پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
ویرایش دوم:
مراسم استقبال از کاروان 93 شهید گمنام دوران دفاع مقدس، روز چهارشنبه در کازرون برگزار می شود

به گزارش کازرون نما به نقل از خبرگزاری تسنیم، ورود پیکر پاک 93 شهید گمنام از مرز شلمچه به استان فارس از صبح ۲۱ دی‌ماه آغاز می‌شود و مردم ولایت‌مدار استان فارس که ۱۵هزار شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند در فاصله ۱۰روز میزبان شهدای گمنام هستند.

با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط سپاه فجر استان فارس، ستاد کنگره سرداران و 15هزار شهید استان فارس و همچنین همکاری هماهنگ کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح، تشییع پیکر مطهر شهدا پس از ورود مستقیم از مرز شلمچه به استان فارس وارد شهرستان ممسنی شده و مردم این شهر آغازگر استقبال از کاروان بزرگ شهدا هستند.

کاروان شهدای گمنام استان فارس در یک برنامه‌ریزی از پیش‌تعیین شده در مسافت چهارهزار کیلومتری استان فارس از شمال تا جنوب تشییع و یکم بهمن‌ماه از دروازه قرآن شیراز وارد سومین حرم اهل بیت(ع) می‌شوند تا مردم این کلان‌شهر رویداد بزرگ فرهنگی دیگر از خود به یادگار گذاشته و در مراسم باشکوهی شهدا را تشییع کنند.

در همین رابطه و بنا بر اعلام روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج سپاه کازرون، مراسم استقبال از کاروان این شهدای گمنام در کازرون، روز چهارشنبه 23 دی ماه در میدان امام حسین (ع) این شهر برگزار می شود.

استقبال از کاروان 93 شهید گمنام در کازرون

لازم به ذکر است که پیکرهای طیبه این شهدای دوران دفاع مقدس در طول سه ماه اخیر در مناطق عملیاتی فاو، مجنون، شرق دجله و زبیدات عراق توسط گروه‌های تفحص کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح کشف شده‌اند.

پیکر پاک این شهیدان گلگون‌کفن که مربوط به عملیات‌های والفجر8، خیبر، بدر، محرم، والفجریک و تک‌های دشمن هستند پس از انجام  مراسم‌های ویژه در استان فارس از جمله تشییع باشکوه در حرم مطهر احمدبن موسی(ع) برای انجام شناسایی به تهران اعزام می‌شوند.

اخبار تکمیلی:

به گزارش کازرون نما به نقل از کازرون خبر: استقبال مردمی از میدان امام حسین(ع) شروع می شود و به ترتیب با پشت سرگذاشتن مسیر نطنج، چهار راه سینما، بانک ملی، میدان شهدا و چهارراه مخابرات به قدمگاه حضرت ابالفضل العباس(ع) ختم می شود و مراسم «شبی با شهدا» نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در جوار مرقد مطهر پنج شهید گمنام در قدمگاه برگزار خواهد شد.

گفتنی است صبح پنج شنبه کاروان «شاهدان بصیر» به سمت بالاده حرکت می کنند و ساعت 8 صبح استقبال از کاروان شهدا در شهر بالاده صورت می گیرد.

نویسنده: سرویس تاریخ
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳