پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۳
مخبر کمیسیون کشاورزى، آب و منابع طبیعى مجلس از آغاز عملیات اجرایى احداث سد نرگسى کازرون در سال آینده، خبر داد. «محمدمهدى افشارى» در گفت وگو با ایرنا افزود: در نشست کمیسیون کشاورزى، آب و منابع طبیعى مجلس که با حضور «سیدپرویز فتاح» وزیر نیرو برگزار شد، سوال نماینده کازرون درخصوص دلیل اجرایى نشدن طرح احداث سد «نرگسى » کازرون مطرح شد.
مخبر کمیسیون کشاورزى، آب و منابع طبیعى مجلس از آغاز عملیات اجرایى احداث سد نرگسى کازرون در سال آینده، خبر داد.
«محمدمهدى افشارى» در گفت وگو با ایرنا افزود: در نشست کمیسیون کشاورزى، آب و منابع طبیعى مجلس که با حضور «سیدپرویز فتاح» وزیر نیرو برگزار شد، سوال نماینده کازرون درخصوص دلیل اجرایى نشدن طرح احداث سد «نرگسى » کازرون مطرح شد. وى افزود: وزیر نیرو در پاسخ به این سوال با اشاره به انجام مطالعات طرح احداث این سد در زمان حاضر، عملیاتى شدن آن را مستلزم تعیین کد اجرایى در بودجه سال ۸۸ دانست.

 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۹
35
0
به نام خدا
سلام
كازرون نما روي مقالات تخصصي پيوند زده شد.
يا علي
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۰
33
0
سد نرگسی دستاورد 4ساله دکتر محمد صادقی
ناشناس
|
-
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۷/۲۷
78
0
خدمت برادر عزیز وارجمندم جناب هوشمنی عرض احترام وادب در ارتباط با مطلبی که عنوان کردید نوشته خودم را با مثالی آغاز می کنم وامیدوارم مورد عنایت واقع شود :پدری برای فرزندان خود در حال ساختن خانه است پی ساختمان را زده کارهای شهرداری را انجام داده ودر نهایت مجوز ساخت را گرفته برحسب اتفاق می افتد ومی میرد ایا فرزند وظیفه دارد سرپناه را کامل کند یا خیر ؟برحسب قانون نماینده 4سال در این کسوت است وتابع عقل وخرد حکم می کند که این نماینده پیگیریش در این زمان 4سال است ونه بیشتر این نکته را اضافه کنم وزرا فقط برای نماینده مردم کازرون ساخته نشده اند که هر زمان نماینده کازرون اراده کند وزیر مورد نظر را یافت نماید وکار را دنبال کند.مشکلات شهرستان کازرون در دوره قبل تنها سد نرگسی نبوده ودر حال حاظر هم نیست .یقین بدانید که اگر دکتر محمد صادقی در حال حاظر در مجلس بود بقیه کار را رها نمی کرد بلکه دنبال می نمود عنوان کردن اینکه کار سد نر گسی در زمان دکتر محمد صادقی تا قبل از کد اجرایی بود وانتقاد از اینکه چرا کار تمام نشد نشان میدهد که یک قاضی نسبت به در اختیار داشتن زمان در دست دکتر محمد صادقی یا بی خبر است یا مغرض.حضرتعالی عنایت داشته باشیدبه زمان پیگیری وزمان خاتمه مجلس هفتم ببینید این زمان چقدر بوده .آیا با درخواست دکتر محمد صادقی مبنی بر سد نرگسی سد احداث شد وابگیری گردید کار اجرایی در این مملکت به یک روزو دوروز ویک سال نیست انقدر زمان می برد تا کاری که هزینه 100میلیارد تومان دارد برای دولت جا بیفتد .این وظیفه نمایندگان بعد از دکتر محمد صادقی می باشد که دنبال کنند و این مصوبه را اجرا کنند .هنر بسیار بزرگی است که دکتر محمد صادقی تصویب این کار را می گیرند اگر مصوب نشده بود در حال حاظر از ابتدا می بایست نماینده دنبال کند.موفق باشید وسر بلند وعزیز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
اذان صبح
۰۴:۳۸:۳۲
طلوع افتاب
۰۶:۰۹:۱۱
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۵۰:۳۵
اذان مغرب
۲۰:۰۸:۰۶