پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۹۲۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۱
كنگره سلمان فارسي - 3
در پي مصاحبه مطبوعاتي فرماندار محترم در هفته نامه شماره 505 سلمان كه در بخشي از آن در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران گفته شده « باوجود مخالفت مسئولين شهرستان به زودي اين كنگره (كنگره سلمان فارسي )استارت مي خورد » اين سئوال در اذهان متبادر مي گردد كه مخالفان فرضي برگزاري كنگره چه كساني مي باشند

در پي مصاحبه مطبوعاتي فرماندار محترم در هفته نامه شماره 505 سلمان كه در بخشي از آن در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران گفته شده « باوجود مخالفت مسئولين شهرستان به زودي اين كنگره (كنگره سلمان فارسي )استارت مي خورد »  اين سئوال در اذهان متبادر مي گردد كه مخالفان فرضي برگزاري كنگره چه كساني مي باشند؟

بديهي است وقتي ايشان لفظ مسئولين را به كار مي برد يقيناً نمي تواند اين مسئولين زير مجموعه هاي ايشان در دستگاه هاي دولتي باشند چرا كه آنان موظفند به اطاعت و فرمانبرداري؛ لكن اگر مراد و مقصود كساني هستند كه خود مبدع و مبتكر اين حركت فرهنگي بوده اند،عقل سليم نمي پذيرد كه كساني كه سالهاست دغدغه برگزاري چنين كنگره اي داشته اند و بخشي از كارها را به پيش برده اند حال مخالف آن باشند لذا اگر خوانندگان محترم متن پاسخ معاون محترم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خطاب به امام جمعه محترم كازرون را قرائت نمايند،به وضوح مخالفان برگزاري كنگره سلمان فارسي را خواهند شناخت.

علي ايحال اين ستاد از فرماندار و دوستان ايشان در سطح استان انتظار دارد كه به جاي مقصر جلوه دادن اين و آن با همدلي و تفاهم با ستاد برگزاري مراسم دست آشتي و همكاري داده تا در اين باقي مانده سال مالي برگزاري اين رويداد بزرگ فرهنگي امكان پذير گردد.

ستادبرگزاري كنگره بين المللي سلمان فارسي

 
 

حجت الاسلام و المسلمين جناب آقاي خرسند

امام جمعه كحترم شهرستان كازرون

باسلام

برگزاري در خصوص مورخ بازگشت به نامه شماره 1757/ 313 مورخه 26/10/ 89 به استحضار مي رساند: « كنگره سلمان فارسي براساس تصميمات جلسه اي كه با حضور مجمع نمايندگان استان و استاندار محترم و هيات همراه در دفتر محترم وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تشكيل گرديد مقرر شد:جمعا مبلغ 3ميليارد ريال اعتبار (به نسبت سهم مساوي 50 درصداستانداري و 50 درصد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي )براي برگزاري كنگره فوق الذكر اختصاص يابد و كنگره مذكور با مسئوليت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و مشاركت استانداري و دفتر جنابعالي و ساير مسئولين فرهنگي و ديني استان برگزار شود.در پي تصميم فوق اين وزارتخانه بلافاصله نسبت به تخصيص سهم خود اقدام نموده ولي بنا به گزارش واصله تاكنون استانداري سهم خود را پرداخت ننموده است لذا چنانچه موضوع تامين اعتبار باقي مانده و مورد تعهد استانداري با توصيه جنابعالي مورد پيگيري قرار گيرد، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان آمادگي دارد در زمان مورد نظر نسبت به برگزاري كنگره اقدام نمايد.

محمدمهدي فداكار

معاون وزير


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
0
0
پس معلوم شد از ماست كه بر ماست
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
0
0
سلام
باز هم متاسفم برای شهری که درد بی درمانش علاج ناپذیر شده است . نیروی غیر بومی و غیر متعهد یعنی همین.
گرچه من با دامن زدن به مخالفتهای بیشتر موافق نیستم .
اما استفاده از جملات امری و ناپخته در سخنرانیهای آقای فرماندار چیزی نیست که از دید بینندگان پنهان بماند
وقتی آقای فرماندار که باید خود پیگیر باشد می گوید این باید بشود یا آن باید انجام بگیرد کسی نیست بگوید : آخر چه کسی یا کسانی باید انجام دهند ؟
من فکر می کنم ابتدا یک کپی از شرح وظائف فرماندار تهیه نموده و به دفتر ایشان ارسال نمائید تا ایشان بیشتر با سمت خودشان آشنا بشوند. بدبختی این است که همه از این شهر برای کسب تجربه و پرکردن رزومه خودشان استفاده می کنند.وااسفا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
0
0
وقتي بزرگترين مسئوليت اجرايي رئيسي مسول پايگاه مقاومت يه روستا يا يه بخشه، ديگه چه انتظاري دارين...
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
اذان صبح
۰۴:۵۱:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۵۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۳
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۴۴
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۴۳