پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۱۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸
در دیدار مدیر ورزش و جوانان کازرون با رئیس هیات فوتبال فارس مطرح شد:
هفته گذشته با حضور هنرپیشه ریاست هیئت فوتبال استان فارس به دعوت حسین پور در کازرون، جلسه ای پیرامون مسائل و مشکلات فوتبال کازرون با حضور سرهنگ شرفی فرمانده بسیج سپاه کازرون، محمد کیامرزی رئیس هیئت فوتبال شهرستان کازرون و جمعی از مربیان و داوران در محل اداره ورزش و جوانان کازرون تشکیل شد .

به گزارش دریافتی کازرون نما از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان کازرون، عباس حسین پور ضمن استقبال گرم از رئیس هیئت فوتبال فارس بیان کرد: همه تلاشمان این است با برنامه ریزی های دقیق و استفاده حداکثری از توان خیرین تحولات اساسی را در هیئت فوتبال به لحاظ زیر ساختی و عمرانی داشته باشیم. عباس حسین پور با تقدیر از زحمات هیئت فوتبال گزارش کاملی در خصوص اقدامات انجام شده در خصوص فوتبال در دو ماهه حضور مجدد خود را ارائه کردند و از تکمیل عملیات ساخت زمین چمن شماره 3کازرون در آینده بسیار نزدیک خبر دادند.

در آینده ای نزدیک شاهد تحولات اساسی در هیئت فوتبال کازرون خواهیم بود.

در ادامه اعضاء هیئت فوتبال آقایان کیامرزی، افشار، پیروزی، توان و رادفر در خصوص موضوعاتی مانند نیازهای مالی هیئت، وضعیت حضور در لیگ های برتر در رده های سنی، لزوم تقویت پیشکسوتان و اجرای مسابقات استانی ویژه ایشان، نیازهای عمرانی و زیر ساختی فوتبال، مشکلات داوران و نیاز جدی استان به حضور داوران جوان، کلاسهای مربیگری و… صحبت کردند.

در این دیدار هنرپیشه در پاسخ به سوالات شرکت کنندگان ضمن تقدیر از عباس حسین پور بیان کرد: در دور جدید مدیریت ورزش شاهد پیگیری های جدی هستیم و از تعاملات انجام شده رضایت کامل داشته و آمادگی خود را در جهت حمایت از فوتبال کازرون  اعلام می نماییم. ایشان زمینه های حمایتی هیئت فوتبال فارس را متناسب با نیازهای آموزشی، داوری، حضور در لیگ برتر با تخفیف ویژه جهت نمایندگان کازرون، حمایت های مالی و تلاش و جدیت در  زمینه افزایش زیر ساختهای  عمرانی مورد نیاز فوتبال اعلام کرد. 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
0
0
اين همه رسانه اي كردن يك فرهنگي مامور به اداره ورزش كه دلش مي خواد تو سياست هم جايي داشته باشه چيست!!!
جاوید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
0
ما نفهمیدیم مشکل آقای صداقت رئیس قبلی چه بود؟ بنده خدا از اقشار مختلف و روستاها سرکشی می کرد و توپ و لباس ورزشی می داد.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳