پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۶۱۲۷
تعداد نظرات: ۶۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۸
تحليل كازرون نما از آرايش سياسي انتخابات مجلس نهم
اين مسأله قابل انكار نيست كه حضور نامزدهايي قوي از شهرها و بخش‌هاي مختلف شهرستان (از جمله شهر كازرون) با سلايق و گرايش‌هاي متنوع سياسي مي‌تواند بر حضور حداكثري مردم در انتخابات مجلس نهم و نتيجه‌ي نهايي آن تأثير قابل توجهي داشته باشد.
شنيده‌هاي خبرنگار كازرون نما از تصميم جدي دكتر محمدصادقي براي شركت در انتخابات مجلس نهم حكايت دارد. در اين راستا علي رغم فاصله قابل توجهي كه به انتخابات مجلس نهم باقي است تلاش‌هايي براي همراه كردن برخي افراد با كانديداتوري وي صورت پذيرفته است.
 
دكتر محمدصادقي در مجالس پنجم، ششم، هفتم و هشتم كانديدا بود كه از اين ميان تنها موفق به كسب آراي مردم در مجلس هفتم شد.
 
وي در انتخابات مجلس پنجم به رقابت با مهندس نوذري، در انتخابات مجلس ششم به رقابت با آقاي باقري نژاد، در انتخابات مجلس هفتم به رقابت با مهندس باداهنگ و در انتخابات مجلس هشتم به رقابت با آقاي دهقان ناصرآبادي پرداخت.
 
برخي از تحليل گران معتقدند وي به اين دليل در دوره هفتم موفق به راه يابي به مجلس شد كه اصولگرايان پس از تجربه رفتار اصلاح طلبان در مجلس ششم به صورت يك دست به حمايت از كانديداتوري وي روي آوردند. اما عملكرد وي در دوران نمايندگي‌اش باعث خدشه بر اين وحدت شد تا حدي كه آيت الله بنيادي امام جمعه وقت كازرون به انتقاد ضمني از وي در خطبه هاي نمازجمعه كازرون روي آورد. به نظر مي رسد محمدصادقي و حاميان وي تاكنون توفيقي در همراه كردن تمام جريان‌هاي اصولگراي شهرستان با خود نداشته اند از اين رو وي با ميدان دشواري در انتخابات مجلس نهم روبرو خواهد بود.
 
از طرف ديگر از افراد متعددي براي كانديداتوري در انتخابات مجلس آينده نام برده مي‌شود كه در اين ميان تاكنون نام دهقان ناصرآبادي (نماينده فعلي شهرستان) به عنوان جدي ترين كانديدا مطرح است. وي با استفاده از موقعيت نمايندگي خويش از مدتها پيش با برخي از مواضع خويش از قبيل تبديل برخي از بخش‌هاي شهرستان كازرون به بخشي مستقل و حتي نصب بنرهاي بزرگ در سطح شهرستان فعاليت تبليغاتي خود براي انتخابات مجلس نهم را آغاز كرده است. اين در حالي است كه از يك سو برخي از حاميان سابق وي نيز در حمايت مجدد از دهقان دچار ترديد شده اند. از سوي ديگر دهقان ناصرآبادي تلاش كرده است تا با نزديك كردن خود به استاندار فارس تغييرات گسترده اي را در مسئولان شهرستان كازرون در جهت هاهنگي با خود و در نتيجه پاسخ مثبت به برخي درخواست‌هاي مردمي و حل برخي مشكلات آنها ايجاد كند.
 
نكته‌ي ديگر آنكه يكي از مهم‌ترين عوامل موفقيت دهقان ناصرآبادي در انتخابات مجلس هشتم حمايت يكي از جريان‌هاي اصلاح طلب شهرستان از كانديداتوري وي بود. اما به نظر مي‌رسد با توجه به عدم رضايت اين گروه از اصلاح طلبان از وي، دهقان نخواهد توانست در انتخابات مجلس نهم نيز از اين حمايت برخوردار شود.
 
از سوي ديگر تاكنون تحرك قابل توجهي از نيروهاي اصلاح طلب شهرستان با گرايش‌هاي مختلف، براي حضور و رقابت جدي در اين انتخابات ديده يا شنيده نشده است. معلوم نيست كه آيا گروه هاي اصلاح طلب در انتخابات مجلس نهم بين حضور فعال و حمايت از يك كانديداي اصلاح طلب، حمايت از يك كانديداي غيراصلاح طلب و يا سكوت و در نتيجه رضايت به انتخاب هر يك از كانديداهاي موجود كدام گزينه را انتخاب خواهند كرد.
 
به هر حال اين مسأله قابل انكار نيست كه حضور نامزدهايي قوي از شهرها و بخش‌هاي مختلف شهرستان (از جمله شهر كازرون) با سلايق و گرايش‌هاي متنوع سياسي مي‌تواند بر حضور حداكثري مردم در انتخابات مجلس نهم و نتيجه‌ي نهايي آن تأثير قابل توجهي داشته باشد.
 
اينك بايد تا انتخابات نهم و شكل‌گيري نهايي آرايش نيروهاي سياسي شهرستان صبر كرد و نتيجه‌ي اين رقابت سخت را شاهد بود.
 
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶۶
محمدباقر محمدي راد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
جناب آقای دهقان ناصرآبادی در انتخابات مجلس هشتم از حمایت رسمی و علنی حزب اعتماد ملی برخوردار بود.
روزنامه اعتماد ملی به دبیر کلی مهدی کروبی در تاریخ ۱۹/۱۲/۸۶ به صورت رسمی از کاندیداتوری غلامرضا دهقان ناصرآبادی در حوزه انتخابیه کازرون حمایت کرد
http://www.magiran.com/npview.asp?ID=1586401
این حمایت در بسیاری از نشریات و پایگاه های اینترنتی بازتاب یافت.
پس از انتخاب مجلس هشتم نیز در تحلیل بسیاری از سایتها و روزنامه ها در ارزیابی آرایش سیاسی مجلس هشتم نام دهقان ناصرآبادی به عنوان کاندیدای حزب اعتماد ملی قرار گرفت.
از جمله روزنامه جام جم ۲۶/۱۲/۸۶
http://www.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100933359144
روزنامه قدس ۲۷/۱۲/۸۶
http://www.qudsdaily.com/archive/1386/html/12/1386-12-27/page21.html
دهقان ناصرآبادی هیچ وقت حمایت اعتمادی ملی از خود را در نشریات کشوری مثل اعتماد ملی، قدس، جام جم و... و يا در سايتهاي خبري تكذيب نكرد.
دهقان ناصر آبادي تنها در يك نشريه محلي (كه خبر آن به حزب اعتماد ملي نمي رسيد) حمايت رسمي اعتماد ملي از خود را تكذيب كرد!
از خوانندگان محترمي كه اين تكذيبه را در اختيار دارند تقاضا مي كنم نام و تاريخ اين نشريه و ترجيحا تصوير آن را براي ما ارسال كنند. تا ببينيم اين تكذيبيه اصلا بعد از انتخابات منتشر شد يا قبل از انتخابات!
در انتخابات رياست جمهوري دهم نيز دهقان ناصرآبادي از يك سو در مراسم افتتاح دفتر كازروني هاي مقيم تهران در حمايت از ميرحسين موسوي شركت كرد كه خبر آن به صورت رسمي منتشر شد.
http://www.kazeroonnema.ir/fa/pages/?cid=2592
از طرفي براي مسئول ستاد احمدي نژاد پيامك حمايت از دكتر احمدي نژاد فرستاد (در هفته نامه سلمان منتشر شد) و در نهايت هم اعلام بي طرفي كرد!
همه اين ها در حالي صورت مي گرفت كه شعار اصلي آقای دهقان «سياست صادقانه» بود!
حالا قضاوت با شما.

محمدباقر محمدي راد
http://aazaad.blogfa.com
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
آقاي محمد صادقي من دو دوره به شما راي دادم ولي در انتخابات مجلس هشتم راي ندادم. البته هيچ دشمني با شما ندارم. الان هم اگر بيايي به تو راي نمي دهم. اما توصيه اي دارم كه مي دانم به آن توجه نخواهي كرد و بعد از انتخابات پشيمان خواهي شد. توصيه من آن است كه اگر مي خواهي وارد مجلس شوي از طريق تهران اقدام كن. آنجا حاميان دولت به راحتي نام تو را در ليستشان قرار مي دهند و احتمال اينكه راي بياوري هم هست اما به تو قول مي دهم كه در كازرون با تكيه بر يك عده ورشكسته سياسي كاري از پيش نخواهي برد. اوضاع آنچنان كه فكر مي كني راحت نيست و تجربه مجلس هشتم برايت تكرار مي شود.
مي دانم كه نه خودت گوش مي كني و نه مي گذارند كه به توصيه من عمل كني. 
حسين دهدشتي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
بنظر من دكتر محمد صادقي يك نعمت خدادادي براي اين شهرستان بوده وهست. از نظر شخصيت و پشتكار و مراتب اداري ومديريتي داراي رتبه بخصوصي در سطح كشور است .ايشان معرف بزرگان است و داراي ديد عميق كاربردي ميباشند .بلحاظ وظيفه درج نمودم .
كوشكي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
سلام به كازرون نما :
ايا اقايان دكتر دشمن زياري و فاضل نيا هم كانديد خواهند بود.؟
استاد دانشگاه صنعتی شریف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
در مورد انتخابات، دو مسأله مهم مطرح می‏باشد یکی اصل شرکت در انتخابات و انداختن رأی در صندوق، دوم شناخت و تشخیص کاندیدای اصلح که کار بسیار مهم و حسّاسی می‏باشد و نیازمند تحقیق گسترده و دقیق از کاندیدای اصلح که این کار، گاهی توسط خودشخص رأی دهنده (بدون واسطه) به خاطر اطلاعاتی که از سوابق اجرائی، انگیزه‏ها، افکار و عقاید فرد، میزان ایمان و تعهد و دلسوزی او نسبت به نظام و مردم، قدرت و توان مدیریتی او در اجرای برنامه‏ها و پایبندی او به اصول و ارزشهای اسلامی، و بالاخره اصلح بودن و برتریکاندیدای مورد نظر خویش نسبت به سایر کاندیداها در موارد یاد شده، دارد. امید ان است که مردم شهرستان کازرون با عقل و نتطق خود تصمییم بگیرند و با بررسی صلاحیت کاندیداها ، کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.
از نظر اینجانب دکتر شاهین محمدصادقی واقعا شخص اصلح و مدیری هستند ، انشاله که همشهری های عزیزم هم اشتباه خود را در انتخابات هشتم تکرار نکنند.
یک شهروند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
جناب آقای دهقان با انتخاب های ناشایست در مدیران شهر فقط و فقط باعث تخریب و چنددستگیدز شهر شدند
ایشان کل شهر را بهم ریخته ، وای به روزی که چهار سال دیگر بخواهد مدیریت کند
فعال دانشجویی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
مردم شهرستان کازرون پس از تجربه ی تلخ 4 سال گذشته مسلما نیاز حضور دکتر محمد صادقی را احساس کرده اند. ان شاء الله که ایشان بییند تا کازرون دوباره به دوره اوج بازگردد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
ماجرای شهر ما با نمایندگی جناب دهقان و مدیران انتخابی ایشان شده است مثال:
حاکم شهری که ...
عبداله
|
-
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
و تمام كارهايي كه دهقان ناصر ابادي كرد مثل ان كاري كه با فرماندار عزيزي مانند صالح پور كرد و تغييراتي كه در مديريت شهرستان كرده از همان اصلاح طلباني است كه در همين سايت يا روزنامه هاي خبر و طلوع يا در ستاد موسوي با موسوي اعلام همبستگي كردند. كه همگي شان نقاب دورويي زده و فرماندار و استاندار هم نمي دانند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
اقای دکتر محمدصادقی از من به تو نصیحت که شما بروید دنبال همان جراحی پوست چون تخصصتان این است دست از قدرت بکش و بگذار بعد از 16 سال شکست نیروهای مخلص و با صداقت به میدان بیایند دیگر دوران ... قدرت توسط جنابعالی گذشته و دستتان برای مردم رو شده خواهشا کمی هم مراعات احوال مردم را بنمائید و به شما بگویم که اگر هم بیائید شکستی سنگین را تحمل خواهید کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
باسلام بنده در جواب این دوست عزیز باید بگویم که اگر میخواهی یک مورد از صدها اشکال ... دکتر محمدصادقی را ببینید بروید در شهر خودش خشت که بنده هم از ان دیارم بیائید جاده مابین خشت و کنارتخته را که با اذعان خودشان توسط ایشان جذب بودجه و اجرا شده است را ببینید . نه میتوان اسم ان را جاده گذاشت و نه اتوبان . همچون عصر قجر و راههای شوسه زمان رضاخان توسط ایشان و ... اجرا شده . و بودجه ان را حیف و میل و این اثار باستانی را برای شهر ما ساخته اند . همین مطلب را بدانید که در این جاده غیر استاندارد 29 جوان جان خود را از دست داده اند که خون همه اینها در گردن دکتر محمدصادقی و ... است و باید در برابر خدا و مردم جواب بدهند . این اقا با شهر خودش این کارها را میکند وای به حال کازرون و چنارشاهیجان و روستاهای محروم و کمارج و...........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
ایشان پزشک فوق تخصص جراحی زیبائی و پلاستیک هستند واقعا چرا در مملکت ما فردی که اینهمه بابت او هزینه میشود تا یک چنین تخصصی را کسب کند ، یک مسئولیت غیرمرتبط به او واگذار میکنند ایشان باید طبابت کنند بنده این آقا را میشناسم باید از وجود او در بیمارستانها استفاده کرد . جراحی پلاستیک کجا و تربیت بدنی و مجلس و رابط بودن مابین این دو کجا !!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
واقها مایه تاسف است که یک متخصص جراحی پلاستیک به چنین کاری گمارده میشود البته این آقای دکتر محمدصادقی فقط دنبال ... سیاسی است نه برای ...و گرنه میتوانست به عنوان یک پزشک خدمات ارزنده تری داشته باشد البته از ... هم همان استفاده هائی را کرد که دیدیم( اطرافیان ایشان چه....و سبقت برای گرفتن پستهای ........ودهها مورد که میبایست توجهشان معطوف به آن شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
اقای دکتر محمدصادقی از عوامل ... خشت و کنارتخته و کازرون است و عامل ... هستند و باید ایشان به لحاظ خلا های موجود بروند و مسیری دیگر که همانا جراحی پوست است را ادامه دهند
ایشان باید طبابت کنند بنده این آقا را میشناسم باید از وجود او در بیمارستانها استفاده کرد . جراحی پلاستیک کجا و تربیت بدنی و مجلس و رابط بودن مابین این دو کجا
هادی
|
-
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
وضعیت دکتر محمد صادقی در این دوره به مراتب بهتر است،البته به دلایل زیر:
1.عدم همراهی اصلاح طلبان با دهقان ناصرآبادی به دلیل عدم توجه به آنها و عدم برآوردن خواسته های به حق آنها.
2.اظهار پشیمانی بخش هایی از طیفهای حامی فرشته حکمت و برگشت مجدد به محمدصادقی
3.احتمال عدم حضور دکتر فاضل نیا و روی آوردن آرای آن به سبد دکتر محمدصادقی(به اعتراف حامیاندکتر فاضل نیا)
4.اظهار پشیمانی طیف هایی از مردم بالاده و ترک های بخش جره و بالاده ، مردم نودان و چنارشاهیجان و همچنین روستاهای قراء خمسه از دهقان ناصرآبادی و روی آوردن به کاندیداهای دیگر از جمله دکتر محمدصادقی
5.اظهار پشیمانی جمعی از اصولگرایانی که در شهر کازرون از دهقان ناصرآبادی در مجلس هشتم حمایت کرده بودند به دلیل مخالفت با محمدصادقی و برگشت مجددشان در انتخابات نهم به دکتر محمدصادقی
6. تعدد کاندیدا در بخش های مرکزی،چنارشاهیجان و بالاده که آرای دهقان در آنجا بیشتر بود باعث ریزش آرای دهقان ناصرآبادی خواهد شد.

با این حال اگر به سازمان رای مهندس باداهنگ در انتخابات هفتم نگاهی بیاندازیم می بینیم که او قریب به 40000رای داشت که قسمت اعظمی از آن در این دوره نصیب دهقان نمی شود و به سمت های دیگر خواهد رفت و احتمالا دهقان ناصرآبادی با 20 تا 30 هزار رای در انتخابات از صحنه کنار می رود.
از طرف دیگر محمدصادقی که آرای قبلی خود در مجلس هشتم قریب به 50000رای دارد و سازمان رای او از این مقدار قبلی تا 20هزار رای افزایش خواهد داشت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
با سلام خدمت نماینده معزز و گرامی شهرستان کازرون جناب آقای دهقان
واقعا شما را انسانی مقتدر ، آگاه ، اندیشمند ، و شجاع میدانم البته بنده شناخت قبلی نسبت به جنابعای دارم ولی این حرکت مهم شما ابعادی دیگر از شخصیت گرانبهایتان را محرز کرد خداوند یار و یاورتان باد
دوست داران محیط زیست
|
-
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
آقای دهقان ناصر آبادی ما جمعی از دوست داران محیط زیست به شما رای داده بودیم. اما اکنون به خاطر مشکلاتی که برای دریاچه پریشان و محیط زیست وارد ساختید دیگر کانیدای ما نخواهید بود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
شخم زدن مجلس با کاندیدا شدن دکتر محمدصادقی کشور شروع می شود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
در مورد کاندیداتوری دکتر شاهین محمدصادقی برای پست نمایندگی مجلس باید بگویم اگر در مدیریت جامعه و مسئولیت پذیری مدیران، به کارآیی فکر و تخصص آنان اهمیت داده نشود و کارهای مهم و بزرگ به افراد کم تجربه و کوچک سپرده شوند. بی تردید این امر موجب انزوای مدیران کارآمد، تضییع حقوق ملت و روی کارآمدن عناصر کم ظرفیت و ... و... در راس مدیریت جامعه خواهد شد. عناصر کم ظرفیتی که حضرت علی(ع) آنها را چنین توصیف می نماید:
در آیه ۵۸سوره نساء نیز تأکید شده که شما مسلمانان موظفید که منصبهای مهم را به اهل آنها واگذار کنید.
پس اقای ... دست از سر مجلس بکش و همان ... تو را بس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
آنان كه خيال مي كنند دهقان ناصرآبادي 30 هزار راي خواهد آورد و اين بار محمدصادقي كار راحتي را پيش رو دارد سخت در اشتباهند چرا كه هم دهقان فعاليت هاي فراواني را براي بخش هاي مختلف شهرستان انجام داده و هم كارهاي شخصي فراواني را براي مردم كازرن از طريق پيگيري در استان و كشور حل كرده است و هم اوضاع اصولگرايان بسيار بدتر از انتخابات قبل است و هسچ كدام از كساني كه به محمد صادقي راي ندادند در اين دوره هم به او راي نخواهند داد . هيچ كدام از اصولگرايان مخالف او هم كه براي ديگري در انتخابات قبل فعاليت مي كردند براي محمد صادقي فعالبت نخواهند كرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۱۹
0
0
محمد صادقي بايد بداند كه اولين كارش اعلام ندامت از عملكرد گذشته اش بايد باشد و بزرگ ترين كارش دستيوسي و عذرخواهي از آيت الله بنيادي و اثبات خدمت گزار بودن براي مردم و نه قدرت طلبي و حرص قدرت.
اين كارها هم بسيار سخت است البته در مقام عمل و نه در مقام ادعا همچون گذشته.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
جواب به آقايي كه 6 دليل براي موفقيت محمدصادقي ذكر كرده است:
1. معادلات سياسي مثل معادلات رياضي نيست. دور قبل بعضي از طرفداران محمدصادقي فكر مي كردند كانديدا شدن آقاي فرشته حكمت به نفعشان است اما بيشترين ضربه را دقيقا از همينجا خوردند.
2. شما از اتفاقاتي كه تا روز انتخابات ممكن است بيافتد غافليد. مثلا در دور قبل همين آقاي فرشته حكمت 10 روز مانده به انتخابات وارد تبليغات شد و كانديدا شدن وي شما را شكست داد. حالا تا روز انتخابات ممكن است افرادي وارد صحنه شوند كه تمام معادلات شما را به هم بريزند.
3. احتمال حضور مجدد افرادي مثل آقايان فاضل نيا و دشمن زياري زياد است و همين، كار شما را سخت تر مي كند.
4. دهقان ناصرآبادي همانطور كه ريزش راي داشته؛ رشد راي هم داشته است.
5. كساني كه از راي دادن به دهقان پشيمان شده اند معلوم نيست كه رايشان را به محمدصادقي بدهند. شايد گزينه ديگري پيدا شد و اين معادله شما را هم به هم ريخت.
6. اغلب آراي باداهنگ در شهر كازرون بود كه مردم كازرون هم اغلب در انتخابات شركت نكردند. (فقط 7 هزار نفر) براي مردم شهر كازرون دهقان و محمدصادقي فرق چنداني ندارند. اما اگر يك كازروني شناخته شده وارد شود باز هم معادلات شما به هم مي ريزد.
به هر حال جوجه را آخر پاييز مي شمارند. اما به نظر من انتخابات آينده براي طرفداران محمدصادقي حيثيتي است و آنها جز به پيروزي يا ابطال انتخابات رضايت نخواهند داد. (اين را در جايي يادداشت كن و در صحنه واقعيت آنرا ببين)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
دهقان ناصر آبادي كارهاي زير بنايي زيادي براي شهرستان انجام داده پس براي ادمه كارها نياز مبرم شهرستان به شخص دهقان مي باشد مثلا تونل بناف شروع بكار كرده با پيگري شخص دهقان اگر محمد صادقي بياييد قطعا در كار تونل كارشكني مي كند
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
1.درخصوص تخصص پزشكي آقاي محمد صادقي بايد گفت بسياري از سياستمداران مملكت ما متخصصين رشته هاي پزشكي اندوبيشترين فعاليتهاي سياسي در دانشكده هاي پزشكي است.
2.اكثرپروژه هاعمراني شهرستان مربوط به دوران آقاي محمد صادقي است ازجمله جاده وكمارج وتونل تنگ تركان اتوبان ورودي كازرون جاده كازرون شيرازكه تا ان زمان فقط 10درصدپيشرفت داشت واز ارزوهاي مردم كازرون بود،گاز رساني به بسياري از مناطق شهرستان وموضوعات ديگروتوان بالاي مديريتي ايشان درسطح استان وكشورنيز ستودني است.اما صد افسوس كه دوران به سر امدو كازرون چنان به انزوا كشيده شدكه هم اكنون به ازمايشگاه نيروهايكمتجربه وتازه كار شهرستانهاي ديگر تبديل شده است.
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
من از سايت محترم كازرون نما خواهش مي كنم اين خبر را 1 ماهي روي صحه اصلي نگهدارد تا دوستان همگي نظرات خود را ارائه دهند تا شايد اين هم كمكي به انتخاب اصلح در انتخابات آينده نمايد
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
خدمت شما عرض کنم از همین الان فکر نکنید می توانید انتخابات را دو قطبی کنید دیگر تاریخ مصرف محمد صادقی و دهقان گذشته است ورشکستگان سیاسی به خانه هایشان برگردند توده مردم کازرون سخت نیازمند مردی استخواندار که بند نافش به ارکان قدرت نباشد است یقینا اتش زیر خاکستر مردم زبانه خواهد کشید و انوقت نه ... بماند نه خاقان چین.مطمئن باشید مردم به جز ورشکستگان سیاسی به این دو نفر رای نخواهند داد.اگر اقایان دکتر فاضل نیا یا دکتر دشمن زیاری با هم ائتلاف کنند آنوقت خواهید دید که اصلاح طلبان چه طوفانی به پا خواهند کرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
به نظر میرسه هرچند دکتر محمد صادقی علاقه به نمایندگی مجلس داره اما باید بدونیم بیشترین سود نمایندگی ایشان به خود کازرون می رسه چون ایشان به دلیل نفوذ هایی که دارند خوب می توانند کارهای عمرانی و توسعه ای کازرون را به پبش ببرند به هر حال امیدواریم ایشان موفق باشند و شانس نمایندگی ایشان باز هم نصیب کازرونیان بشود تا شاهد پیشرفت چشم گیر شهر باشیم به علاوه آنکه ایشان قلبا هم به پیشرفت شهر کازرون علاقه دارند . ان شا الله
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
يادش بخير،آنروز كه همه بچه ها دور مهندس بادآهنگ جمع شدند تا به يك تصميم نهايي برسيم.فايشان چه زيبا آقاي دهقان را ترجمه كردند.
مهندس كه بنا به دلايلي كه همگان ميدانند مجبور و ناگزير به حمايت از دهقان ناصر آبادي شدند،گفت:
عزيزان من محمد صادقي هر چه كه باشد يك سايه اي در مملكت دارد،اما اين دهقان نه سايه دارد نه نام و نشان ،گفت: از دهقان حمايت مي كنيم اما در صورت راهيابي ايشان به مجلس،فكر كنيد شهرستان كازرون در 4 سال آينده نماينده اي در مجلس نخواهد داشت.چون ... و ... آقاي دهقان در مجلس تاثيري به حال شهرستان نخواهد داشت.
امروز با خود مي گويم :اي كاش زمان به عقب برمي گشت و اتخابات باطل ميشد.در اين صورت هم محمد صادقي ... و ... شكست ... آميزي را متحمل مي گشت و هم اينكه دهقان به مجلس راه نمي يافت تا اينگونه با عملكرد بسيار ضعيفش شهرستان ما را كه ريشه در تاريخ دارد و همواره مردان بزرگي را به جامعه ايراني معرفي نموده، ... و بي نام و نشان سازد.
- همشهريان عزيز دوستان خوبم بررسي كنيد و ببينيد در اين 3 سالي كه از نمايندگي جناب دهقان گذشت ،جايگاه ايشان و شهرستان ما در كجاي مجلس قرار داشت؟؟؟
- آيا شنيده ايد يا ديده ايد كه آقاي دهقان در يكي از مباحث كارشناسي مجلس ورود پيدا كنند تا به تبع ورودشان نمايندگان كشور و مردم ما احساس كنند كه صداي كازرون در قوه مقننه نيز شنيده مي شود؟؟؟؟
- آيا زماني كه در پاي گيرنده هاي تلويزيوني خويش نشسته بوديد و شاهد جلسات راي اعتماد مجلس شوراي اسلامي به دولت دهم بوديد،حتي براي يك لحظه هم شنيديد يا ديديد كه بانگي از جناب دهقان كه بايد صداي رساي من و شما در مجلس باشد،در مخالفت يا موافقت،شنيده شود؟؟؟؟؟؟
- علت چيست كه هنوز بسياري از رسانه ها غلامرضا دهقان ناصر آبادي را يا عزت الله دهقان مي نامند،يا غلامرضا دهقان كاظم آبادي،نظر آبادي و .... آيا كازرون و مردمش براي رسانه ها يك سرزمين بسيار ناشناخته هست،يا اينكه نماينده ما آنقدر شناخته شده هستند كه رسانه ها همواره مي خواهند ايشان را ... دهند؟؟؟؟؟؟؟
- پس از واكاوي فراوان و بررسي هاي به عمل آمده توسط ...شناسان، تحليلگران و صاحبنظران بر ... آقاي دهقان ناصر آبادي ،آنان موفق به كشف رازهاي بسيار شگفت انگيز و برنامه هاي بسار كلان و بلند مدت آقاي نماينده شدند كه عين مطالب كشف شده در ذيل به سمع نظر عزيزان مي رسد:
كمتر از 2 دهه ديگر حكومت پادشاهي ناصر آباديان به پايتختي ناصر آباد بزرگ شكل خواهد گرفت،جهت تشكيل اين امپراطوري عظيم برنامه هاي ذيل بايستي عملي گردد:
1- برنامه كوتاه مدت:
ايجاد 7 شهرستان بزرگ در كازرون شامل شهرستانهاي قائميه،كوهمره،مله انبار،شاهپور،خشت،كنارتخته و بالاده كه يكي از اهداف تشكيل اين شهرستان ها جذب بودجه هاي عظيم ميليارد دلاري ازتهران با نفوذ و لابي هاي بسيار قدرتمند ... ... ... آينده جناب ناصر آبادي در راستاي شكل گيري شالوده و زير بناي امپراطوري آينده.
2- برنامه ميان مدت:
تشكيل استان كازرون از هفت شهرستان ياد شده و تبديل 100 روستاي شهرستان هاي ياد شده به بخش و شهر و ايجاد 18 شهرستان جديد شامل شهرستان هاي ،كلاني،دوسيران،سمغان،حكيم باشي،سيد حسين،دريس،ناصر آباد، مهرنجان،سيف آباد،دادين،سرمشد،جره،جروق،كمارج،خواجه جمالي،بوركي،پل آبگينه و همچنين ايجاد يك شهرستان جديد به پاس زحمات پدر كازرون اكبر الاكابر غلامرضا دهقان ناصر آبادي
3- برنامه بلند مدت:
فراهم نمودن مقدمات اصلي جهت نيل به مقصود نهايي
تقسيم استان كازرون به هفت استان چنارشاهيجان،كوهمره،شاهپور،بالاده،خشت،كنارتخته وكازرون و آغاز تلاشهاي جناب ... كبير در مجلس كه در اين مقطع با رايزنيهاي فراوان ... كبير با دو ميليون راي از استان كازرون در راس قوه مقننه جمهوري اسلامي ايران قرار دارند،جهت استقلال كامل اين استانها از حكومت تهران و كشيدن خط و نشان براي تهران
4- تاسيس امپراطوري بزگ ناصرآباديان به پايتختي ناصر آباد
... ...، ... هفت استان غلامرضا ... كبير در مصاحبه تلويزيوني با بي بي سي خبر از موافقت سران جمهوري اسلامي ايران با تاسيس امپراطوري ناصر آباديان داد.
-
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
يادم مي آيد زماني كه فرماندر صالح پور ومحمد صادقي در مسجد زيد بودند ،صالح پورراجب تونل بناف گفت گاهي انسانها يك چيزي دلشان مي خواهد و نمي شود و تونل بناف اجرايي نيست .آقايان تونل بناف باآنچه كه سنگ اندازيهاي زيادي شد باياري خدا درحال اجرااست .اما آقاي دهقان ناصر آبادي كار عمراني شما تقدير دارد ولي بگويم شما ديد زيست محيطي وميراث فرهنگي برايت مطرح نيست و با وعده شهرستان شدن فلان شهر كازرون را به عقب ميبري.چرا يك شهروند كازروني از بمردم بدون جناح سياسي و اصالتا كازروني باشد قدم برنميدارد .يا علي گويد و همت كنيد براي شهر ياستاني كازرون عزيز .ح
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
دوستان عزیز باید بگویم به قول ان دوست بالایی اینبار نمی توانید با روشهای مختلف!!!!!!انتخابات را به سمت ان دونفر ببرید .اینبار نوبت تحصیل کرده ها ومتفکرانی مانند دکتر دشمن زیاری ویا دکتر فاضل نیا است اینبار ما اشتباهات گذشته را تکرار نمی کنیم.اینبار به کسی رای میدهیم که لیاقتش را داشته باشد....
lمهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
بالاخره معنی تشنگان خدمت را فهمیدیم.
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
باسلام به تمام مردم شهرستان کازرون واطراف
باتوجه به نظرات دوستان ازهرگروه وهرهزب این ما هستیم که باید برای اینده شهرستان تصمیم بگیریم
ما اصلاح طلبان شهرستان کازرون یکپارچه اعلام میکنیم که باحضور دکتر فاضل نیا ودکتر دشمن زیاری دراین دوره حضوری محکم یکپارچه رابه نمایش خواهیم گذاشت

واما درمورد اقای دهقان ناصرابادی چرا ایشان نمیپذیرند که هیچ خدمتی انجام نداده اند که شایستگی انتخواب مجدد باشد

2درموردحظورش در ملاانبار برای گلنگ زنی واحداث بیمارستان یکی از شهروندان از ایشان سوال کرد که یک نماینده شهرستانی بزرگ چون کازرون چرا در مجلس 80جلسه غیبت دارد وایشان اقرار کردند که به دلیل مشکلات بوده خب وقتی اقای ناصرابادی شما مشکل داری ودر مورد سرنوشت مردمت ... میکنی چه توقع رای مجدد داری؟
البته مستند ان است
3 در دوره قبل دکتر فاضل نیا به صراحت ازطرف ایتلاف ملی حمایت شد در انتخوابات ریاست جمهوری از جناب موسوی حمایت کرد وتا اکنون حمایت از اصلاح طلبان راتکذیب نکرد که جناب ناصرابادی شما بعد از انتخابات دچار دوسویی وتغیر جناح وجبهه سیاسی خود شدید واین یعنی خیانت به هوادارانتون
4جناب ناصرابادی شما یک گزارش ازعملکرد این دوره حظور خود ارایه کنید تا مردم بدانند چه خدمتی به مردم شهرستان کرده اید

ما جامعه اصلاح طلبان در شهرستان کازرون از حظور فعالانه جناب دکتر فاضل نیا حمایت میکنیم وبه اندیشه های ثابت ایشان احترام میگذاریم
ودکتر فاضل نیا در این دوره حضور دارند قطعی وتوسط دوستان اصلاح طلب در تهران ودیگر شهرها تایید میشود وشده
منتظر حظور گرم شما در حمایت از ایشان راداریم

جمعی از روشنفکران اصلاح طلب شهرستان کازرون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
اين مقاله به صورت مرموزانه اي در صدد خارج كردن انتخابات از دو قطب و تبديل آن به چند قطب است.
کازرونی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
انصافا در دوره آقای دهقان طرح های خوبی اجرا شده.بیمارستان 206 تخت خوابی جدید،تونل های بناف و محرم و ...
اما شاید چند مسئله باعث رای نیاوردن ایشون بشه.
1.احتمال ساخت جاده بر روی دریاچه پریشان و با حمایت آقای دهقان.
2.جدایی بخش های چناشاهیجان و کوهمره نودان و تبدیل آن ها به شهرستان.
3.طبق قول ایشون قرار بوده که راه آهن امسال در کازرون ساخته بشه که خبری نیست.(وعده راه آهن هنوز عملی نشده)


علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
من نمیدانم هدف جناب اقای دهقان برای حضور در انتخابات دوره ی نهم مجلس شورای اسلامی چه میباشد!!!
ایشان به مردم شهرستان کازرون بگن که در دوره ی ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد که سیل فراوان مصوبات را برای شهرستانها بدنبال داشته است چه مصوبه ای را برای این شهرستان پرجمعیت به تصویب رسانده اند؟یا بگن که چند درصد مصوبات دور 1و2و3 سفرهای استانی هییت دولت اجرایی شده است؟
ایشان واقعا قابل قیاس با دکتر محمدصادقی نیستن من فقط 3 مقایسه انجام خواهم داد:
1.در قضییه ی تونل بناف دکتر محمد صادقی بدون ریا و غرض به مردم گفت که این تونل قابلیت اجرایی نداره واین نظر کارشناسان وزارت راه بود حالا همین موضوع بر مردم مشخص شده و دیدیم که علی رغم قول جناب دهقان مبنی بر اجرای تونل بناف اکنون این تونل به کمارج انتقال یافته.اینجا صداقت دکتر محمد صادقی و دهقان ناصرابادي برای عزیزان مشخص میشود.حال جالب اینجاست که دهقان ناصرابادی از این تونل که ربطی به بناف هم ندارد با نام تونل بناف یاد میکند.
2.اگر در صحن علنی مجلس نگاه کنید جایگاه نماینده ی شهرستان کازرون در دوره ی هفتم و هشتم مجلس به هیچ وجه قابل مقایسه نیست.
3. سومین مورد این است که مدیران شهرستان و بخش ها در دوره ی نمایندگی دکتر محمدصادقی همه بومی شهرستان و بخش ها بوده ولی در دوره ی جناب دهقان ناصرابادی میبینیم که به چه وضعیتی درامده است .جالب اینجاست که سخنرانی های امام جمعه ی وقت ایت اله بنیادی مبنی بر عدم بومی گذینی دکتر محمدصادقی گوش فلک را کر کرده بود ولی حالا نمیدانم چرا صدایی از ایشان در نمیاید!!!!!!
امیدوارم که شهرستان کازرون از این پس رفت خارج شود و 1 بار دیگه در صدر استان و حتی کشور قرار گیرد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
سلام :
از ان زمان كه كم سن وسال بودم اقاي صادقي در متن انتخابات كازرون بودند وبجز يكبار هميشه باعدم اقبال مردم روبرو شدند اينكه ايشان دوباره هم قصد رقابت دارند واقعا انسان را به تفكر وا مي دارد . وهمچنين اقاي دهقان كه اگر در ميان توده مردم براي يكبار در مورد ايشان سوال كنيد بلا فاصله با واكنش منفي همان هايي كه به ايشان راي داده اند مواجه مي شويد . لذا از شما سياسيو ن خواهش ميكنم اجازه بدهيد .براي يكبار هم كه شده يك نماينده واقعي قوي ومدير توانا نماينده مردم بشوند. دوران ان دو نفر نمام شد .تمام....
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
با سلام چرا نظرات را نمی خواند.من از بوشهر هستم سرور من را مسدود ساختید و به سایت دسترسی ندارم خواهشمند است آن را اصلاح فرمایید آخه من از مشتریان همیشگی سایت شما هستم
----------------------------------------------------------------------
با سلام
دوست عزيز
كازرون نما نه توان مسدود كردن سروري را دارد و نه اگر از اين توان برخوردار بود چنين كاري را انجام مي داد.
به هر حال شما تعداد قابل توجهي نظر (از جمله همين مورد) را بر روي سايت گذاشته ايد كه با ادعاي مسدود بودن سرور شما همخواني ندارد!
موفق باشيد.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
- جناب نماينده شايد بتوانيد در اين دنيا مردم را ... اما در فرداي آخرت چه جوابي در پيشگاه خالق يكتا خواهيد داشت؟ جناب نماينده ،علت اين همه غيبت در مجلس شوراي اسلامي چيست؟آيا اين خيانت در امانت و خيانت به آرمانهاي مردم شهرستان كازرون نيست؟ چرا در برسي برنامه ملي پنجم توسعه كه زيربناي تمام طرح هاي حياتي و كليدي ملي و استاني در مجلس شوراي اسلامي تصويب ميشود و اكثريت اعتبارات در همين جلسات تقسيم ميشود،جنابعالي همواره جز غائبيين اصلي مجلس بوده و هستيد؟و بارها اسم شريف حضرتعالي از تريبون مجلس به عنوان غائب اعلام شده؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
- آيا علت اين همه كم كاري ها در شهرستان كازرون و راكد ماندن طرحهاي كليدي و حياتي اين شهرستان از جمله،پتروشيمي كازرون،منطقه ويژه كشاورزي كازرون،سد نرگسي،و ..... به علت غيبت هاي مكرر جنابعالي در مجلس و تهران وحضور مداومتان در مجاس ختم و عزا و عروسي در شهرستان،نيستتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟آيا به اين علت نيست كه:در هنگام جنگ و جدل بر سر اعتبارات ملي ،استاني و محلي كه هر نماينده اي مي جنگد تا سهم بيشتري را براي شهرستان خويش ببرد در حالي كه از كازرون اصلا نماينده اي در مجلس نيست تا بتواند خوني به پروژه هاي حياتي شهرستان تزريق نمايد؟؟؟؟؟/
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
- جناب آقاي دهقان آيا بجاي اين همه حضور در مجالس ختم و عزا به گونه اي كه همگان مي دانند يك پاي ثابت اين مجالس شده ايد و خود به نيكي ميدانيد كه بيش از 90% مجالس ختمي كه در آنها حضور مييابيد به دليل تصادف و قربانيان جاده ها تشكيل شده است،آيا بهتر نبو وقت گرانبهاي خود را كه متعلق به مردم است در تهران صرف كنيد و با رايزنيها و لابي گريها در مركز قدرت بتوانيد با جذب اعتبارات بيشتري حيات دوباره و سريعتري را به پروژه هاي راهسازي شهرستان ببخشد،تا ديگر مردم كازرون شاهد كشته شدگان عزيزان خويش در تصادفات جاده اي نباشند و وقت شريف جنابعالي نيز با حضور در اينگونه مجالس ختمي كه سر منشا بسياري از آنها جاده هاي مرگبارند،به بطالت تلف نشود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
- آقاي نماينده؟؟؟؟؟ آيا ...تر و مضحك تر از اين ،در اين مملكت را ديده ايد؟؟؟؟؟؟؟؟در كجاي ايران ديده ايد يا شنيده ايد كه مسولي بيايد خودپرستي را ترويج دهد و بنرهاي بسيار بزرگي از تصوير خويش را در تمام ميادين اصلي شهرهاي شهرستان نصب نمايد؟؟؟؟ و مسخره تر اينكه خبر از كلنگ زني بيمارستانهاي دهد كه 4 سال پيش همگي به تصويب هيات محترم دولت رسيده اند اما به علت ... جنابعالي و مسولين دست اندر كار مراسم كلنگ زني با تاخير 4 ساله انجم شود؟؟؟؟؟؟؟ آقاي دهقان اصلا تا به حال شنيده ايد كه يك مراسم با بيش از 1400 روز تاخير
انجام شود كه اينگونه با افتخار تمثال مباركتان را در ميادين شهر مي چسپانيد و خبر از كلنگ زني بيمارستانهاي مي دهيد كه حد اقل مي بايست در 1000 روز قبل اين كار انجام مي شد و در پايان دوران نمايندگه جنابعالي به بهره برداري ميرسيدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آيا اين ... نيست؟؟؟؟؟/
ali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
- آقاي نماينده مگر جنابعالي از مخالفين سر سخت شهردار سابق كازرون آقاي حاصل عسكري نبوديد؟مگر جنابعالي نبوديد كه حمايت قاطع خويش را از مهندس تدين جهت تصاحب شهرداري كازرون اعلام كرديد و نقش بسزايي در اين زمينه ايفا نموديد؟پس سبب چيست كه تدين امروز از ناتوني اش در تامين خواسته هاي نامشروع،غير قانوني و غير شرعي نماينده حرف مي زند(به نقل از كازرون نما)
ali
|
-
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
- آقاي نماينده قاتل پريشان كيست؟؟؟؟؟ قاتل آن بهار نازنين خدا،آن مرغان و طبيعت زيبا،آن نرگس زارهاي معطر،كيست؟؟؟؟؟؟؟؟ قاتل بزرگترين درياچه آب شيرين جهان كيست؟آيا تامين منافه شخصي جنابعالي و عده اي قليل آنقدر ارزش داشت؟؟؟؟؟؟؟
علی
|
-
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
با سلام چند مورد از نظرات مارا نذاشتید.چرا عکسهای دهقان و استاندار را برداشتید؟و خبر بازنشر آینده و مشرق را؟
-----------------------------------------------------------------------------
با سلام
هيچ يك از نظرها و خبرهاي مورد اشاره شما حذف نشده است.
موفق باشيد.
مدبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
قابل توجه دوستان عزیز، اینجانب بر اساس بررسیهای انجام داده در مورد کارنامه عملی و اجرائی نمایندگان در ادوار گذشته و همچنین انتظارات مردم از نمایندگان محترم به این نتیجه رسیده ام که هراندازه یک نماینده مجلس رابطه تنگاتنگ و عمیقی با مقامات عالی رتبه نظام و هسته های اصلی تصمیم سازی و تصمیم گیری کلان کشور داشته باشد، بهتر می تواند مطالبات مردم را اجرائی و عملی نماید.
دلیل اینجانب این است که متاسفانه برنامه ریزی راهبردی و بلند مدت برای توسعه فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی برای بخشهای خرد کشور (شهرستانهای کوچک و روستاها)وجود ندارد. و توسعه در این مناطق به شدت وابسته به نفوذ و اعمال قدرت یک نماینده در مجلس دارد. با این اوصاف نماینده بانفوذ و قدرمتند بهتر از نماینده ناشناخته برای مقامات عالی رتبه نظام می تواند در جذب بودجه برای توسعه شهری و منطقه ای موفق باشد.
عبداله
|
-
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
مي خواستم خودم را كانديد نمايندگي مردم شريف كازرون وحومه كنم با اين نظرات ديدم نمايندگي ارزش اين همه ناسزا و فحش خوردن را ندارد چقدر دنيا براي اينها (نمايندگان)مهم است كه ان را در اين دنيا با اين همه دشنام طالبند واي به حال ان دنيا . حكايت بهلول بر تخت هارون نشتن يادم امد .
چو دنيا با زر و زور است و تزوير
سر يك جو بديشانم نظر نيست
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
قابل توجه عزيزاني كه پرو‍ژه هاي سد نرگسي،پتروشيمي،بيمارستان قائميه-كازرون،اتوبان ابوالحيات-قائميه-سه راهي رادار،اتوبان كازرون-بالاده-فراشبند،فني حرفه ايي قائميه،پاسگاه بوركي-امامزاده علي خشت و... را به زمان قبل نسبت داده وجالبتر اينكه سرعت انجام را كند ويا متوقف عنوان مي كنند مي رساند چشمهايتان را باز وگوشهايتان را بررسي نماييد تا واقعيتها را ديده وبشنويد.مي توانيد ببينيد ويا از افراد مطلع وبي غرض بپرسيد.تمام اين پروژه ها با پيگيري آقاي دهقان عملياتي ودر حال اجراست.آقاي محمدصادقي فقط به جايگاه شخصي و ارتقا خود تا رييس جمهوري فكر مي كرد وبس.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
من بچه خشت هستم و اين دوره بر خلاف دور قبل از آقاي دهقان ناصرآبادي حمايت ميكنم
حسن
|
-
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۰
0
0
با سلام به تمامی خوانندگان سایت کازرون نما و مردم فهیم کازرون.
شهرستان کازرون تا قبل از دوره هشتم مجلس شورای اسلامی، همیشه دارای نمایندگانی بود که اگر هیچ کاری هم برای شهرستان انجام نمی دادند ولی حداقل مردم خوشحال بودند که نماینده آنها حرفی برای گفتن در مجلس داشت و نام کازرون به عنوان یکی از شهرهایی که نماینده آن از فعالترین نمایندگان مجلس بود بر سر زبان ها بود و اکثر مسئولین بزرگ مملکتی این شهرستان را با نماینده آن می شناختند. همچون آقای مهندس نوذری و باقریان نژاد و در آخر هم دکتر محمد صادقی. همگی آنها از تاثیر گزاران در سیاست های کلان مملکت بودند بالالخص مهندس نوذری و دکتر محمد صادقی. ولی در دوره هشتم نه تنها از آن همه اعتبار و جایگاه دیگر خبری نبود بلکه جایگاه نماینده کازرون به سرعت رو به افول گذاشت و آقای دهقان به جای پرداختن به وظایف اصلی نمایندگی، فقط مشغول به عزل و نسب های سیاسی خیلی جزئی در شهرستان شدند به طوری که عملکرد ایشان بازخوردی جز ایجاد تفرقه و دشمن تراشی بین مسئولین شهرستان چیز دیگری در بر نداشت.ایشان با گذشت بیش از سه سال از دوران نمایندگی شان به جای اینکه عملکرد خود را ارائه دهند یا در حال کلنگ زدن طرح های تصویب شده در دوره های قبل هستند و یا با توجه به عدم داشتن ارتباط با مدیران ارشد کشوری و استانی و عدم توانایی در جذب امکانات و سرمایه ها، سوء مدیریت خود را با محکوم کردن مدیران سابق شهرستان توجیه می کند. با گذشت بیش از سه سال از دوران نمایندگی آقای دهقان ، ایشان فقط باید از کارهای انجام شده خودشان در این دوره دفاع نمایند. خواهشی که از آقای دهقان دارم این است که حداقل در دوره باقی مانده از نمایندگی شان در تمامی جلسات مجلس شرکت نمایند شاید بتوانند در این مدت کوتاه با در جریان امور قرار گرفتن، اعتباری برای انجام پروژه هایی که از چهار سال پیش تاکنون بدون هیچ گونه پیشرفتی در حال فراموشی هستند جذب نمایند. هیچ وقت سخن آقای دهقان در مسجد جامع کازرون ، سه روز قبل از انتخابات مجلس هشتم از یادم نمی رود که ایشان گفتند (خطاب به مردم کازرون در خصوص افتتاح جاده کازرون- شیراز) "آمدند یک جاده ایی ساخته اند، و در بوق و کرنا کرده و بر سر شما مردم منت گذاشته اند که جاده کازرون-شیراز افتتاح شد،لیاقت شما مردم کازرون خیلی بیشتر از این مسائل می باشد"حالا بعد از گذشت سه سال این سوال برایم مطرح شده است که در طی این مدت حتی چراغ تونل های این جاده نصب نگردید. و چرا این روزها با نزدیک شدن انتخابات مجلس، هر روز بنرهای بسیار بزرگ وگران قیمت از جناب آقای دهقان در سراسر شهرستان مبنی بر کلنگ زدن احتمالی برخی از طرح ها(در آینده ایی نه چندان دور انشالله) که اکثر آنها بعد از کلنگ زنی تازه مشخص می شود که کار کارشناسی لازم بر روی این طرح ها صورت نگرفته وقابلیت اجرا ندارند، دیده می شود و یا شنیده می شود. انشاالله که مردم فهیم کازرون این بار با انتخاب شخصی که هدف او تنها خدمت به مردم برای رضای خدا باشد باعث پیشرفت و آبادانی کازرون شوند. انشالله
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
0
با سلام و تحیات فراوان خدمت همشهریان عزیز،بنده هم به عنوان یک شهروند مسئول لازم دانستم چند نکته ای عرض کنم.گفته اند آنچه نپاید، دلبستگی را نشاید.وکالت و نمایندگی مردم نیز اگر چه مسئولیتییست خطیر و جایگاهیست رفیع از این امر مثتثنی نیست.امروز با توجه به تغییر و تحو لات جهانی و رشد فزاینده تکنولوژی و به تبع آن شرایط کشور ما کسانی بایستی در کانون تصمیم گیریهای ملی حضور داشته باشند که شایستگی ها و توانمندی های لازم را داشت باشند به نحوی که بتوانند جهانی فکر کنند و ملی ،منطقه ای و محلی عمل کنند.فارغ از منازعات تنگ سیاسی یک نماینده بایستی دارای یک سری ویژگیهای لازم باشد از جمله آگاه ،مدبر، شجاع،رشید،دارای کرامت و عزت نفس و همچنین دارای تخصص علمی.اگر به تاریخچه انتخابات کازرون نگاه کنیم همیشه حاشیه جای متن را گرفته است.اگر چه نماینده های را ه یافته به مجلس افراد دقیقا مد نظر مردم نبوده اند اما به دلیل پیچیدگی شرایط حاکم معمولا انتخاب متعجب کننده ای نموده اند.اگر بها فکار عمومی واقعی مردم مراجعه کنیم می بینیم با توجه به شرایط بعد از انتخابات ریاست جمهوری یک دگردیسی فکری در آنها به خوبی نمایان است و با توجه به مبهم بودن شرایط کنونی اظهار نظر قطعی در شرایط فعلی مشکل و شاید غیر ممکن باشد.آنچه که به وضوح می توان دریافت عدم اقبال عمومی مردم به وکلای اسبق،سابق و کنونی است.

ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
0
کاش میشد این مسائل قومیتی و ... را از فرهنگ مدم منطقه دور کرد تا با چشمانی باز به انهایی رای دهند که نیاز جامعه وکشور اسلامیمان هست. کاش این اقایون این بار تشریفشان را نمی اوردند تا شاید یک نماینده خوب ومردمی حداقل برای یکبار انتخاب میشد . اخر ای دو عزیز چقدر باید برای بدست اوردن قدرت پا به روی اصول کرامات ووو گذاشت . لطفا جوسازی نکنید ملت کازرون اینبار به شما دو نفر رای نخواهند داد. یا حق
رها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
0
باسلام به تمام روشنفکران جامعه بشریت
جناب دهقان ناصرابادی باید این عینک خوشبینی را از چشم خویش بردارد که در این دوره رای مجدد میاره چون عملکرد ایشان برای به کرسی نشستن ایشان نه کافی نیست بلکه باید در حظور مردم شهرستان کازرون واطراف که به ایشان رای داده بودند توضیح دهد چرا ازاعتمادمردم سو استفاده کرده است و مدارک موجود نشانگران است که ایشان بیشتر وقت خودرابه حظوردر... ... و........میگذرانده که این با ... یک معنا رادارد
وجناب دکترصادقی شما چه تضمینی دارید که بعدازپیروزی در انتخابات محور اهداف خدمت های شما تک قطبی نباشد؟مثل دوره قبل وحظور شمادرمجلس
ازنظرمن بدنبال بهترین گزینه باید بگردیم تا دیگرمورد سواستفاده این اشخاص قرارنگیریم
شخصی راانتخاب کنیم که شایستگی حظور درمجلس به عنوان نماینده شهرستان راداشته باشد ومن فرهاد رهاگزینه ای ارجع تر وشایسته تر از دکتر فاضل نیا نمیبینم که ایشان هیچ گاه دچار دوسویی در اهداف وبرنامه های
خویش نبوده وحتی بعدازانتخابات ریاست جمهوری هیچ یک از گفته های خود راتکذیب نکردن
انشالله شاهدحظورایشان به عنوان نماینده مردم شهرستان در مجلس باشیم واین نیاز به حظور سبزشما در حمایت از برترین ها رادارد
شعار من ودیگر دوستان در قایمیه ماهستیم تا در کنار مردم بودنمان راثابت کنیم
توفیق روزافزون شما ارزوی ما
شاکر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
0
با سلام
مردم شهرستان کازرون منتظر یک چهره کاملا جدید و شجاع مثل باقری نژاد هستند. هیچکدام از این دو نفر یاد شده در حد و اندازه های شهرستان تاریخی کازرون نیستند.
عبداله
|
-
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۱
0
0
من هم با فاضلنيا موافقم. يا علي
احمدي
|
GERMANY
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
0
سلام
كاشكي مردم كازرون بيشتر به امثال دكتر دشمن زياري فكر ميكردند. البته مانند اين بزرگوار همشهري در كشور كم نيست. حداقل ايشون جرات معرفي خود به مردم شهرش را داشت. بخدا آدم لايقي است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
0
جناب کازرون نما با شما هستم :اخه چرا میخواهید اینطور القا کنید که این دو نفر مدعیان اصلی انتخابات کازرون هستند .لطفا بی طرف باشید. به قول دوست ی که نظر دادند بابا اقایون دکتر دشمن زیاری وفاضل ووبقیه بزرگان شما تشریف نیاورید تا کازرون بازهم همونی که بود بمونه نیایید تا اقایون راحت کازرون رو به رتبه های پایین تر ببرند .
------------------------------------------------------
دوست عزيز
سلام
در اين متن از هيچ كانديدايي دفاع نشده است و علاوه بر آن صريحا نوشته شده است:
«حضور نامزدهايي قوي از شهرها و بخش‌هاي مختلف شهرستان (از جمله شهر كازرون) با سلايق و گرايش‌هاي متنوع سياسي مي‌تواند بر حضور حداكثري مردم در انتخابات مجلس نهم و نتيجه‌ي نهايي آن تأثير قابل توجهي داشته باشد.»
موفق باشيد.
یک خاطره تلخ (شیرین )
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
0
اوج تبلیغات انتخابات گذشته پیرمردی امده بود به ستاد .... امد وکنار دست من نشست. گفت اقا شما کجا غذا میدهید من مات ومبهوت گفتم والله من کاره ای نیستم.ولی فکر میکنم اینجا از این خبرها نیست.گفت ولش کن بابا پس این اقا رای نمیاره !!! گفتم چطور مگه بقیه ... گفت من و ملت فهیم قائمیه امروز در تالار مهروماه دعوت اقای دهقان هستیم . گفتم ای بابا یعنی تو رای خودت رو به یه دست غذا میفروشی.گفت من که میدونم این اقا وقتی رفت مجلس دیگه اونو نمی بینیم پس بذار حداقل یه شکم سیر... خورده باشیم .شما هم بیا بریم ...!!!تازه این یکی از هزاران خاطره من از انتخابات کازرون است.وای برما واین تفکراتمان وای بر ما...
آرش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
0
چراباتوجه به فعالييت چشم گيرآقاي احمدمرادي براي كانديداتوري نامي اايشان برده نشده است .وي درحال حاضررئيس اداره امورهنرستان سازمان آموزش وپرورش استان است
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
0
حالا دور قبل یه عده ... پیدا شدن رای دادن به دهقان. یقین داشته باشید این بار همچین ... نمی کنن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
0
مزخرف نگوبيچاره عاقبت سوز آقاي دهقان هيچاه درايام انتخابات درچنارشاهيجان غذا نداد چه برسد به تالار مهروماه معلوم است اكثرنظرت دروغ است
بنام خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۲
0
0
تونل بناف تونل بناف تونل بناف تونل بناتونل بناف ف تونل بناف تونل بناف تونل بناف تونل بناف تونل بناف تونل بناف تونل بناف تونل بناف تونل بناف تونل بناف تونل بناف تونل بناف تونل بناف تونل بناف تونل بناف بیمارستانبیمارستانبیمارستان بیمارستانبیمارستان بیمارستانبیمارستابیمارستاننبیمارستانبیمارستانبیمارستانبیمارستانبیمارستانبیمارستانبیمارستانبیمارستانبیمارستانبیمارستانبیمارستانبیمارستانبیمارستانبیمارستانبیمارستان راه روستایی راه روستایی راه روستایی راه روستایی روستتایی راه روستایی راه روستایی راه روستایی راه روستایی راه روستایی ابرسانی ابرسانی ابرسانی ابرسانی ابرسانی ابرسانی ابرسانی ابرسانی ابرسانی ابرسانی ابرسانی ابرسانی ابرسانی ابرسانی ابرسانی ابرسانی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشیسالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشیسالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی سالن ورزشی کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانه کتابخانهکتابخانه اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار اتوبان قائمیه راهدار سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسی سد نرگسیسد نرگسی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی گاز رسانی زیر گذر زیر گذر زیر گذر زیر گذر زیر گذر زیر گذر زیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذرزیر گذر اگر دوستان عزیز چشم بینایشان کور شده ببینند شما مانند مرده هستید که به او می گوینند افهم افهم افهم افهم افهم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۳
0
0
وقتی اسم نمایندگان سابق کازرون را در رسانه های ملی میشنیدیم باعث افتخار ما بودند اما جناب آقای دهقان ناصرآبادی کاری کرد که نام شهر ما را در رسانه ها و روزنامه های کثیر النتشار به طنز و تمسخر استفاده کنند
میثم
|
ITALY
|
۰۱:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
0
0
با نام "دکتر هوشمند" آشنا شوید، شاید خیلی از شما او را بشناسد.
انشالله اگر خدا بخواهد دکتر هوشمند خدمتگزار مردم حوزه کازرون در مجلس شورای اسلامی نهم خواهد بود.
behruz
|
ITALY
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۸۹/۱۰/۲۹
0
0
دیگر دوران اصلاح طلبان ...که بهتر است آنان را قدرت طلب نامید به سر رسیده. انشا الله که مردم شریف شهرستان کازرون و حومه نماینده اصلح و متدین واقعی خویش را به مجلس خواهند فرستاد. هنوز برای تبلیغات کاندیدا ها خیلی زود است و بهتر است جلوی اشخاصی مانند دهقان که علنا قانون شکنی می کنند گرفته شود.
فردین از تهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
0
0
امسال کاندیدایی مستقل و جوان از خطه خشت و کنارتخته به نام آقای حجت محمدی زاده نیز وارد میدان خواهد شد که باتوجه به جوانی، استقلال و شجاعت خود نظر بسیاری از مردم فهیم شهرستان کازرون را به خود معطوف خواهد کرد.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۳
0
0
سلام اخر به قول دوستمان جراحی پلاستیک کجا سیاسیت و تربیت بدنی و غیره کجا اقا جان کسی باید در منطقه بر سر کار باشد که حداقل از توسعه پایدار و برنامه ریزی مبتنی بر مطالعه و تعامل انسان و محیط جهت عدالت اجتماعی و حفظ محیط زیست انسان سررشته داشته باشد جراح پلاستیک کجا و این مسائل کجا مثلا دکتر فاضل نیا به عنوان متخصص برنامه ریزی و توسعه کجا و پزشک کجا او حتی نمی تواند یک تعریف درست حسابی از تعامل انسان و محیط جهت عدالت اجتماعی و توسعه پیدار کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳