پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۷
مراسم اختتاميه نهمين جشنواره استاني تاتر مقاومت ( انقلاب و دفاع مقدس ) در بعدالظهر روز سه شنبه 15 مهرماه 93 در تالار نصراله مرداني با معرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد.
به گزارش كازرون نما از امور هنري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كازرون، اين مراسم با حضور حاج  مهدي هنرجويان رئيس ادبي هنري اداره كل  فرهنگ و ارشاد اسلامي فارس، حميدرضا گرامي فرماندار شهرستان، حاج محمد مرحمتي مشاور فرهنگي امام جمعه محترم كازرون، محمدرضا خنشا رئيس اداره ارشاد اسلامي و هم چنين با حضور جمعي از  هنرمندان  عرصه تاتر  استان و  شهرستان  برگزار شد.
در ابتداي اين مراسم پس از خيرمقدم گويي محمدرضا خنشا، رئيس ارشاد اسلامي  به حضار، حاج مهدي هنرجويان طي سخناني ضمن تقدير و سپاس از دست اندر كاران برگزاري اين جشنواره از گروه هاي نمايشي شركت كننده خواستند تا ضمن محترم شمردن و ارج نهادن به آراء داوران جشنواره و با ايجاد  فضاي هم دلي و دوستي پس از رقابت  به بعد آموزش بيش از پيش توجه داشته باشند. در ادامه پس از تقدير از عوامل اجرايي جشنواره آراء هيئت محترم داوران قرائت و به برگزيدگان جشنواره ، تنديس ، هداياي نقدي و لوح تقدير اهداء گرديد. لازم به ذكر است   فراخوان نهمین جشنواره استانی تئاتر مقاومت در تیرماه امسال به آگاهي هنرمندان نمايش استان فارس رسيده و دبيرخانه جشنواره رسما كارخود را  آغاز نمود. در همين راستا تعداد 25متن نمايشي از سراسر استان فارس به  دبيرخانه جشنواره ارسال گرديد كه پس از بررسي هيئت محترم داوران بازخوان ( آقایان: علیرضا اسدپور – فرهاد ارشاد – مرتضی راوش ) تعداد 16 متن نمايشي به مرحله بازبيني راه پيدا كردند و از بين نمايش هاي بازبيني شده تعداد 7 اثر نمایشی با صلاحدید هیئت محترم بازبین متشکل از آقایان : فرهاد ارشاد ، امین اسکندری ، روح اله راوش، به مرحله ی نهایی جشنواره راه پیدا کردند. سرانجام زمان موعود فرا رسيد و جشنواره در تاريخ 13 مهرماه و به مناسبت هفته ی دفاع مقدس با مراسم افتتاحيه در گلزار شهدای گمنام ( قدمگاه ) شهرستان كازرون كار خود را آغاز نمود  و گروههاي نمايشي  از شهرستانهاي اقليد، فسا، كازرون، داراب و ني ريز رقابت خود را در تاريخ هاي 13 لغایت 15 مهرماه با داوري آقايان استاد رحيم هودي ، دكتر ارشاد و يحيي نظري در تالار نصراله مرداني اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان كازورن پي گرفتند.  اما در ذيل، آراء هیئت محترم داوران نهمین جشنواره استانی تئاتر مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) جهت اطلاع عموم به استحضار ميرساند :

 

طراحی برشور و پوستر :
هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه نقدی و لوح سپاس مقام برتر طراحی برشور و پوستر جشنواره را به طراح و بروشور نمایش خاموشی دریا جناب آقای هادی توحیدیان از شهرستان کازرون تقدیم می دارد .

 موسیقی و افکت:

هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه نقدی  و لوح سپاس  مقام برتر  موسیقی و افکت خود را به موسیقی نمايش چه کسی جنگ را آغاز کرد جناب آقای صالح درانی نژاد از شهرستان داراب تقدیم می دارد .

 

طراحی لباس:

هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه نقدی و لوح سپاس مقام برتر طراحی لباس جشنواره را به طراح لباس نمایش آن تن گونه به خاک نگذاشت  سرکار خانم حمیده آزادی از شهرستان فسا تقدیم می دارد .

 

طراحی صحنه:

هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه نقدی و لوح سپاس مقام برتر طراحی صحنه ی جشنواره را به طراح صحنه ی نمایش زهر و عسل  سرکار خانم رویا جلیلی از شهرستان اقلید تقدیم می دارد .

 بازیگری: 

تقدیر خردسال :

سرکار خانم ساینا صادقی بازیگر نمایش زهر و عسل از شهرستان اقلید .

جناب آقای متین نجیبی بازیگر نمایش موسی از شهرستان کازرون .

بازیگری زن :

تقدیر :

 هئیت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیر از بازیگر نمایش ترانه ای برای آیدا سرکار خانم زهرا نادری منش  تقدیر به عمل می آورد .

مقام سوم :

هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه نقدی و لوح سپاس مقام سوم بازیگری زن جشنواره را مشتركا و به طور جداگانه به بازیگر نمایش قهوه نوشگاه سركار  زهرا علوی از شهرستان کازرون تقدیم می گردد و بازیگر نمایش آن تن گونه به خاک نگذاشت سركار  خانم زهراء کریمی از شهرستان فسا تقدیم می دارد . 

 

مقام دوم :

      هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه نقدی و لوح سپاس مقام دوم بازیگری زن جشنواره را  به بازیگر نمایش موسی سرکار خانم فاطمه علوی از شهرستان کازرون تقدیم می دارد .           

مقام اول :

هئیت داوران در این بخش با اهداء تندیس جشنواره ، هدیه نقدی و لوح سپاس بازیگری زن جشنواره را مشتركا و به طور جداگانه به بازیگر نمایش ترانه ای برای آیدا سرکار خانم فریبا طاطی از شهرستان نی ریز تقدیم می دارد و بازیگر نمایش آن تن گونه بر خاک نگذاشت سرکار خانم زهرا کارگر از شهرستان فسا تقدیم می دارد .  

 بازیگری مرد :

تقدیر  :

هئیت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیراز سه بازیگر نمایش آن تن گونه برخاک نگذاشت تقدیر به عمل می آورد :

جناب آقای بنیامین خیری

جناب آقای عبدالمجید امرالهی

جناب آقای غلامرضا کوهی   

مقام سوم :

هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه نقدی و لوح سپاس مقام سوم بازیگری مرد جشنواره را به بازیگر نمایش چه کسی جنگ را آغاز کرد جناب آقای امیدرهبر تقدیم می‌دارد . 

مقام دوم :            

هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه نقدی و لوح سپاس مقام دوم بازیگری مرد جشنواره را مشتركا و به طور جداگانه به: بازیگر نمایش موسی جناب آقای مجتبی راوش از شهرستان کازرون تقدیم می‌دارد و بازیگر نمایش قهوه نوشگاه جناب آقای محمد علی غفاری از شهرستان کازرون تقدیم می دارد . 

مقام اول :

هئیت داوران در این بخش با اهداءتندیس ،هدیه نقدی و لوح سپاس مقام اول بازیگری مرد جشنواره را به بازیگر نمایش ترانه ای برای آیدا جناب آقای امین جاوید از شهرستان نی ریز تقدیم می دارد .

نویسندگی نمایشنامه :

تقدیر:

 هئیت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیراز نویسنده نمایش  زهر و عسل جناب آقای امیر صادقی از شهرستان اقلید تقدیر به عمل می آورد .

مقام سوم :

هئیت داوران در این بخش با اهداءهدیه نقدی و لوح سپاس مقام نویسندگی جشنواره را به نویسنده نمایش موسی جناب آقای علی دلپیشه از شهرستان کازرون تقدیم می دارد .

مقام دوم:

 هئیت داوران در این بخش با اهداء هدیه نقدی و لوح سپاس مقام دوم نویسندگی جشنواره را به نویسنده ی نمایشنامه آن تن گونه به خاک نگذاشت از شهرستان فسا تقدیم می دارد .

مقام اول :

هئیت داوران در این بخش هیچ انتخابی را ندارد .

 

 کارگردانی :      

  تقدیر:

 هئیت داوران در این بخش با اهداء لوح تقدیراز کارگردان نمایش  قهوه نوشگاه جناب آقای علی دهقان زاده از شهرستان کازرون تقدیر به عمل می آورد .

مقام سوم :

هئیت داوران در این بخش با اهداءهدیه نقدی و لوح سپاس مقام سوم کارگردانی جشنواره را مشترکا و به طور جداگانه به :

کارگردان نمایش آن تن گونه برخاک نگذاشت جناب آقای احمد وامق از شهرستان فسا تقدیم می دارد .

کارگردان نمایش موسی جناب آقای مجتبی راوش از شهرستان کازرون تقدیم می دارد .

مقاوم دوم :

هئیت داوران در این بخش با اهداءهدیه نقدی و لوح سپاس مقام دوم کارگردانی جشنواره را به کارگردان نمایش ترانه ای برای آیدا  محمد جواد عليمرداني از شهرستان نی ریز تقدیم می دارد .

مقام اول :

هئیت داوران در این بخش هیچ انتخابی را ندارد .

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۴
اذان صبح
۰۵:۰۳:۲۶
طلوع افتاب
۰۶:۲۸:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۰۶
غروب آفتاب
۱۹:۳۵:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۵۲:۰۴