پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۱۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴
با حضور رئیس ورزش و جوانان شهرستان کازرون:
جلسه ای به منظور بررسی مشکلات ورزش بخش کوهمره نودان با حضور جاوید منصوری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون و یحیی حقیقی بخشدار کوهمره نودان، اعضای شورای اسلامی شهر نودان، ریاست شورای اسلامی بخش کوهمره و مسئول اداره ورزش و جوانان بخش کوهمره نودان و نیز تعدادی از ورزشکاران در محل بخشداری کوهمره برگزار گردید.

به گزارش محمد دهداری خبرنگار کازرون نما، در این جلسه یحیی حقیقی، بخشدار کوهمره با تأکید بر اهمیت ورزش، اظهار داشت: بنده خود یک ورزشکار هستم و از هر گونه کمک و همکاری در راستای ارتقای  ورزش دریغ نخواهم کرد.

مشکلات ورزش بخش کوهمره نودان بررسی شد

بخشدار کوهمره ضمن خوش آمدگویی به ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون با ابراز خرسندی بیان نمود: بسیار مسروریم که اولین جلسه کاری سال 95 در خصوص بحث ورزش برگزار می شود. حقیقی همچنین از خدمات گذشته نظام که توسط مسئولین محترم سابق صورت گرفته است  تقدیر و تشکر نمود.

مشکلات ورزش بخش کوهمره نودان بررسی شد

قیصری ریاست شورای بخش کوهمره نیز ضمن ارائه پیشنهادات و نظراتی؛ از نگاه یکسان شهرام دهداری مسئول افتخاری اداره ورزش و جوانان به تمام بخش کوهمره قدر دانی کردند.

مشکلات ورزش بخش کوهمره نودان بررسی شد

در ادامه عطا دهداری یکی از اعضای شورای اسلامی شهر نودان ضمن تشکر از حضور منصوری در بخش کوهمره از زحمات بی شائبه مهندس نوذری وزیر اسبق نفت نسبت به کمک های بی دریغشان در امر ورزش تقدیر و تشکر نمودند.

مشکلات ورزش بخش کوهمره نودان بررسی شد

از مباحث مطرح شده در این نشست می توان به موضوع مشکلات آب چمن استادیوم فوتبال نودان و هزینه ی آب چمن که مقرر شد اعتباری تخصیص و هرچه سریعتر بدهی آب چمن تسویه حساب گردد، تکمیل شدن سالن ورزشی روستای ابوالحیات، دیکانک و امامزاده که فقط کف پوش آن مانده است، اعتبار تخصیص بودجه در سال جاری برای سالن ورزشی روستای کلانی و عبدویی و دهستان دشت برم اشاره کرد

مشکلات ورزش بخش کوهمره نودان بررسی شد

در پایان منصوری ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان کازرون از فضاهای ورزشی در سطح شهر نودان مانند استخر ورزشی، زمین چمن ، سالن های ورزشی بازدید میدانی بعمل آورد.

نویسنده: محمد دهداری
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۶
اذان صبح
۰۵:۰۱:۰۲
طلوع افتاب
۰۶:۲۶:۰۳
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۴۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۶:۴۱
اذان مغرب
۱۹:۵۳:۲۳