پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۷۰۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۲
امام جمعه كازرون خواستار شد:
به گزارش كازرون نما، حجت‌الاسلام خرسند با اشاره به برخي مسائل فرهنگي اين شهرستان خواستار تخصيص اعتبارات مصوبات فرهنگي سفر هيئت دولت به كازرون شد و اظهار داشت: با توجه تاكيد وزير ارشاد بر برگزاري كنگره سلمان فارسي، اما هنوز هيچ‌اقدامي انجام نشده است.

امام جمعه كازرون بر تخصيص اعتبارات مصوبات فرهنگي سفر هيئت دولت به اين شهرستان تاكيد كرد.  


به گزارش كازرون نما، حجت‌الاسلام والمسلمين حاج شيخ محمد خرسند در مراسم اختتاميه چهارمين كنگره ستيغ سخن، نكوداشت زنده‌ياد مرحوم نصرالله مرداني در كازرون، با اشاره به برخي مسائل فرهنگي اين شهرستان خواستار تخصيص اعتبارات مصوبات فرهنگي سفر هيئت دولت به كازرون شد و اظهار داشت: با توجه تاكيد وزير ارشاد بر برگزاري كنگره سلمان فارسي، اما هنوز هيچ‌اقدامي انجام نشده است. 

وي با تقدير از محمد مرحمتي رئيس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي كازرون، خواستار تجليل از اين مسئول سابق شد. 

خرسند در ادامه با اشاره به ويژگي‌هاي مرحوم نصرالله مرداني، اين شاعر بزرگوار را الگويي براي نسل جوان برشمرد و افزود: مرداني شاعري به معناي واقعي متدين، متواضع و مردمي بود و در خانواده‌اي مومن به دنيا آمد كه در آن خانه پدرش موذن مسجد و اوقات فراغتشان با حافظ‌خواني مي‌گذشت. 

وي با بيان اينكه آفت شهرت دست و پاي مرحوم مرداني را نگرفت ابراز داشت: اين شاعر بزرگوار با مردم بي‌تكلف و بسيار ساده برخورد مي‌كرد و عاشق و شيفته اهل بيت به ويژه حضرت ابا‌عبدالله‌الحسين (ع) بود. 

نماينده ولي فقيه در كازرون با بيان خاطره‌اي از مرحوم نصرالله مرداني گفت: در واپسين روزهاي زندگي نصرالله مرداني از وي سؤال كرديم كه چه آروزيي دارد، مرحوم مرداني در پاسخ گفت كه هرچه از خدا خواستم به من داد اما يك آرزو يعني زيارت مولايم ابا‌عبدالله‌الحسين را دارم. 

خرسند اضافه كرد: مرداني به آرزوي زيارت امام حسين (ع) رسيد و بعد از زيارت اين امام بزرگوار جان به جان آفرين تسليم كرد. 

وي بيان داشت: امروز اگر مرداني بود در برابر انحرافات ساكت نمي‌نشست و اين ارزشي است كه راه را بايد براي نسل جوان شعراي ما بگشايد. 

امام جمعه كازرون، ولايت‌مداري و تعهد نسبت به ارزش‌هاي انقلاب اسلامي را از ويژگي‌هاي مرحوم نصرالله مرداني دانست و تصريح كرد: مرداني هيچ ‌گاه اصالت خود را از دست نداد و بايد براي جوانان و نسل امروز الگو باشد. 

خرسند ابراز داشت: مرداني شاعر انقلابي، متدين و دلباخته حضرت امام حسين (ع) بود. 
 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۵
0
0
چه فایده داره ما نظر بدهیم هیچ کدام از نظرات ماثبت نمیشه فقط نظرات مخالف ما به ثبت می رسد از همکاری بی دریغتان ممنونم انشالله که شما هم موفق باشید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳