پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۳۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۸۷ - ۱۵:۲۷
به گزارش خبرنگار كازرون‌نما دهقان ناصرآبادي نماينده محترم مردم كازرون در مراسم روز قدس در مصلاي نمازجمعه‌ي كازرون به سخنراني پرداخت. وي در ابتداي سخنان خود ابتدا به مسأله‌ي روز قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطين پرداخته و حمايت از مردم فلسطين را وظيفه‌اي ديني و قرآني دانست.
به گزارش خبرنگار كازرون‌نما دهقان ناصرآبادي نماينده محترم مردم كازرون در مراسم روز قدس در مصلاي نمازجمعه‌ي كازرون به سخنراني پرداخت.
 
فلسطين
 
وي در ابتداي سخنان خود ابتدا به مسأله‌ي روز قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطين پرداخته و حمايت از مردم فلسطين را وظيفه‌اي ديني و قرآني دانست.
 
سخنان مشايي
 
وي ضمن دفاع از موضع نظام و دولت در قبال مسأله‌ي فلسطين و نظام اشغالگر اسراييل از مواضع روشنفكرنمايانه برخي از افراد در تفاوت قائل شدن بين ملت و دولت اسراييل به شدت انتقاد كرد و سخنان رهبري در نمازجمعه‌ي تهران را فصل الخطاب دانست.
 
توريسم
 
دهقان ناصرآبادي در بخش دوم سخنان خود به ارائه‌‌ي گزارشي از عملكرد چندين ماهه‌ي نمايندگي خود پرداخت. نماينده كازرون كازرون را داراي مراكز تبليغي و توريستي دانست و اذعان كرد كه كازرون مي‌تواند به قطب گردشگري تبديل شود.
 
جاده پريشان
 
وي به جلسات متعدد خود با مسئولان مربوطه از جمله آقاي بشارتي (رييس دفتر مناطق محروم) اشاره كرده و اعلام كرد كه پي‌گيري‌هايي براي احداث جاده‌ي پريشان كه نقش بسزايي در جذب توريست و رفاه ساكنان آن منطقه دارد، داشته است كه اين پروژه با همكاري وزارت راه در حال نقشه برداري است.
 
دو تقاطع غير همسطح
 
وي در قسمت ديگري از سخنان خود به برخي از تقاطع‌هاي حادثه خيز در سطح شهرستان (مثل دوراهي حاجي‌آباد موزي و جاده راهدار) اشاره كرده و اعلام كرد كه دو تقاطع غير همسح به تصويب وزارت راه و ترابري رسيده كه اميدواريم به زودي شاهد اجرايي شدن آن باشيم.
 
جاده كمربندي شهر
 
دهقان ناصرآبادي در بخش ديگري از سخنان خود به ترد كاميون‌ها در سطح شهرستان و خطرات و مضرات آن اشاره كرد و اعلام نمود كه پي‌گير احداث جاده‌ي كمربندي هستيم كه اعتبارش تصويب شده و مطالعات آن هم تكميل شده و دنبال پيمانكار هستيم.
 
تعرفه برق
 
وي يكي ديگر از مشكلات مردم كازرون را تعرفه‌ي برق شهرستان دانست و اعلام كرد كه در طول راهپيمايي وقتي چهره‌هاي مردم را كه از شدت گرما عرق كرده بوده‌اند ديده شرمسار شده است وي اظهار داشت كه اميدواريم با همت شما و مسئولين شهرستان اين مسأله پي‌گيري شود.
 
آب و آبياري
 
دهقان ناصرآبادي در بخش ديگري از سخنان خود، كازرون را قطب گردشگري استان فارس دانسته و اعلام كرد كه بايد براي رشد و توسعه‌ي آن برنامه‌ريزي كرد. وي در اين راستا به مسأله‌ي آب و آبياري اشاره كرده و گفت كه اين موضوع بايد مورد توجه قرار بگيرد چرا كه همين امسال شاهد خسارات هنگفتي هستيم كه به كشاورزان وارد شده.
 
سد نرگسي
 
وي همچنين گفت در سفر هيأت دولت مصوبه‌ي سد نرگسي را داشتيم كه اعلام مي‌شد اين سد آماده‌ي اجراست در حالي كه فقط مطالعه‌ي فاز اول آن انجام شده بود و اكنون مطالعه فاز دوم آن اجرا شد. در صحبتي كه با آقاي احمدي‌نژاد داشتيم به تبصره‌اي اين مصوبه اشاره كرديم كه طبق اين تبصره بودجه اين سد بايد در سال 1387 پيش‌بيني شود و ايشان با وزير نيرو در ميان گذاشتند و كد اجرايي براي اين سد در نظر گرفته شد كه اميدواريم در سال 1388 بتوانيم شاهد اجرايي شدن آن باشيم.
 
حمايت مجلس از لايحه دولت براي خشكسالي
 
نماينده كازرون در ادامه‌ي سخنان خود به اقدامات مجلس هشتم در سطح ملي اشاره كرد. وي حمايت مجلس از لايحه دولت براي جبران خشكسالي را از جمله اقدامات خوب مجلس دانست و اعلام كرد كه 14 درصد از دوهزار ميليارد توماني كه براي اين منظور تصويب شد است به استان فارس اختصاص يافته است.
 
حمايت مجلس از كليات لايحه دولت در حمايت از خانواده
 
وي در ادمه به هياهوي بعضي از جريان‌هاي سياسي كه دائماً در حال اخلال و اشكال گيري از كار دولت هستند اشاره كرد و در اين رابطه؛ تصويب كليات لايحه دولت در حمايت از خانواده را در مجلس كار مثبتي ارزيابي كرد وي البته خبر از حذف يك ماده‌ي جنجال برانگيز اين لايحه توسط مجلس داد.
 
بيانيه شديداللحن مجلس خطاب به رييس جمهور درباره مشايي
 
نماينده كازرون در بخش ديگري از سخنان خود به بيانيه‌ي شديداللحن 200 نفر از نمايندگان مجلس خطاب به رييس جمهور درباره‌ي برخورد با رييس سازمان ميراث فرهنگي اشاره كرد و اعلام نمود كه مجلس همچنان بر موضع خود درباره لزوم برخورد رييس جمهور با رييس اين سازمان اصرار دارد. وي گفت كه ما نمي‌توانيم اين مواضع و اهانت به علما را تحمل كنيم.
 
كازرون دو وزير در كابينه دارد
 
دهقان ناصرآبادي در بخش ديگري از سخنان خود اعلام كرد كه كازرون در مجموعه‌ي شهرستان‌هاي استان فارس موقعيت خاص و ويژه‌اي دارد. ما دو وزير در كابينه داريم و تعداد قابل توجهي از معاون وزرا كاروني هستند.
 
حمايت از سرمايه داران كازروني
 
وي با اشاره به سرمايه داران كازروني گفت: بزرگ‌ترين سرمايه‌ها را كازروني‌ها دارند دست آنها را به گرمي بفشاريم تا در توسعه آن كوشا باشند.
 
لزوم تغييرات مديريتي در شهرستان
 
وي ضعف شهرستان كازرون را در بخشي از سيستم اجرايي آن دانست و گفت: اگر تغييرات اجرايي در ساختار شهرستان كازرون پيش نيايد نبايد انتظار هيچ‌گونه تحولي را داشته باشيم و اين امر محقق نخواهد شد جز با اتحاد، دوستي، مودت و همدلي. وي اعلام كرد: بنده عضو كوچك خانواده بزرگ كازرون هستم و سوگند ياد كرده‌ام كه از حقوق شما دفاع كنم.
 
محور اتحاد در كازرون
 
محور اتحاد هم مقام معظم رهبري و علماي معظم شهرستان هستند تا بنده هم بتوانم كارنامه‌اي كه شايسته شما باشد ارائه كنم. شما مردم از من پاسخ بخواهيد و مسئولين هم بايد در مقابل من پاسخ‌گو باشند.
 
 
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۶
29
0
آقای دهقان پس تونل بناف چی شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۶
36
0
آقای دهقان در باره مسیر این آزادراه بوشهر شیراز و اقداماتی که از طرف شما به منظور این که کازرون در مسیر آن قرار گیرد توضیح دهید؟.
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۶
18
0
با احترام وادب :لازم دیدم گزارشی خدمت اقای دهقان ناصرابادی اعلام کنم تا در مورد سد نرگسی بیشتر بدانند ومردم خوب کازرون هم بدانندکه اعتبار این سد در مرحله هفتم مجلس بوده :تصویب اعتبار اجرایی سد نرگسی واقع در بخش جره وبالاده با اعتباری بالغ بر 100میلیارد تومان موضوع بند(4)مصوبه دولت به شماره 3719218767مورخه 11اردیبهشت 86.این نمایند محترم (دهقان)بهتر است قبل از اینکه در نماز جمعه اعلام کنند فازدوم ما دنبال کرده ایم و تازه بحث سد نرگسی دنبا ل می شود به ارشیو وبایگانی مجلس سری بزنند ومکتبات وتصویب نامه ها را ملاحظه کنند بعد سخنان نماینده دوره هفتم را دروغ پندارند در ضمن مکاتبه شماره 101132مورخه 7مهر 86 دکتر محمد صادقی را ببینند پیرامون سد نرگسی متشکرم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۹
30
0
باسلام
خدمت دوست گرامی ومدیر محترم سایت جامع کازرون نما که در جهت رسالت وزین خودتاکنون بدون مداخله ودر جوی آرام توانسته است نظرا موافق ومخالف را درکنار همدیگر جمع نماید تا آنکه در این رهگذر با همفکری هم نقاط ضعف وقدرت در خلال همین نظرات برجسته شودمطالبه گری را برای همه جایز میدانند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۹
34
0
با سلام
خدمت مدیرمحترم سایت جامع کازرون نماوضمن احترام برای نظر این دوست گرامی که حسن نیت ایشان برای مطالبه حقوق همشهریان با توجه به استنادات حکایت از انگیزه والای ایشان برای روشنگری دارد.
دوست عزیز
سخنان شما بنده را هم بعنوان یک همشهری که هراس از تضییع زحمات نمایتده بیشین وهمچنین حقوق حقه مردم بر آن داشت تا دست به یک تحقیق بزنم.
ازآن جهت که زمانی لزوم حضور یک حقوقدان را درمجلس شورای اسلامی احساس میکردم وگفته های شما را هم مستند دیدم با شخص نماینده تماس تلفنی برقرار نمودم به ایشان عرض کردم چنین نظری دررابطه با سخنرانی شما درکازرون را از یکی از دوستان خواندم باسخ شما برای این همشهری چیست؟
اصل باسخ ایشان بصورت ضبط شده دارم که درذیل بیاده شده آن بحضورتان تقدیم میشود:«ضممقدمه سخن این بوده که بنده وهمه نمایندگان قبل وبعداز خودم در یک جهت مستقیم ودر طول کارهای انجام شده قبلی ونشده آینده برابر مصوبات قانونی مجلس ونیازمندیهای شهرستان موظف هستیم تا بوظایف خویش عمل کنیم و قدم برداریم وهیچکدام از نمایندگان در جهت قیام به وظیفه خودشان منتی بر مردم ندارند زیرا امانت دار ی بیش نیستند اما به آن برادر بزرگ سلام مرا برسانیدوبگویید که:
برادر عزیز اطلاعات دقیقتر که بخواهم بدهم مبنی براینست که تبصره 2همین مصوبه اشاره بر این داردکه دولت میبایستی اعتبار اجرایی شدن این سدرا بودجه 87 بیش بینی کند.واین مهمترین کاریست که برای هر مصوبه باید از طریق بیگیری های شخصی نماینده دردستورکار دولت قرارگیرد.
متاسفانه در مجلس هفتم که آقای محمد صادقی حضور داشتند نتوانستند این مصوبه را با توجه به این تبصره لحاظ کنند وکداجرایی برایش اخذ نمایند.
ایشان اضافه کردند که مصوبات مجلس زیادند اصل گرفتن کداجرایی برای هر مصوبه است واین همان چیزی است که یک بروزه را بحالت اجرایی درخواهدمیاورد ونیازمند کداجرایی است.
وگرنه درست است ومن هم قبول دارم که این سد درسال 51تا53 مطالعات آن انجام شده بودودر زمان رزیم بهلوی هم یک امر تصویب شده بود.
اما آیا حالت اجرایی بخودش گرفت ؟
این مهم است وگرنه این مصوبه مربوط به گذشته بوده که من هم ادعایی نسبت به اینکه درزمان ورود من به مجلس چنین کاری صورت گرفته است ندارم .وتاکید کردند این مصوبه در سالهای 51تا 53 مطالعاتش انجام شده است».
در خصوص تونل بناف هم قرار است دروقتی دیگر باسخ دهند که بنده از طرف شما بیگیری این موضوع را خواهم نمود.زیرا معتقدم حضور افرادی مثل شما باعث میشود تا این خادمان در خدمت رسانی احساس کنند مردم در بیگیری حقوقشان فعال تر از خود آنهاست.
دربایان از تصدیع اوقات شریف شما وضمن اطلاع ازمصیبت وارده به آن برادر واستاد بزرگوار آرزوی شکیبایی وصبر وطاقت جزیل ازدرگاه خداوند دارم .
امید واریم تا در همه صحنه های زندگی عملکردهمه ما وبخصوص کسانی چون این عزیزان مقارن وقرین با توفیق مستمر باشد.

کوچک شما هوشمندی
ناشناس
|
-
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۸۸/۰۱/۰۴
0
0
خدمت جناب هوشمندی عزیز چند نکته کوتاه عرض کنم که تلفنی با اطلاع دوست عزیزشان نماینده برسانند :1:گرفتن موصوبه سد نرگسی از اهمیت بسیار فوق العاده ای برخوردار است .اگر مصوبه ای در مجلس گرفته نشود کد اجرایی هم طبعا نخواهد داشت پس حرکت به سمت کد اجرایی وعملیاتی شدن نیازمند حرکت اولی است یعنی گرفتن خود مصوبه 2:گرفتن مصوبه سد نرگسی آنطور هم که نماینده شما می گویید به این راحتی نبوده که یک شبه مصوبه شود .تلاش وپیگیری واز همه مهمتر صدر مجلس بودن واز یک موقعیت برتر نسبت به دیگران برخورد بودن این مهم را فراهم نموده 3:تصویب این مصوبه در اردیبهشت 86اتفاق افتاده چند ماهی مانده که مجلس هفتم به پایان برسد وگرفتن کد اجرایی برای چنین مصوباتی نیازمند زمان است ضمن اینکه مجلس بدلیل برگزاری انتخابات ونزدیک شدن به مجلس هشتم در حال رفع وفتق امور داخلی خود است ونزدیک به تعطیلی .طبیعتا اگر دوره هشتم دکتر محمد صادقی در مجلس بود این کد را هم می گرفت .رهایش نمی کرد که زحمات گرفتن مصوبه نرگسی به هدر رود .من این مطلب را گفته بودم در جایی دیگر غیر از اینجا ولی لازم دیدم خدمت اقای هوشمندی عنوان شود تا به اطلاع نماینده برسانند که بدانند مردم خیلی هوشیارند .با احترام وحید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
0
0
ایگم حالی د چه کارلی کرده جون خوت همشه بگو تا بیشتر ات بدونیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
0
0
http://kazeroonnema.ir/fa/pages/?cid=431
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳