پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۲۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۵
فرمانده انتظامی کازرون:
فرمانده انتظامی شهرستان کازرون از دستگیری کلاهبردار میلیاردی تسهیلات بانکی در کازرون خبر داد.

به گزارش كازرون نما، سرهنگ مهرداد مشوق از دستگیری کلاهبرداری خبر داد که با سوءاستفاده از سادگی افراد، تسهیلات میلیاردی از بانک دریافت کرده بود و در ادامه اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از وصول گزارشی مبنی بر اینکه فردی در بخش چنارشاهیجان با اغفال افراد ساده اقدام به گرفتن امضاء از آنان و اخذ تسهیلات بانکی به نفع خود کرده، بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی روند پرداخت تسهیلات از بانک بررسی و مشخص شد فرد کلاهبردار مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات به نام افراد اغفال‌شده و به نفع خودش اخذ کرده است.

سرهنگ مشوق افزود: با تلاش مامورأن متهم دستگیر شد و در بازجویی‌ها به جرم ارتکابی اقرار و اظهار کرد با سوءاستفاده از سادگی افراد آن‌ها را با ترفندهای گوناگون به بانک برده و مدارک و اسناد را به نام اغفال‌شدگان تکمیل ولی از تسهیلات به نفع خودش استفاده می‌کرده است.

فرمانده انتظامی کازرون با اشاره به اینکه متهم تحویل مراجع قضائی شد به شهروندان توصیه کرد: ظاهر آراسته و قدرت بیان فوق‌العاده دیگران را نشانه قابل‌اعتماد بودن آنان به شمار نیاورند و هیچ‌گاه بدون بررسی و مطالعه دقیق اسناد و مدارک معامله، آن را امضاء نکنند.

نویسنده: سرويس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷