهالی ورزش

هیئتهای ورزشی در بهره گیری از خدمات داوطلبانه مردم جهت پیشبرد امور تلاش کنند.

در روز چهارشنبه مورخ 18/06/94 عباس حسین پور مدیریت اداره ورزش و جوانان کازرون با حضور در جلسه هیئت کشتی و در جمع مربیان ،داوران و تنی چند از پیشکسوتان در محل سالن اختصاصی کشتی به بررسی امور ویژه ی کشتی گیران پرداختند .ایشان ضمن برشمردن وظایف اصلی هیئتهای ورزشی را به بهره گیری افزون تری از توان چندین مشتاق و اسپانسر جامعه ورزش توصیه کردند .

دیدار و نشست‌های مدیر ورزش و جوانان کازرون با تیم‌ها و اهالی ورزش

حسین پور در بخشی دیگری از صحبتهایشان بیان کردند :شفافیت مالی ،تعامل صحیح با مردم و مسئولین ،بهره گیری از توان اعضاء مجرب و نشستن در کلاس تجارب پیشکسوتان و اساتید در کنار نظارت های عادلانه و مستمر می تواند باعث تصمیم و گسترش ورزش در شهرستان شود.

نویسنده: علیرضا گلچین
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
اذان صبح
۰۴:۴۹:۴۵
طلوع افتاب
۰۶:۱۷:۱۶
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۴۳:۰۰
اذان مغرب
۲۰:۰۰:۰۴