پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۲۴۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۳:۵۹
در دي ماه 1389 آمار بازديد صفحه اول كازرون نما به عدد 11942 بازديد رسيد. پيش از اين؛ بيشترين آمار صفحه‌ي اول سايت مربوط به تير ماه امسال بود كه مجموعاً به عدد 11897 رسيده بود. لازم به ذكر است آمار بيان شده تنها مربوط به بازديد صفحه‌ي اول سايت بوده و آمار صفحات داخلي و بازديد هر مطلب مي‌بايست به صورت جداگانه مورد ارزيابي قرار گيرد.
در دي ماه 1389 آمار بازديد صفحه اول كازرون نما به عدد 11942 بازديد رسيد. پيش از اين؛ بيشترين آمار صفحه‌ي اول سايت مربوط به تير ماه امسال بود كه مجموعاً به عدد 11897 رسيده بود. 
 
لازم به ذكر است آمار بيان شده تنها مربوط به بازديد صفحه‌ي اول سايت بوده و آمار صفحات داخلي و بازديد هر مطلب مي‌بايست به صورت جداگانه مورد ارزيابي قرار گيرد.
 
به عنوان نمونه پربازديدترين مطالب سايت در دي ماه امسال به ترتيب عبارتند از:

آغاز زودهنگام تحركات انتخاباتي مجلس با 673 بازديد
انتقاد شديد فرماندار شيراز از امام جمعه كازرون با 534 بازديد
پيام هاشمي رفسنجاني براي قيام 19 دي با 397 بازديد
نصب بنرهاي دهقان ناصرآبادي و استاندار فارس با 372 بازديد
طومار اعتراض آميز جمعي از مردم كازرون خطاب به آيت الله ايماني با 340 بازديد
 
قابل ذكر است؛ بسياري از مطالب كه در آرشيو سايت موجود است به صورت روزانه داراي بازديد مي‌باشند كه متأسفانه سيستم آمار سايت در حال حاضر امكان ارائه‌ي ميزان بازديد هر مطلب در يك بازه زماني مشخص (از قبيل يك ماه گذشته) را ندارد و تنها مجموع آمار هر مطلب را در اختيار ما قرار مي‌دهد.

كازرون نما هم‌اكنون جزو پربازديدترين رسانه‌هاي استان فارس است به شكلي كه در دي ماه امسال برخي از خبرها و مطالب كازرون نما مورد استقبال سايت‌هاي كشوري قرار گرفت. كه از جمله‌ي آنها مي‌توان به خبر نصب بنرهاي دهقان ناصرآبادي و استاندار فارس در برخي از سايت‌هاي خبري از قبيل آينده، مشرق و شفاف اشاره كرد. در آذر ماه گذشته نيز سايت تابناك بدون ذكر منبع متن خبر كازرون نما درباره‌ي مشروح سخنان امام جمعه‌ي كازرون در انتقاد از استاندار فارس را پوشش داده بود.

همچنين سايت تاريخ شفاهي ايران در آذر و دي امسال برخي از مقالات فصلنامه‌ي راوي را به نقل از كازرون نما منتشر كرد. 

نكته‌ي ديگر رشد مشاركت كاربران در ارائه‌ي ديدگاه‌هاي خود درباره‌ي مطالب منتشر شده در سايت است. به عنوان مثال تنها 64 نظر از كاربران كازرون نما  درباره‌ي مطلب «آغاز زودهنگام تحركات انتخاباتي مجلس» منتشر شده است. 

قابل ذكر است كازرون نما به دليل محدوديت‌هاي شرعي و قانوني مجبور به ويرايش يا عدم نمايش برخي از نظرات كاربران است اما همواره تلاش كرده است تا اين موارد را به حداقل ممكن برساند. لذا اگر مانعي شرعي يا حقوقي براي انتشار نظرات كاربران وجود نداشته باشد ولو اينكه آن نظر از لحن تندي برخوردار باشد اقدام به انتشار نظر مذكور كرده است. 


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
پارسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۲
0
0
سایت عزیز کازرون نما
با سلام
عزیزان پربازدید بودن خوب است اما آیا تا به حال کاری برای کازرون کرده ایم.
به نظر من کازرون نما وقتی کاملا" موفق است که بتواند با پی گیری همه جانبه مسایلی چون عبور آزادراه شیراز بوشهر از کازرون و به نتیجه رساندن این مهم از طریق تاثیر بر افکار عمومی مردم کازرون و مسئولین و بسیج آنها اقدام نماید وگرنه پر بازدید بودن صرف خیلی افتخار آفرین نیست.
-----------------------------------------------------------------------
دوست عزيز
سلام
البته كازرون نما مدعي نيست كه هيچ گونه نقص و كمبودي ندارد اما در حد توان خود براي رسيدن به جايگاه مورد نظر شما تلاش كرده است اما اين مساله مستلزم همكاري جدي تمامي فرهيختگان شهرستان است.
با تشكر
پوریا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۲
0
0
تبریک میگم.
آمار بازدیدهاتون روز به روز داره بیشتر میشه.
سایتی مثل کازرون نما که همه رویدادهای شهرستان کازرون را روزانه منتشر می کنه،باید هم اینقدر بازدید داشته باشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
0
0
سلام
با اين همه دعوا ، تنش ، درگيري و جانبداري كه توي خبرهاي اين سايت وجود داره ، اميدوارم بازديد بيشتر آبروي بيشتري از شهرستانمان نبره .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۳
0
0
كازرون نما نبايد خبرها را سانسور كند. اين اشكال به مديران اصولگرا وارد است كه از تريبونهاي كازرون و شيراز و از فاصله دور با يكديگر دعوا مي كنند.
خب عزيز من يكي از شما كوچك نفسي كند و به ديدن ديگري برود و از نزديك تمام دعواهايتان را با هم بكنيد تا مردم گرفتار دعواهاي شما نباشند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
اذان صبح
۰۴:۵۹:۵۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۵:۰۶
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۳۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۷:۱۸
اذان مغرب
۱۹:۵۴:۰۳