پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۷۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸
گزارش:
مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، بعدازظهر روز سه شنبه 6 بهمن با حضور معاون هنری، مشاور مدیرکل و مسئول امور شهرستان های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در محل فرمانداری برگزار گردید.

به گزارش دریافتی کازرون نما از امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون، در این مراسم که با حضور مهدی امیدبخش معاون هنری، استاد عبدالنبی سلامی مشاور مدیرکل و رزمجویی مسئول امور شهرستان های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار گردید، در ابتدا و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا... مجید،  محمدرضا خنشا رئیس سابق اداره با اشاره به آغاز حضورش در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دی ماه سال 91، و با اشاره به اعتبارات قلیل و ضعیف مالی اداره، و نیز کمبودهای شدید مالی گفت: تمام سعی خود را بر اجرای هرچه بهتر برنامه های فرهنگی و هنری و برگزاری جشنواره های مختلف نمودم که این برنامه ها با همکاری و همراهی هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر به خوبی و با موفقیت برگزار گردید.

جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون

خنشا همچنین در خصوص پیگیری افزایش ظرفیت و فضای تالار نصراله مردانی بیان داشت: ظرفیت این تالار در حال حاضر به 350 صندلی گسترش پیدا نموده است. ایشان در پایان از همکاری و تلاش همکاران در اداره و همراهی هنرمندان شهرستان تقدیر و تشکر نمود و اظهار داشت: امیدوارم که بتوانم در پست جدید خدمتگذار مردم عزیز باشیم.

در ادامه مهدی امیدبخش معاون هنری اداره کل، طی سخنانی با اشاره به سمت جدید آقای خنشا در اداره کل بیان داشت: ایشان به عنوان مسئول توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی معرفی می شوند؛ و امیدواریم که بتوانیم در سطح استان از فعالیت های این عزیز بهره مند شویم.

جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون

استاد عبدالنبی سلامی مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس هم در این مراسم با اشاره به حضور آقای صادقی به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، گفت: با توجه به سابقه ایشان که از نیروهای بدنه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارشناس ارشد نمایش هستند، و در شهرستان قیروکارزین مشغول به ایفای خدمت بوده اند اما به دلیل احساس وظیفه ای که نمودند به این شهرستان آمد، امیدواریم در این دوره هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان بتوانند بیش از پیش  با این اداره تعامل داشته باشند.

جلسه تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون

در ادامه حمیدرضا گرامی فرماندار شهرستان کازرون با اشاره به اینکه شهرستان کازرون یک شهرستان زنده و پویاست و شهرستانی با قدمت و توقعات درست و به جا، که اگر مدیر مهره ها را به خوبی شناسایی و استفاده کند واقعاً این شهرستان ظرفیت بالایی دارد؛ که باید از پتانسیل های موجود در انجمن ها و موسسات فرهنگی به خوبی استفاده نمود. ایشان در بخشی از سخنان خود گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به بعد اسلامیت این دستگاه نیز نگاه ویژه ای داشته باشد.

در پایان حکم سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کازرون توسط معاونت هنری و فرماندار شهرستان تقدیم آقای جواد صادقی گردید. 

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
1
1
خدا رو شکر که خنشا رفت.
امیدوارم با مدیریت جدید یه تحول مثبتی در ارشاد شکل بگیره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲