پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰
طی آیینی صورت گرفت
به گزارش کازرون نما، یک استاد حوزه و دانشگاه در ششمین یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر کازرون با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: در دوران دفاع مقدس دشمنان با بهره‌گیری از تمام امکانات روز دنیا از هر طرف به کشورمان یورش آوردند تا بتوانند جمهوری اسلامی را نابود کنند.

طی آیینی ششمین یادواره شهدای گمنام و مفقودالاثر شهرستان کازرون به همت بسیج دانشجویی در دانشگاه سلمان فارسی این شهر برگزار شد.

به گزارش کازرون نما، یک استاد حوزه و دانشگاه سه‌شنبه‌شب در آیین باشکوه ششمین یادواره شهدای گمنام و جاویدالاثر کازرون که با حضور جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، دانشجویان و اساتید در دانشگاه سلمان فارسی این شهر برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: در دوران دفاع مقدس دشمنان با بهره‌گیری از تمام امکانات روز دنیا از هر طرف به کشورمان یورش آوردند تا بتوانند جمهوری اسلامی را نابود کنند.

حجت‌الاسلام کاظم سلیمانی اظهار کرد: در آن برهه حساس شهدا با معرفت بلندی که داشتند به وظیفه خود عمل کردند و با امکانات کم و ناچیزی که در اختیار داشتند در مقابل دنیای استکبار تا دندان ‌مسلح ایستادگی کردند.

وی تصریح کرد: امروزه شکل خط مقدم جبهه عوض‌ شده و دشمنان بدون صدا و چراغ خاموش با استفاده از فضای مجازی به جنگ ما آمده‌اند و در پی دگرگونی و هجمه به افکار جوانان و نوجوانان کشورمان هستند.

این استاد حوزه متذکر شد: امروزه همگان باید در برابر تخریب و هجمه دشمنان به وظیفه خود عمل کنیم و مانند شهدا به وعده الهی باور داشته باشیم.

در حاشیه این برنامه باشکوه، دانشجویان دانشگاه سلمان فارسی کازرون غرفه‌هایی با هدف ارائه سبک زندگی حضرت فاطمه الزهرا (س) و آشنایی با فرماندهان شهدا برپا کرده بودند.

به گزارش فارس، یادواره 103 شهید گمنام و مفقودالاثر کازرون با اهدای جوایز به خانواده‌های معظم شهدا و بیان خاطرات یکی از یادگاران دفاع مقدس و مداحی به پایان رسید.

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
اذان صبح
۰۵:۱۲:۰۹
طلوع افتاب
۰۶:۳۵:۱۲
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۳۲
غروب آفتاب
۱۹:۳۱:۰۸
اذان مغرب
۱۹:۴۷:۳۳