پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۸۱۲۶
تعداد نظرات: ۷۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۲
+ ويرايش جديد همراه با عكس
به گزارش فارس، دكتر عليرضا يوسفي رييس سابق دانشگاه آزاد كازرون يك روز پس از برکناری عبدالله جعفرعلی جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد رنج‌نامه‌ای از مشکلات خود در طی خدمتش در دانشگاه آزاد را منتشر کرد.

به گزارش فارس، دكتر عليرضا يوسفي رييس سابق دانشگاه آزاد كازرون يك روز پس از برکناری عبدالله جعفرعلی جاسبی از ریاست دانشگاه آزاد رنج‌نامه‌ای از مشکلات خود در طی خدمتش در دانشگاه آزاد را منتشر کرد که متن کامل این رنج‌نامه به شرح ذیل است:

 بسمه‌تعالی

رنج‌نامه یک عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

در ابتدا پس از عرض سلام و ادب قبل از معرفی خود واجب می‌دانم که انتصاب به جا و شایسته آقای دکتر فرهاد دانشجو را به ایشان صمیمانه تبریک عرض نمایم و از این تغییر و تحول بایسته نیز که توسط عزیزان شورای عالی انقلاب اسلامی صورت پذیرفت نیز تقدیر و تشکر نمایم.

اینجانب دکتر علیرضا یوسفی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشم که دوره دکترای عمومی و تخصصی دامپزشکی خود را در این نهاد فرهنگی که زاییده تفکرات دوراندیشانه رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب امام راحل(ره) بود به اتمام رسانیدم. به همین لحاظ همواره تلاش داشتم که به این مجموعه ادای دین نمایم.

از پانزده سالی که در این دانشگاه سابقه فعالیت دارم، مدت ۱۱ سال آن را در چندین واحد دانشگاهی از جمله واحدهای آباده، داراب، کازرون و بندرعباس به عنوان رئیس واحد و نیز به عنوان معاون پژوهشی در واحدهای مرودشت و فیروز‌آباد مشغول به فعالیت بودم و همواره به عنوان یک بسیجی ملتزم به قانون اساسی جمهوری اسلامی و یک اصول‌گرای پیرو خط امام راحل، ولایت و رهبری در جهت توسعه و تعالی این مؤسسه علمی و فرهنگی قدم بردارم و در این راستا هیچ مضایقه‌ای ننمودم.




متأسفانه در این سیستم بسته یکی از مشکلاتی که همواره وجود داشت قدرنشناسی از تلاش‌های افراد و تبعیض‌هایی بود که قائل می‌شدند، هر کسی که بیشتر و بهتر باج می‌داد و یا تعظیم و تکریم بیشتر می‌نمود متأسفانه از قرب و منزلت بیشتری برخوردار می‌بود.

باندهایی که در سیستم ایجاد شده بودند و به صورت بسته و مخفیانه در سازمان مرکزی دانشگاه عمل می‌نمودند مانع از اجرای عدالت و یا رسیدن حقایق به سمع و نظر آقایان مسئول می‌شدند و یا حتی بعضی از آقایان مسئول دیگر برای خودشان بتی شده بودند و اعوذ با... ادعای خدایی نیز می‌داشتند.

حال لازم نیست که از بقیه انواع فسادهای دیگری که در مجموعه وجود می‌داشت سخنی به میان آورم که خداوند متعال خود به آن آگاه است.

شاید بزرگ‌ترین زخمی که بنده از این سیستم خوردم مربوط به سال ۱۳۸۹ بود که بنده در سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس مشغول به فعالیت بودم و در طی این مدت پس از اتفاقات ناشایستی که در انتخابات سال ۱۳۸۸ در آنجا رخ داده بود و سردمدار آن تشکل‌های سیاسی اسلامی اساتید و دانشجویان بودند (کلیه این تشکل‌ها در تمامی واحدها زیر نظر دفتر مرکزی در تهران فعالیت می‌نمایند) که این‌ها در واحد بندرعباس توسط افرادی که همگی از طیف اصلاح‌طلب بودند هدایت و رهبری می‌گردیدند و اینان باعث شده بودند که این دانشگاه از سوی اکثر نهادها و ارگان‌های استان هرمزگان مطرود شود، لذا به جهت رفع ابهام‌ها و سوءتفاهم‌های ایجاد شده اقدام به تقویت دفتر نهاد رهبری در دانشگاه، تقویت و رشد فعالیت‌های دفاتر بسیج دانشجویی و بسیج اساتید واحد، برقراری ارتباط بسیار نزدیک با ارگان‌های مؤثر در استان و غیره نمودم به طوری که از آن جمله می‌توان به حضور چشمگیر کارکنان و اساتید دانشگاه در راهپیمایی روز قدس، برگزاری یادواره شهدای دانشجو در ۱۶ آذر ۱۳۸۹، تهیه یک طومار با قریب ۲ هزار امضا در روز عید سعید غدیرخم به منظور تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و ارسال آن به دفتر معظم‌له در تهران، اعزام تعداد کثیری دانشجویان بسیجی به اردوی بسیج سازندگی در روستاهای دورافتاده و محروم استان، اعزام کاروان راهیان‌نور به مناطق جنگی، تجدید بیعت و شرکت فعال در راهپیمایی روز بصیرت در نهم‌ دیماه ۱۳۸۹ و نیز پرجلوه‌ترین حرکت دعوت از سردار نقدی فرمانده کل بسیج سپاه پاسداران در ابتدای دهه فجر به عنوان مهمان ویژه و سخنران اصلی در جلسه اندیش‌ورزی اساتید بسیجی استان هرمزگان به میزبانی واحد بندرعباس که جلسه‌های بسیار باشکوه بود.

متأسفانه بعضی افراد مغرض از جمله مسئولین تشکل‌های ذکر شده فوق و نیز رئیس یکی از واحدهای مطرح استان هرمزگان اشاره نمود که ایشان با ریاست کل دانشگاه آزاد اسلامی رابطه بسیار صمیمیانه و نزدیکی داشتند که دقیقاً در واپسین شب‌های پایان سال ۸۹ خدمت ریاست کل دانشگاه در تهران رسیدند و به دروغ به ایشان عرض نمودند که دکتر یوسفی تعمداً این جلسه را در واحد بندرعباس و با دعوت از جناب سردار نقدی به منظور اهانت به ریاست محترم هیئت امنای دانشگاه و تضعیف مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار نموده است، در صورتی که در این جلسه چنین بحثی مطرح نشده بود و بیشتر مباحث حول و حوش جنگ نرم و فرقه مذهبی کاذب و نوظهور و مبارزه با آن‌ها بود.

در حقیقت این افراد مغرض که ظاهراً دین و ایمان خود را به پست‌ها و ظواهر دنیوی فروخته‌اند باعث شدند که ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی این بنده بسیجی، اصولگرای ولایی و خدوم به نظام انقلاب را مورد لطف و عنایت خود قرار داده و بدون هیچ محکمه، قاضی عادل و نیز عدم هیچ دلیل و مدرک قانع‌کننده‌ای حکم ریاست بنده را درست شب عید لغو فرمایند و باعث ایجاد شبهات فکری در اذهان بسیاری از دوستان و خانواده گردیدند و حتی این افراد مغرض و معاند هرجا که رفتند از این که یک بسیجی دلباخته ولایت را آن‌گونه سرکوب کرده‌اند که دیگر هیچ‌گاه در این سیستم کمترین پست مدیریتی نخواهد داشت خوشحالی و خرسندی خودشان را نشان دادند.

آیا این حق بود که پس از سال‌ها تلاش و دلسوزی خالصانه برای ارتقای علمی این نهاد مقدس فرهنگی این چنین سرنوشت ناعادلانه‌ای برای من رقم بخورد؟

به حق پس از این اتفاق، بسیاری از دوستان اهل تقوی و تدین که همگی از اصول‌گرایان پیرو ولایت و رهبری بودند از این رفتار به دور از تعقل انگشت حیرت به دهان گرفتند و فقط با دادن امیدواری به من تنها واگذاری مقصران را به درگاه خداوند متعال به بنده یادآور می‌شدند و این‌گونه نیز شد و آنچه که بود از نظر حق تعالی پنهان نماند و داد بنده و سایر ستم‌دیدگاه به ثمر نشست.

باری به هر جهت در انتها لازم می‌دانم به عنوان یک زجر کشیده هیئت علمی و بسیجی خادم ضمن تبریک مجدد به استحضار جناب آقای دکتر فرهاد دانشجو ریاست جدید و شایسته این دانشگاه برسانم کمافی‌السابق و حتی با توان و قوای بیشتر حاضرم تا در محضر ایشان در جهت پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری و تعالی روز افزون این نهاد مقدس علمی فرهنگی از هیچ تلاشی مضایقه نکرده و از به کارگیری تجربیات اندوخته و هر چند اندک خود جهت یاری رساندن به این استاد فرهیخته و بسیجی کوتاهی ننمایم.

ومن‌ا...التوفیق

دکتر علیرضا یوسفی

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی

توضيح: تصاوير بكار رفته در خبر مربوط به مراسم استقبال از دكتر جاسبي در زمان رياست دكتر يوسفي بر دانشگاه آزاد كازرون است.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۲
همكلاسي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
5
دكتر يوسفي
بازم ميخواي رئيس بشي؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدي ت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
1
سلام
قطعاً رياست سه دهه بر يك نهاد علمي و گسترده آن هم در كشور ايران با مختصاتي كه دارد خالي از اشكال نيست و به نظر مي رسد افرادي بي طرف بايد اقدام به آسيب شناسي اين نهاد گسترده كنند. اما كمي انصاف مي گويد كه دانشگاهي كه با دست خالي در كشور ايجاد شد آن هم در زمان جنگ تحميلي و امروز بزرگترين دانشگاه جهان محسوب مي شود شاهكاري است كه با همه ضعف ها و كاستي ها بايد به آن افتخار كرد. در اين وسعت كار كردن هميشه اشتباهاتي وجود دارد كه يكي از آنها هم مي تواند انتصاب دوستاني مثل دكتر يوسفي باشد. ايشان خود مي دانند كه هنوز واحدهاي درسي خود را در دانگشه كازرون به اتمام نرسانده بودند كه به عنوان رييس دانشگاه در شهرستاني انتخاب شدند كه كاري خلاف قانون و يا دست كم اشتباه بود. اين امتياز هم ايشان به يمن فعاليت در ستاد تبليغاتي دكتر كريم زارع معاون دانشگاه در انتخابات مجلس شوراي اسلامي كسب كردند و از آن به بعد هم همواره در پست رياست دانشگاه از اين شهر به آن شهر رفتند بدون آن كه كارنامه درخشاني از ايشان برجاي بماند. اين درحالي است كه افراد زيادي از بسيجيان مخلص و تحصيل كرده از اين امتياز برخوردار نبوده اند و گوشه نشين و يا خانه نشين بوده اند. بدون ترديد اينها مي تواند از اشتباهات غيرقابل گذشت و غير قابل جبران دوران جاسبي باشد. الان هم كه رييس دانشگاه تغيير كرده است فرصت خوبي است تا ايشان با نگارش نامه اي فضاي تازه اي در دانشگاه براي خود ايجاد كند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
4
فکر نکنم حرفات راست باشه اقای یوسفنی من شما رو خوب می شناسم چرا از کازرون بیرون انداختنت
علی
|
-
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
1
0
من هم موافق حرفات هستم دوست عزیز
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
3
یوسفی حیا کن خاطراتت در دانشگاه کازرون ماندنی است
میثم تمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
1
جناب دکتر میترسیدی باند مافیایی خدا نکرده کار دستت بده؟؟؟؟؟؟سکوت چرا؟حالا که یارو رفته این همه حرف میزنی؟تسامح به هیچ وجه قابل قبول نخواهد بود.
هد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
2
0
دکتر یوسفی در انتخابات88 و جریان فتنه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون عملکرد بسیار قابل قبولی داشت.
همکاری با تشکل ها و دانشجویان فعال سیاسی اصولگرا و دعوت از استاندار فعلی استان اصفهان(دکتر ذاکر اصفهانی) و برگزاری تجمعات برعلیه جنبش سبز از جمله فعالیتهایی بود که ایشان داشتند
هد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
0
دکتر یوسفی فقط به بچه های بسیج و هیئت ها بها داد و تشکل های دیگر را سرکوب کرد
هد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
3
0
دوستت داریم دکتر جان.یادت خیلی خیلی خیلی خیلی بخیر
هد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
2
0
مافیای دانشگاه در واحد کازرون که اکثرا اصلاح طلبان بودند نگذاشتند یوسفی بماند.
در آباده و بندرعباس هم همین طور
هد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
1
0
از همه دانشجویان شیرازی می خواهیم به کاندیدای جوان و متخصص،مدیری کارآمد و توانمند رای دهند
رای ما دکتر علیرضا یوسفی
دانشجویان شیرازی مقیم کازرون
هد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
2
0
یوسفی چون جلوی باند فساد دانشگاه آزاد ایستاد نتوانست بیش از یک سال بماند
در دانشگاه آزاد کازرون هر کسی بخواهد جلوی کانون قدرت و ثروت و فساد بایستاد محکوم به عزل است.

علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
1
0
بهار فعالیت تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد فقط در زمان یوسفی بود.
فصل پاییز فعالیتهای تشکل های دانشجویی در زمان ... است که معلوم نیست کی به کی است!!!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
1
0
یوسفی مظیومانه کار کرد و مظلومانه رفت
خدا لعنت کند کسانی که مسبب رفتنش شدند
يك دوست
|
UNITED STATES
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
0
با سلام
آنچه كه مهم است اين است كه انسان هميشه با انصاف و نه با بغض و كينه نظر دهد.
جناب آقاي دكتر يوسفي نقاط قوت و ضعفي داشته اند كه بايد همه آنها را درنظر داشت.
ايشان روحيه قاطع در مديريت داشتند كه اين موضوع براي عده اي در واحد كازرون ناخوشايند بوده. عده اي اين دانشگاه را ارثيه آباو اجدادي خود ميدانند و در مقابل هر تغييري چوب لاي چرخ سيستم ميگذارند و دود آن هم به چشم ساير كارمندان و همچنين دانشجويان مي رود.
دكتر يوسفي كاري كه كرد بعضي از اين ميراث خوران را ناراحت نمود اما اين جمله نيز گزاف نيست كه ايشان پست رياست را بر اساس شايستگي خود بدست نياورد و روابط در آن دخالت داشت.
البته در اين دانشگاه هيچ كس ...
... چه سابقه اي داشته و از كجا انتخاب شده؟
همچنين (دكتر ...)كه عليرغم ... و ... ، فقط به دليل روابط با رئيس به معاونت انتخاب مي گردد.
يا افراد ديگري مانند آقاي (...) كه سالهاست با مدرك ليسانس ... دانشگاه است فقط به دليل داشتن روابط با بالا همچنان مي تازد. يا افرادي كه تخلف داشته اند و بعد از ... آنها بدون اينكه ... كه ... را جبران كنند پست بالاتري گرفته اند.
چرا كسي پرونده هاي ساختمان سازي در دانشگاه (حتي ساخت مسجد) را پيگيري نمي كند. چه كسي مدارك و قرار دادها را امضا كرده. مهندس ناظر چه كسي بوده؟
ماجراي تعاوني كارمندان دانشگاه چه شد؟
ماجراي تعاوني مسكن اساتيد چه شد؟
هر از چند گاهي افرادي با دغل بازي و رياكاري حتي با ظاهري كاملا مسلمان و باطني ديگر پستي مي گيرند ولي فقط به فكر منافع خود هستند.
مديريت در دانشگاه مانند ايستادن روي دوش كارمندان و آويزان شدن از سقف پارتي و رابطه با سازمان مركزي ، نماينده و ... است.
خواهشمند است اين مطلب از سوي مسؤلين سايت سانسور نشود. بگذاريد هر كسي حرفي دارد بگويد تا شايد بتوان دانشگاه شهرمان را نجات دهيم. با سپاس
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
0
... تا این حد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
يك استاد دانشگاه
|
SWITZERLAND
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
2
دكتر عزيز
خيلي براي تو و هم براي جامعه علمي متاسفم ... ضمنا هنوز قطعي نيست ... فكر نمي كني فردا جاسبي برگرده!!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
0
2
تيترش را بگذاريد: مداحي كه رنج نامه نويس شد!
bahram
|
GERMANY
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
1
باید از دکتر یوسفی پرسید شما که اینهمه از جاسبی متنفر بوده و مدیریت ایشان را دیکتاتوری میدیدید چرا در استقبال از ایشان اینهمه بیلبورد و تبلیغ کردید و دانشگاه را حجله بستید؟؟!!"
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
0
دکتر یوسفی نمونه بارز مدیریتی دکتر جاسبی است. ... و ... و به فکر منافع خود. خب یروزی هم باید سر آدم به سنگ بخوره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
1
دکتر یوسفی نظر شما راجع به فخر فروشی به زیر دستان چیست؟ آیا مدیر بسیجی شیفته ولایت میتواند اینگونه باشد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
1
اقای یوسفس واقعا شرم اوره . تا این حد ..... هنوز ... قرارداد ... مسجد دانشگاه تو جریانه . تو پر از ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
1
جنا ب دکتر یوسفی همین چند قطعه عکس که دراین سایت از شما استفاده شده گویای گفته هایتان میباشد ونشان دوری حضرتعالی ازمدیریت قبلی بوده انصاف هم خوب است .خود را به بسیج وا صولگرا یان نزن و با آبروی آنان بازی نکن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
1
- آقای دکتر یوسفی صد ها عکس ارادت شما به جاسبی هست که کازرون نما 3 تاییشو گذاشته ...بد نیست ببینید
ناشناس
|
-
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
0
اين است پند من كه ز نيك و بد جهان
نه غره شو نه رنجه كه هرچيز بگذرد
بهار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
0
دکتر نگو این حرفارو . دوباره رییس میشیو بعدش مجبور میشی رنج نامه بنویسی . بهترین نکته رنج نامه ات قسمتهاییه که جنبش سبز رو سرکوب کردی . خیلی قشنگ بود . خدا بهت قوت بده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
1
ایا میشه کسی 11سال رییس باشه ولی با دکتر جاسبی رابطش بد باشه ایشان از نزدیکان ومقربین درگاه بوده اند دیگر این حناها رنگی نداره دلم برات خیلی میسوزه
میثم تمار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
0
کازرون ما مغرضانه عمل میکنی .چرانظرات رو نمیذازی؟این بار چندمه که نظرات رو نمیذاری .خوش باشی .خوش نشین.
ho
|
-
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
1
به این رنجنامه خیلی خندیدم
كازروني
|
SWITZERLAND
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
1
دكتر يوسفي
يكي از دكترهاي همشهري ما همزمان با شما بيش از 6 سال رئيس يه واحد اطراف تهران بود.با اينكه خيلي زحمت كشيده بود و خود من يك بار اول كار و يك بار آخر كار رفتم ديدنش و بخدا حسوديم شد كه يه كازروني بايد بره براي شهراي ديگه اون همه خدمت كنه اما تو شهر خودش راش ندن.اما همين دكتر با همه زحمت فقط به دليل بسيجي و رزمنده بودن كه خيلي اذيتش ميكردن 8 ماه قبل استعفا داد و راسي و حسيني كنارش زدن.بخدا هنوز يك كلمه حرف بد در باره مديريت دانشگاه و جاسبي نزده.البته او بنده خدا واقعا بسيجي و رزمنده و جانباز و جبهه رفته است.بله كازرونيا اي شكلي هستند. خيلي زشته كه آدم به خاطر پست و مقام هر چه از دهانش بياد بيرون بگه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
0
1
واقعا جای تاسف دارد که کسی که ادعای همه چیز رادارد اینگونه برای رسیدن به صندلی ریاست گذشته خود و همه چیز و همه کس را زیر سوال برده و متملقانه ااینچنین به بیان رنج نامه اش بپردازد آیا اگر جاسبی همین یک ماه قبل شما را بر مسند ریاست می گذاشت باز اینگونه سخن می راندید اقای یوسفی واقعا پست و مقام این قدر ارزش دارد که جنابعالی این قدر به مجیز گویی پرداخته اید جنابعالی اصلا چه سابقه درخشان علمی دارید که همه چیز را حق مسلم خود می دانید اصلا مدرک خود را از کدام دانشگاه معتبر کشور گرفته اید اصلا در کدام دانشگاه معتبر کشور تدریس کرده اید اصلا چه سابقه درخشان مدیریتی داشته اید مگر چند تا ریاست بر چند واحد دانشگاهی که ان هم صرفا بر اساس رابطه بوده است و همه عالم و آدم هم می دانند پس جنابعالی اصلا در جایگاهی نیستید که بخواهید از جاسبی انتقاد نموده و دم از ولایت و بسیجی بودن بزنید شما فقط دارید به اسم بسیج و ولایت نان می خورید خواهشمندیم نام ولایت و بسیج را بدنام نکنید البته این را بگویم که فکر نکنید بنده دل خوشی از جاسبی دارم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
0
2
به نظر شما اگر کسانی که از دکتر یوسفی دل شکسته اند بخواهند رنجنامه بنویسند چند جلد کتاب میشود؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
0
2
آقای یوسفی، مملکت رو ... زده، حالا تو فکر رنج نامه افتادی!!! دلت خوشه والا
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
0
2
سلام دکتر جون.بابا بیخیال.خیلی ها هستند که از قدیم میشناسنت.شما حتی به دوستان قدیم خودت هم رحم نکردی.دیگه هیچکدومشون رو نمیشناسی.بیشتر از ای خودتون رو خراب نکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
0
1
... کن پست و قدرت و رها کن خیلی دلم برات میسوزه اخه تو که حالا هم با ... و ... معاون فسا هستی زشته عزیزم این کارها زشته ولی مسلم بدون ما بسیجیها در پی نوشتن طوماری هستیم برای فرستادن به دفتر دکتر دانشجو اگر میخوای این کارو نکنیم رسما برو در سایت فارس نیوز معذرت خواهی کن
جانباز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
0
0
آقای یوسفی بنظر خودت آیا خدایش دکتری دامپزشکی شایسته ی پست ریاست دانشگاهی که بروندادش انسان فرهیخته ومتخصص است می باشد؟ درثانی مگه اصلاح طلبان مسلمان وایرانی نیستند؟ برو بررسی کن ببین چنددرصداصلاح طلبان رزمنده 8سال دفاع مقدس، جانباز،خانواده شهید و وفاداربه آرمانهای حضرت امام و پیرو ولایت فقیه ومقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای هستند؟
1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
0
1
باسلام
میگم چراکسی قضیه مسجددانشگاه روپیگیری نمیکنه
كازروني
|
SWITZERLAND
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
0
0
با سلام خدمت برادران
ميدونيد مشكل ما كازرونيا با خود بدبودنمونه
وقتي اين همه نيروي خوب تو كشور داريم اما ازشون استفاده نميكنيم بايد يه همچي كسي بياد و اين كارا را تو كازرون بكنه بعدش هم طلبكار باشه
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
0
0
مسئول محترم کازرون نما چرا نظرها رو سانسور میکنی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
0
1
سلام
تاحالا تو مسجد میلیاردی نماز خوندید؟
ما هروقت میریم مسجد دانشگاه که با مسجدهای معمولی فرقی نداره نمیدونم طلاهایی که تو معماریش به کار بردن تو کودوم دیواره؟؟؟که این همه خرجش شده!!!!!؟؟؟؟؟؟
مهرزاد محمد رحمتي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
0
0
دكتر جان
مثل اينكه فراموش كردي كه همين آقايان در آخرين لحظات حكم معاونت فسا دكتر مهجور (كه شايستگش او بر همه معلوم است)را در اخرين لحظه به اسم شما زدند.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
2
دکتر سلام
همه شما رو خوب می شناسند.من استاد دانشگاه بندرعباسم. حرفهای ناجوری که ازدهان شما در مورد همشهری های ما خارج شد و یادمون نرفته. یکی از اشتباهات جاسبی انتخاب شما به رییس دانشگاه آزاد بندرعباس بود در صورتی که کارنامه بدی داشتید. خوب با واسطه دکتر زارع و حمایت دکتر دانشفرد اومدید همه می دونن. دست نماینده مجلس و استاندار وقت که شر شمارو کندند هم درد نکنه تنها تلاشهای براهیمی نبود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
1
سلام
تازه اگه این رنجنامه رو تو سایتهای متعلق به بندرعباس بذارن کامنتهای خیلی جالبی بر علیه این آقا گذاشته میشه چون تو بندرعباس هم هیچکی دل خوشی ازش نداشت بطوریکه روز رفتنش خیلی ها شیرینی توزیع کردن...دیگه خودتون قضاوت کنید
سلام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
0
ای آقا معلوم نیست کی دزده کی رفیق قافله... ما که نفهمیدیم 10 سال ریاست اون هم با فارغ التحصیلی و هنگام سربازی حق تو بوده یا نه... نه حقت نبوده همین مافیا بهت حکم داده.... پس تو هم جزء مافیایی حاجی فکر خودت بکن اینا اومدن پات گیره...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
1
راست میگی جاسبی ضعیف بود.خیلی هم ضعیف بود چونکهافراد ضعیفی امثال دکتر کریم زارع و شما را در مجموعه بکار گرفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
2
ما که سابقه شما رو تو هر واحدی که رییس بودی دنبال کردیم به جان خودت آخرهمش خراب کاری بوده خوب پدر بیامرز دست وردار. تازه شنیدیم که کارت به متخصص مغز و اعصاب هم رسیدهبرو به همون دوا درمونت برس باباجون این دانشجو اینا هم پپه نیسسن که نشناسنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
1
اگه آقاي دانشجو واقعا مدير خوبي باشد آدمهاي فرصت طلبي امثال دكتر يوسفي را بايد از دانشگاه آزاد بيرون بندازه با چاپلوسي بجايي نمي رسي دكتر جون !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
1
یوسفی؟ اصولگرا؟!!! آخ که در انتخابات 88 همین آقا به خیلی از دوستان سفارش می کرد که در ستاد میرحسین فعالیت کنند و تنور انتخابات رو گرم کنن. پس از انتخابات مرد نه دی شد و اهل بصیرت و دوستدار سردار نقدی . تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
sghl
|
-
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
1
دکتریوسفی
کریم زارع توشیراز کاندیداشده
دوباره بروپوستربچسپون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
0
0
با سلا م خدمت کازرونی ها از کارکنان واحد بندرعباس هستم می خواستم عرض کنم برای آقای یوسفی سخت ترین چیز این است که بهش ... نگیویند وقت عزل ایشون هم تو واحد همه شعار می دادن و از دکتر جاسبی تشکر می کردن همه ما می دونیم که داری از .... سوء استفاده می کنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
0
0
این نتیجه همه ...هايي بود که به خلق خدا کردی دکتر یوسفی گرفتم ز تو ناتوان تر بسی است تواناتر از تو هم آخر کسی است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
0
0
به سلامتی که از شیراز هم رد صلاحیت شدی. همشهری یاتم شناختنت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
0
1
اگر مرد بودی تا خودش بود این حرفها را میزدید.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
0
0
بچه ها شام ونهار های خصوصی (شاه میگو وکبابهای رنگارنگ و...)در دوره ریاست درکازرون ورستورانهای مجلل یادتون رفته بودحیفم اومد نگم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
0
1
همه حرف همینه که اگر یوسفی مرد بود تا دکتر جاسبی بود این حرفا میزد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
0
1
آقای دکتر یوسفی واقعا با این نوشته ها برات متاسفم کسیکه سالها در سیستم دکتر جاسبی نون و نمک خورده و حتی همین حالا هم در سمت معاون آموزشی واحد فسا بسر میبره این جور نوشتن واقعا خطاست به نوبه خودم کاری با عملکردت ندارم ولی واقعا برات متاسفیم کسیکه حاضره برای موندن در پستش دامان هر کسی رو بگیره نمیتونه یه مدیر موفق باشه
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
0
0
بابادیگه بسه بدبخت یک ..... یک ..... خودش .. ...پشیمونه عجب حکایتی شده حالا که حکم دانشجو هم معلوم نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
0
چرا بقیه مطالبی را که می نویسند چاپ نمی کنید؟
معین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
1
0
با سلام
چرا همه به دکتر یوسفی حمله می کنند؟
دانشگاه ازاد سیستم نیست یک مجموعه بی در و پیکر است که اختیارات زیادی به رئیس واحد داده شده است. من موافق رنجنامه دکتر یوسفی نیستم ولی نباید فراموش کرد که ایشان تحولات زیادی را در واحد ایجاد کردند.
1- بازگرداندن جایگاه اعضاء هیئت علمی
2- افزایش طرححها مقالات و تحقیقات
3- برخورد مناسب با شان اساتید- کارکنان و ...
4- مبارزه با پارتی بازی و کم کاری برخی از کارمندان
5- تجهیز خوابگاه اساتید
6- ایجاد مسجد در دانشگاه 7- تاسیس خوابگاه- بیمارستان- مرکز تحقیقات و جلو گی ری از باند بازی
و غیره
شما که این همه پشت سرش بد می گید چرا می ترسیدید جلوش ای حرفا رو بزنید؟!!!!
اصلا کشور ما سیستم درستی نداره همه سازمانها پاچه خوار زیاد دارند ولی دکتر یوسفی واقعا نترس بود

امید وارمدوباره بیاد رئیس شه ببینم کس جیگر داره جلوش این حرفها رو بزنه
هرچی بود بهتر از رئیس فعلیه که ...
می گویید نه بروید از آقای ... بپرسی که ...
بگذریم من گفتم موافق نامه دکتر یوسفی نیستم ولی می گویم باید احساسی برخورد نکرد .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
2
0
واقعا دکتر یوسفی بعضی افراد را که ادعای ارثیت دانشگاه را داشتند سر جای خود نشاند و فر بسیلر قاطعی بود
شوفی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۴
2
0
من صمیمی ترین دوستش بودم انسان با خدایی بود
آب آنبار
|
-
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
2
0
واقعا واسه همه اونايي كه غيبت دكتر يوسفي رو مي كنن متاسفم .البته از يه جهت خيلي خوبه كه گوشت برادر مرده خودشونو مي خورند.بابا بس كنين ديگه شورشو در آوردين...اخه كجاي اين مملكت صاحب داره ؟جوري حرف مي زنين انگار همه ديت اندر كاراي دولتي پاك و علامه اند فقط دكتر يوسفي بد از آب در اومده .برين خجالت بكشين چشتونو باز كردين فقط دكتر يوسفي رو ديدين چاپلوسي هم حدي داره .بس كنيد چرا چشاتون كور شده كاراي مثبتشو نمي بينين خدا شما رو نمي بخشه.ايشون خيلي آدم محترمي هست و خدا هميشه با اوست .شما برين يه فكري به حال خودتون كنين ...بيچاره ها
آب آنبار
|
-
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
1
0
واقعا واسه همه اونايي كه غيبت دكتر يوسفي رو مي كنن متاسفم .البته از يه جهت خيلي خوبه كه گوشت برادر مرده خودشونو مي خورند.بابا بس كنين ديگه شورشو در آوردين...اخه كجاي اين مملكت صاحب داره ؟جوري حرف مي زنين انگار همه ديت اندر كاراي دولتي پاك و علامه اند فقط دكتر يوسفي بد از آب در اومده .برين خجالت بكشين چشتونو باز كردين فقط دكتر يوسفي رو ديدين چاپلوسي هم حدي داره .بس كنيد چرا چشاتون كور شده كاراي مثبتشو نمي بينين خدا شما رو نمي بخشه.ايشون خيلي آدم محترمي هست و خدا هميشه با اوست .شما برين يه فكري به حال خودتون كنين ...بيچاره ها
ناشناس
|
-
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
0
3
از محترم بودن دكتر يوسفي همين بس كه دوستي مثل شما دارد كه منتقدين ايشان را بيچاره مي ناميد . از قديم گفتن مشت نمونه خروار است .
سينا
|
-
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
4
0
راي ما فقط دكتر يوسفي
دكتر جون دوست داريم
منتظر حضوره دوباره ات هستيم در بندر عباس
با پستي بالاتر
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
بشين تا بياد
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
0
2
آقا مردم و دانشگاهيان بندرعباس اصولاً از موجودات ... و ... و ... ... هستند . در ضمن در بندرعباس كسي منتظر ايشان نيست . تشريف نياورند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
0
0
سلام
چرا نظر من با نام آمده است و بقیه نظرها ناشناس؟ لطف کنید نام مرا حذف کنید.
مدیر پایگاه
با سلام
افرادي كه نظرشان با عنوان ناشناس ثبت شده است در هنگام درج نظر خود از ذكر هرگونه نامي خودداري كرده اند اما شما در هنگام درج نظر، نام خود را ثبت كرده ايد. لذا نمايش داده مي‌شود.
به هر حال بنا به درخواست شما نامتان حذف شد.
موفق باشيد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
2
0
در حق بنده که هیچ آشنایی با ایشان نداشتم بسیار لطف کرد. همیشه مدیون دکتر یوسفی هستم . اولین باری بود که در این سازمان یک رییس واحد اینقدر بی ریا با من رفتار می کرد.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
0
0
به دکتر یوسفی رئیس دانشگاه آزاد فسا بگید یه رنجنامه هم بر علیه دکتر دانشجو بده کاری که فردای روز عزل دکتر جاسبی کرد و همین کارش باعث شد رئیس دانشگاه فسا بشه....
دانشجوی دامپزشکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
0
0
من افتخار میکنم که استادی دارم که سواد مهم هست نه نمره و کار صادقانه مهمه نه پول این منتقدان دنبال پول میگردن.دکتر یوسفی خیلی دوستت داریم ورودی 90
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
0
0
سلام خدایش تو روش خجالت نمکشید این حرفا رو زدیت ایرانی جماعت همینه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲