پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۱۴۶۹۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
شنیده ها حاکی از آن است که محمدرضا خنشا مسئولیت توسعه و ترویج قرآن اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را عهده دار شده و طی روزهای آینده باید منتظر تغییر و تحولات مدیریتی در این اداره فرهنگی کازرون بود.

به گزارش کازرون نما، اخبار دریافتی حاکی از آن است که قرار است جواد صادقی که پیش از این مسئول امور هنری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قیروکارزین بوده و اهل همان شهرستان است، به جای محمدرضا خنشا معرفی گردد؛ و در همین رابطه، طی روزهای گذشته دیدارهایی با فرماندار شهرستان کازرون و امام جمعه کازرون داشته است. همچنین محمدرضا خنشا جهت تصدی مسئولیت توسعه و ترویج قرآن در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس راهی شیراز خواهد شد.

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
8
مایه تاسف و ننگ برای شهرستان کازرون است که یک نفر از یک قسمت یک اداره کوچک اون هم یک شهر تازه تاسیس و کوچک برای تصدی مدیریت اداره ارشادشهر بزرگ کازرون انتخاب شود،آقا مگر در این شهرستان قحط الرجال است،آقای استاندار دیگر کی میخواهید نسبت به تعویض این فرماندار اقدام نمایید
اسداله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
7
مگر در کازرون قحط الرجال است که فرماندار و امام جمعه کازرون اجازه حضور یک فرد غیر بومی آن هم جهت تصدی یکی از مهم ترین ادارات فرهنگی شهرستان خواهند داد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا مسئولین شهرستان به نیروهای بومی شهرستان توجه نمی کنند . ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکل از کجاست ؟؟؟؟؟؟
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
5
باز هم یک ... دیگر از طرف مسئولین ... کازرونی!
آیا واقعا ما در همین شهر کسی رو برای تحویل گرفتن این پست خطیر نداریم؟؟
از کجا بدوانیم که ایشون صلاحیت این پست را دارند؟
ظفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
1
1
خيلي خوشحالم كه خنشا داره از شهرستان كازرون ميره
خبر بسيار خوبي بود
يه ... هم بجاي وي بگذارن رئيس بهتره
فرهنگ و ارشاد كازرون را به اندازه 50 سال عقب برد
انشاالله كه ديگه هيچ وقت ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
6
یعنی یک فرهنگی کازرونی نیست که از جاهای دیگه......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
0
2
چه شده به کجا رسیدیم کازرونی که جزو اولین شهرهای انقلابی ومذهبی بود الان قحط الرجال است وبایدمسولانش ازاینوروانوربیارن وخادمانش ردصلاحیت بشن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
0
1
قابل توجه دوستان عزیزی که کاملا یکجانبه قضاوت میکنن باید عرض کنم که درسته شهرستان قیر و کارزین شهر کوچکیه اما این دلیل نمیشه که دیدگاه و فکر اونا هم کوچیک باشه.آقای صادقی فوق لیسانس هنر با چندین دوره حضور موثر در جشنواره تئار استان با رزومه قوی از فرهنگ و هنر می باشند.حالا یکبار هم که نفر قراره سر جای خودش و تخصص خودش قرار بگیره خواهشا خرابش نکنید.ایشون با اصرار مدیر کل استان این پیشنهاد رو قبول کردن وگرنه اصلا نیازی به پست ریاست ندارن و از نظر مادی تامین می باشند.من اطمینان دارم اگر ایشون رو فدای تعصبات بومی و بازی های سیاسی نکنن میتواند باعث رشد و اعتلای فرهنگ و هنر در این شهرستان گردد و جایگاه هنر در این شهرستان را ارتقا بخشد.
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
0
0
آقای شاهین محمد صادقی که به سلامتی دیگر در این چند ماهه مثل اینکه کاری به شهرستان کازرون نداره ؟؟؟؟؟؟؟خدا کنه هر کس در در انتخابات مجلس کازرون رای آورد فکری به حال وضعیت فرهنگ و هنر کازرون کنه و بتونه در بین این همه کازرونی یه نفر را بعنوان رئیس شایسته فرهنگ و ارشاد کازرون انتخاب کنه .
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
0
سلام
از یه شهرستان دیگه باشه , چه اشکالی داره , باید توانمند باشه , اهل هنر باشه , دنبال خط و خط بازی نباشه , دنبال مادیات نباشه , از موسیقی و تئاتر و ... متنفر نباشه , احساس داشته باشه , همه چی رو فدای پیشرفت خودش نکنه , هزار رنگ و هزار چهره نباشه , حرف برای گفتن داشته باشه , بوق یک صدای خاص نباشه .... یک کلام : سرسپرده نباشه .
محمد کاظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
0
0
ان شا ا.... با حمایت استاندار فرهیخته استان فارس جناب آقای افشانی تمام مسئولین شهرستان کازرون غیر بومی بشوند به خصوص از نیروهای دلاور لر و نورآبادی در راس تمامی ادارات مخصوصاً اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کازرون استفاده بشه تا مردم کازرون بیش از گذشته قدر نیروهای بومی شهر خودشون را بدانند . مثل اینکه میگفتند این بنده خدا هم که رئیس جدید ارشاد کازرون است مال قیر و کارزین است ما این را به فال نیک میگیریم تا مردم کازرون باشند که قدر نیروهای بومی خود را بدانند البته قبول داریم بعضی مسئولین کازرونی اینقدر ... و کار نکردند که حالا اینطور بر سر کازرون آمده که از نیروهای غیر بومی جهت پست ها و مدیریت ادارات کازرون استفاده بشود ولی انصافاً کم نبودند بچه های کازرون که در این شهر مسئولیت گرفتند و خدمات شایسته ای را هم برای مردم کازرون انجام دادند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸