پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۸۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۳
به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما، پيكرهاي پاك اين شهداي هشت سال جنگ تحميلي پس از ورود به شهر كازرون و تشييع در اين شهر با مشايعت مردم و مسوولان براي خاكسپاري به خشت انتقال يافت .

پيكرهاي مطهر سه تن از شهداي گمنام دفاع مقدس با حضورمردم شهيد پرور در خشت كازرون فارس تشييع و خاكسپاري شد.

به گزارش درخشنده خبرنگار کازرون نما، پيكرهاي پاك اين شهداي هشت سال جنگ تحميلي پس از ورود به شهر كازرون و تشييع در اين شهر با مشايعت مردم و مسوولان براي خاكسپاري به خشت انتقال يافت .

دراين آيين كه روز شنبه برگزار شد ، نماينده مردم شهرستان كازرون در مجلس شوراي اسلامي و عضوهيات رييسه اين مجلس در جمع مردمي كه براي وداع با پيكرهاي مطهر اين سرافرازان دوران دفاع مقدس حضور داشتند گفت:همان گونه اكه امام (ره) فرمودند، خط سرخ شهادت ، خط آل محمد (ص) وعلي (ع) است .

دكترشاهين محمد صادقي بيان داشت: انقلاب اسلامي ايران وتمام دستاوردهاي ارزشمند اين نظام مديون خون شهداست و اگر بخواهيم اين دستاوردها را حفظ كنيم بايد ادامه دهنده راه شهدا باشيم.

اين نماينده مجلس اضافه كرد: حركت به سوي قله هاي تعالي و بلند آوازه كردن نام انقلاب اسلامي ، مستلزم اين است كه تداوم بخش راه شهدا باشيم و از ارزش ها تبيعت و آنها را حفظ كنيم و پرچم پر افتخار ايران اسلامي را بر قله هاي رفيع اقتدار و سربلندي به اهتزاز درآوريم.

محمد صادقي افزود:براي نسل امروز كه در دوران دفاع مقدس نبودند تا فداكاري و رشادت هاي جوانان اين مرز و بوم را مشاهده كنند بايد از فداكاري و ايستادگي رزمندگان جبهه هاي نبرد سخن گفت اين كه چگونه با فداكاري و ايستادگي پاي اين انقلاب مردانه ايستادند و از آرمان هاي آن دفاع كردند.

وي گفت:خون شهدايي كه امروز تشييع مي شوند ، چراغ راهي است براي ما ونسل هاي آينده و اميدواريم نسل امروز با نگاه به مشي و راه اين شهدا راه آينده را به درستي پيدا كنند وبراي عزت اسلام وكشورمان به سلاح دانش و علم مسلح شوند و از اين طريق نيز از اين مرز و بوم دفاع كنند.

حجت الاسلام عباسي امام جمعه خشت هم دراين آيين گفت:فرهنگ شهادت دراين منطقه نهادينه شده است وامروز با حضورگسترد ه مردم وجوانان مشاهده مي كنيم كه چگونه از سه تن ازشهدا استقبال شد.

پيكرهاي مطهراين سه شهيد گمنام پس از تشييع در پارك ورودي شهر خشت به خاك سپرده شد.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
0
0
قدمتون روی سرمون.....به شهر شهید پرور خشت خوش آمدید...شهر ما بوی بهشت گرفت...♥♥♥♥
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
0
0
شهیدان را به خاک نسپارید به یاد بسپارید
السلام علیک یا انصار رسول الله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳