پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۴۰۸۶
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۵
به دنبال انتقاد از عدم همکاری سمن‌ها:
رییس اداره محیط زیست کازرون گفت: در جلسات از من خواسته می شد تا از سازمان های مردم نهاد گلایه کنم

به گزارش کازرون نما، در حالی که انتقاد ریاست اداره ی حفاظت از محیط زیست کازرون از تشکل های مردم نهاد زیست محیطی کازرون در جلسه ی شورا ی اداری شهرستان بازتاب وسیعی در رسانه ها داشت.با این حال صفایی ریاست اداره ی محیط زیست با ارسال یادداشتی ضمن عذرخواهی از تشکل های مردم نهاد محیط زیستی کازرون، این سخنان را معلول وجود فشارهای سیاسی دانست که وارد عرصه ی محیط زیست کازرون شده است.

در این یادداشت رییس اداره‌ی حفاظت محیط زیست شهرستان کازرون در خصوص حریق تالاب پریشان بیان داشت: اکنون در حال اجرای مرحله ی سوم از مراحل اطفا هستیم که طی آن تلاشی در جهت رفع کامل فروچاله های دود خواهد شد. وی زمان پیش بینی شده برای این مرحله را حداکثر 72 ساعت اعلام کرد.شایان ذکر است مراحل بررسی راه حل ها اطفا کامل و مهار اتش و شعله ها(دو مرحله قبل) طی سه هفته ی گذشته با موفقیت انجام و اتمام گردیده است.

علی اکبر صفایی همچنین با اشاره به موضوع همایش جشن میلاد ضامن آهو و روز محیط بان(مورخ 2 شهریور ماه) در این یادداشت آورده است بنده صمیمانه از خانواده های معظم شهدای محیط زیست و عموم مردم طبیعت دوست شهرستان کازرون و نیز از مدعو محترم همایش مذکور و سازمان های مردم نهاد عذرخواهی می‌نمایم. اما لازم است از فشارهای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جریان خودسوزی تالاب پریشان در شهریور ماه جاری نیز سخن بگویم. همچنین باید از جلساتی که طی آن ها از بنده خواسته می شد تا از سازمان های مردم نهاد گلایه و از کم کاری‌ها در اطفا حریق مذکور بگویم متاسفانه برخی افراد محلی که در اثر بی تدبیری مدیریتشان فشار هایی بر آن ها وارد شده بود برای کاهش فشار ها بدنبال قربانی کردن دیگران برآمده و از صداقت اینجانب سوء بهره‌برداری کردند.



منبع عکس: کازرون خبر

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
0
6
اینکه بدتر شد!
مگه ... بودی که برخی ها گولت زدن از صداقتت سواستفاده کردن؟
آخه پسر خوب اینجوری که از اینجا رونده از اونجا مونده شدی
البته معلوم بود که ازت سواستفاده کردن.بنظرم رو همون حرفت وا میستادی برات بهتر بود.
....
دلال خیابان قدوسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
1
2
اقای صفایی عزیز تو چرا بازیچه دست اونا شدی،از چه میترسی که این حرفهای زننده رو به تشکلات مرد نهاد زدی،مگه اون خانم مشاور ارشد که با اون ادعا در جلسات شرکت میکرد چکاری انجام میداد که رفت چنین گزارشاتی رو داد،ایا به صرف جلسه مشکلات دریاچه حل میشه،یا دادن شعار تبلیغاتی! متوجه هستید که با اون حرکت ... و زننده که برای تعطیلی همایش ضامن اهو انجام دادید ابرو و حیتیت شهرستان کازرون رو زیر سوال بردید،بله درست مدیریت پادگانی مدیریت غیر بومی که هیچ شناختی از خلق و خو مردم نداره میشه این،که مهمان نوازی مردم خوب رو زیر سوال ببرید!!! اخه برای شما چه ضرری داره،اینجا دارید مطرح میشه، ... ،صاحب ... میشیید و از اینجا میرید و ... میشه کار ... شما برای نام پراوازه کازرون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
4
3
آقاي صفايي:
1-رسانه اي كردن موضوع فشار بر جنابعالي بعد از گذشت حداقل يك ماه اگر صحت هم داشته باشد خودش نوعي فرار به جلو و سياسي كاري است و يا شايد فشار از نوعي ديگر ...
2- موضوع كم كاري برخي سازمان هاي مردم نهاد به اذعان مردم بر كسي پوشيده نيست.
3-موضوع تالاب از زماني سياسي شد كه يكي از نمايندگان با عوام فريبي و جهت جلب آراي مردم جاده سازي را در دستور كار قرار داد.
4-پست و مقام ارزش آن را ندارد كه از وادي صداقت دور شويم.
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
0
سلام، چرا منبع خبر توی خبر آورده نشده جانم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
0
1
عذر بدتر از گناه
دراج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
2
اميدوارم با اين شفاف سازي رييس محيط زيست، جناب فرماندار دست از سياسي بازي بردارد و بجاي به حاشيه رفتن فقط فكر كار كردن براي مردم شهيد پرور شهرستان كازرون باشد. آقاي فرماندار زياد فرصت نداريد،‌ لطفا كار و فقط كار كنيد تا نام نيكي از خود بجاي بگذاريد. لااقل فرمايشان مقام معظم رهبري را براي حفظ محيط زيست مدنظر قرار دهيد اگر ادعاي بسيجي و ولايتمداري بودن را داريد...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
0
0
احسنت به دلال خیابون قدوسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
0
1
به جای تلاش برای رفع مشکلات شهرستان،بعضی ها میرن بوشهر جهت رایزنی گرفتن ترخیص بار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳