پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
در دانشگاه‏ آزاد اسلامی کازرون:
همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون آرام گرفت.

به گزارش دریافتی کازرون نما از خبرنگار خبرگزاري آنا، طی مراسمی با شکوه و با استقبال گرم مردم ولایت مدار کازرون، و جمع کثیری از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه های شهرستان، پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام در دانشگاه ‏آزاد اسلامی کازرون تشیع و دفن گردید.

سعید خاتم ساز سرپرست واحد کازرون در مراسم خاکسپاری شهدا با بیان اینکه صبر و پایداری بزرگترین ویژگی خانواده شهدا است اظهارکرد: خانواده شهدا و به ویژه مادران شهدا دراین قرب الهی با شهدا شریک هستند و بی شک در این راه از مکتب حضرت زهرا(س) درس آموخته اند.

سرپرست واحد کازرون ضمن خیرمقدم به این دو میهمان ارزشمند گفت: این عزیزان درسال های 1361 و 1362 در عملیات های خیبر و محرم و در مناطق عملیاتی شرهانی و مجنون در سن 22 سالگی و 26 سالگی به فیض شهادت نائل آمده اند و بعد از سال ها امروز در این مرکز علمی فرهنگی در جایگاه مقدسی آرام گرفتند.


وی افزود: شب گذشته مراسم شب وداع با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم شهرستان، استادان، دانشجویان خواهر و برادر و بسیج دانشجویی در محوطه مسجد امام علی (ع) این دانشگاه با ذکر دعا، مداحی، مصیبت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) توسط مداحان اهل بیت برگزار شد.

خاتم ساز در پایان گقت: حضور شهدا در محیط دانشگاه برای ما افتخار و اعتبار و مایه خیر برکت است و امیدواریم بتوانیم میزبان خوبی برای آنان باشیم.

حجت الاسلام محمد خرسند، امام جمعه کازرون نیز در این مراسم به عنوان سخنران اصلی مراسم، از شخصیت و درجات شهدا بیاناتی را ایراد نمود.  

عکس: اصغر جوکار

نویسنده: اصغر جوکار
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴