پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۸۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
فرماندار کازرون خبر داد:
با توجه به بین المللی بودن این کنگره باید این کار را به بخش دانشگاهی واگذار نمود، اما با اعلام آمادگی فرمانداری و تامین اعتبار و واگذاری این کنگره به دانشگاه آزاد و با وجود مخالفت مسئولین شهرستان به زودی روند برگزاری این کنگره آغاز می شود.


به گزارش كازرون‌نما به نقل از خبرگزاری پانا فرماندار کازرون از تلاش و رایزنی برای ثبت جهانی بیشاپور در کازرون خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پانا، کاووس رئیسی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت، اظهار داشت: با برگزاری هفت جلسه با مدیر کل و معاون میراث فرهنگی و صنایه دستی و نیز با بررسی ها و اقدامات صورت گرفته پیگیر ثبت جهانی شهر تاریخی بیشاپور هستیم تا این سهمیه را برای سال 2013 به کازرون اختصاص دهیم و زمینه را برای جذب توریست و افزایش اشتغال فراهم کنیم.

رئیسی همچنین به پروژه ها و مصوبات سفرهای رئیس جمهور به کازرون اشاره و ابراز داشت: از52 پروژه دور اول سفر ریاست جمهوری 35 پروژه و از 84 پروژه مصوبات دور دوم 53 پروژه تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

وی همچنین در خصوص پروژه های مصوب سفر مقام معظم رهبری نیز اذعان داشت: در سفر مقام معظم رهبری و استاندار به کازرون از 76 پروژه مصوب، تقریبا تمام پروژه ها تکمیل و از پیشرفت بسیار بالایی برخوردار بوده است.

رئیسی اضافه کرد: اعتبار مصوبات دور اول بالغ بر 280 میلیارد تومان بوده و میتوان از مهمترین پروژه ها به ساخت سد نرگسی ، پتروشیمی ، مسکن مهر ، بیمارستان200 تخت خوابی و احداث جاده دریاچه پریشان اشاره نمود.

فرماندار کازرون در پاسخ به سوالی مبنی بر ساخت سد نرگس نیز گفت: احداث سد نرگسی از مهم ترین مصوبه های دولت در سفر دور اول بود که 25 درصد کار صورت گرفته و بقیه کار بطور جدی در حال پیگیری است.

رئیسی افزود: احداث این طرح باعث میشود که مقداری از آب سد به دریاچه پریشان تخصیص یابد که عملیات آن همزمان با ساخت سد صورت می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش در مورد عدم برگزاری کنگره بین المللی سلمان فارسی، خاطر نشان کرد: طی جلسات مختلف که با برخی از مسئولین برگزار شد، گروهی از افراد عضو کارگروه این کنگره حضور نیافتند.

رئیسی تصریح کرد: با توجه به بین المللی بودن این کنگره  باید این کار را به بخش دانشگاهی واگذار نمود، اما با اعلام آمادگی فرمانداری و تامین اعتبار و واگذاری این کنگره به دانشگاه آزاد و با وجود مخالفت مسئولین شهرستان به زودی روند برگزاری این کنگره آغاز می شود.

فرماندار کازرون به بیان برنامه های سال جهاد اقتصادی در کاین شهر پرداخت و اعم برنامه ها در زمینه اشتغال اعلام داشت.

رئیسی ابراز داشت: سهمیه اشتغال برای حدود 9 هزار شغل در نظر گرفته شده که بیشتر تکیه بر مشاغل خانگی دارد و در حال پیگیری جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف هستیم تا بتوان زیر ساخت های صنعتی را در شهرستان فراهم نموده و از سهمیه در نظر گرفته شده حداکثر استفاده را داشته باشیم.

وی افزود: همت دولت و مسئولین بر آن است بیکاری را که معضل جامعه امروز بشمار می رود در شهرستان کم رنگ کرد تا گام های موثری را در جهت اشتغال برداریم و با توجه به زیر ساخت های در حال اجرا، آینده روشنی را در بخش اشتغال برای شهرستان کازرون پیش بینی کرد.

رئیسی در پایان پیرامون اقدامات انجام گرفته در زمینه های بهداشت و درمان، فرهنگی، امنیتی و راه و ترابری توضیحاتی ارائه کرد.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
بوالفضول کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
0
0
بابا کلک از کجا فهمیدی که کنگره سلمان باید به دانشگاه واگذار شه چرا به خودت زحمت ندادی ببینی کیا و کدوم دانشگاه های مطرحی داشتن رو این طرح کار میکردن اگه زحمت میکشیدی یه سر به سایت می زدی میدیدی که هیئت علمی قوی و بزرگی رو طرح کار کردن آقا این بنده های خدا (اعضای هیئت علمی ) هنوز دست مزد 1سال کار کردن روی محورهای کنگره رو نگرفتن بهتر نیست بجا اینکه دوباره یه پولی به دامن دوستان دانشگاه آزاد بریزی برا کار دوباره همون روند رو ادامه بدی ؟ میترسم خدا نکرده همین روزا شکایتتون کنن آخه نمیدونم معنی حق مالکیت معنوی رو میدونی ؟ تکلیف ده عضو هیئت علمی با محورهایی که طرح کردن چیه ؟ راستی تکلیف هزینه ای که برا تیزر و پوستر شده ولی به دلیل نرسیدن بودجه تو چاپ خونه مونده چی ؟ وهزاران هزاران سوال دیگه ؟ چطوره کازرون نما پیگیری کنه و تاریخچه و روند کنگره رو رو از 85 تا حالا رو مرور کنه و اطلاع رسانی کنه اصلا آقا از تک تک دست اندکاران بخوایید شفاف سازی کنن آقا اینقدر آزمایش و خطا نکنید مسائل فرهنگی رو درگیر زدوبند سیاسیتون نکنید بعضی از مسولین که مخالفت کردن یه طرف که باید پاسخ گو باشند که چرا ترکیب اولیه کنگره رو تغییر دادن شما هم باید پاسخ بدید چرا این ترکیب رو دارید کن فیکون می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
0
0
بازم خداروشکر که اعلام کردید نمیتونید.لابد میخواستید مثل مسابقات قرآنی که برگزار کردید . اساتید و سفرا رو توی شهر با اتوبوس خط واحد دور بدید و بوق بزنید. مطمئن باشید این کار تا به دست کار بلدش نرسه آب ار آب تکون نمی خوره . دانشگاه آزاد هم اگه چیزی بارش بود تو این چند سال وجودش توی این شهر یک کنگره بین المللی باید می گرفت که عرضه همین یک کار رو هم نداشته. اون آدمای قبلی هم غیر ممکنه با بند شما توی چاه برن.
پس راحت مثل همه چیز دیگمون که قبضه دست مرکز استان بگید سلمان مال شیراز بعد ببینید چه کنگره ای واسش میگیرن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳