پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۸۷ - ۰۹:۲۹
به نقل از سايت ارم
لطفاً خود را برای خوانندگان ما معرفی نمایید.

با یاد و نام خدا، اینجانب غلامرضا دهقان ناصرآبادی متولد 1348 صادره از منطقه یک کازرون از روستای ناصر آباد از توابع بخش مرکزی کازرون دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس حقوق قضایی.

سابقه کاری خود را در استان بوشهر شرح دهید.

در سال 1373 جهت طی دوره خدمت مقدس سربازی در عقیدتی سیاسی منطقه دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مشغول خدمت شدم و در سال 1375 پس از اتمام دوره خدمت سربازی به عنوان کارشناس حقوقی سازمان امور اراضی یا هیئت هفت نفره قدیم مشغول خدمت شدم و در این مدت به رتق و فتق امور جامعه‌ي عشایری و روستایی استان بوشهر در زمینه اراضی ملی و زراعی پرداختم تا اینکه در سال 1377 در آزمون سراسری گزینش قضات شرکت نموده و از طرف قوه قضاییه در سال 1378 پس از طی یک دوره‌ي یک‌ساله کارآموزی در محاکم دادگستری استان تهران بعنوان قاضی دادگستری منصوب شدم و از آن پس بعنوان قاضی مأمور دادسرای نظامی استان بوشهر در سمت دادیاری مشغول گردیدم و در این مدت توانستم با توکل به خدا و با همکاری مسئولین محترم قضایی در جهت خدمت رسانی به قشر عظیم و دلاور نیروهای مسلح استان بوشهر خدماتی را داسته باشم تا اینکه در سال 1382 بعنوان بازپرس همین دادسرا طی حکمی از طرف حضرت آیت‌الله شاهرودی منصوب گردیدم، و با استفاده از تجارب گذشته توانستم پرونده‌های قبل و فعل دادسرا را به سرانجام رسانیده که در پی بازرسی‌های صورت گرفته از سوی مسئولین قوه قضاییه در سال 1385 بعنوان بازرس نمونه کشور معرفی شدم، همچنین بعنوان بازرس اداره کل بازرسی استان بوشهر به صورت نیمه وقت یا پاره وقت مشغول خدمت شدم که در این مدت بازرسی های متوالی از بانک‌ها و سازمان‌های موجود در استان بوشهر داشته‌ام همچنین به عنوان قاضی مشاور شوراهای حل اختلاف بوشهر خدمت نموده‌ام و هم‌اکنون هم مشغول خدمت هستم .



در خصوص نقش عشایر غیور منطقه به خاطر حمایت‌های بی‌دریغ آنها از شما چه صحبتی دارید؟

به تعبیر حضرت امام رحمت الله علیه عشایر ذخائر انقلابند، با توجه به اهمیت این قشر عظیم از جامعه و با توجه به ظرفیت‌های موجود در این قشر همواره باید سعی نمود با مدیریت صحیح نسبت به شناسائی و به کار گیری آنها استفاده نمود .



در خصوص حمایت‌های بی‌دریغ جناب بهمن‌بیگی نسبت به شما چه نظری دارید؟

آقای بهمن‌بیگی بعنوان اولین حقوقدان ایل قشقائی و به عنوان چهره ماندگار این ایل است که خدمات شایانی را به جامعه عشایری داشته است و با توجه به نسبت دیرینه‌ای که از نسل‌های قبل بین جامعه عشایری نهادینه شده، آن احترام کوچکترها به بزرگترها است. پس از مطرح شدن موضوع انتخابات، جناب بهمن‌بیگی بعنوان کسی که حق عظیمی بر گردن جامعه‌ي عشایری دارد، با توجه به تخصص‌های اینجانب که مدنظر ایشان قرار گرفت نامبرده طی پیام‌های متعددی به جامعه عشایری ضرورت حضور حقوقدانان در مجلس شورای اسلامی را تاکید و سفارش اعلام به حمایت از اینجانب نمود که اقدام وی مورد تقدیر می‌باشد .



در مورد شهرستان شدن بخش کنارتخه چه نظری دارید و آیا این موضوع را پیگیری می‌کنید؟

با توجه به اینکه از شعارهای بنده در طول دوره انتخاباتیم ایجاد خدمت و اتحاد بین تمامی بخش‌ها و روستاها و من حیث المجموع شهرستان بوده است با رعایت حفظ وحدت بین مردم هر یک از بخش‌ها‌ی شهرستان چنانچه موقعیت و شرایط قانونی جهت ترقی از شهر به شهرستان را داشته باشد قطعاً مورد لحاظ قرار خواهد گرفت .



در مورد جلسه‌ای که با نماینده منتخب مردم بوشهر جناب میگلی‌نژاد داشتید به چه نتیجه‌هايی رسیدید؟

همان‌گونه که قبلاً در طی دوره تبلیغات انتخاباتی اعلام کرده‌ام بعنوان كاندیدای مستقل به قصد خدمت به مردم وارد این صحنه شدم و همواره جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در این سال که نو آوری و شکوفایی اعلام گردیده سعی خواهم نمود با تمامی نمایندگان استان فارس و استان بوشهر طی نشست‌هايی که انجام می‌دهیم به نقطه نظر واحد برسیم و با توجه به قرابت نزدیکی که از حیث فرهنگی و اجتماعی و جغرافیایی بین حوزه‌ي انتخابیه کازرون و بوشهر وجود دارد در اولین جلسه با نماینده منتخب مردم بوشهر سعی نمودم مسائل و موضوعات را مورد برسی قرار داده تا بتوانیم با تامل و همدلی در جهت رفع مشکلات مردم دو منطقه اقدام لازم را معمول داریم .



در مورد جاده بخش ارم به سمت حسین‌آباد و سرمشهد و کازرون چه برنامه‌هايی دارید؟

همواره سعی خواهم نمود از طریق اداره‌ي کل امور عشایر استان فارس ادامه این جاده پیگیری گردد تا اینکه عشایر کوچ‌رو این مناطق بتوانند بدون دغدغه خاطر و بدون از هرگونه تصادفات وخطرات جاده‌ای مسیر ییلاقی و قشلاقی خود را طی نمایند و یکی از راه‌های شهرستان دشتستان به کازرون هموار گردد



در بعضی از رسانه‌ها عنوان شده شما بیشتر به اصولگراها متمایلید تا اصلاح‌طلبان و بیشتر شما در سخنرانی‌هایتان دو پهلوگویی را ملاک قرار داده بودید تا مستقل، چنین چیزی چقدر صحت دارد؟

من معتقدم که اصولگرا بودن فرد باید در اعمال و رفتار وی نمایان گردد تا در شعار و همین اندازه عرض کنم که محور اعمال و رفتار اینجانب ولایت فقیه است .



نظرتان نسبت به رئیس مجلس بودن حداد عادل و آقای لاریجانی چیست؟ آیا شما به کدام یک رأی خواهید داد؟

آقای حداد عادل بعنوان مدیری لایق و توانا و ولایت‌مدار در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای سابقه درخشانی است، اما هنوز مشخص نیست که آقای حداد کاندیدای ریاست مجلس بشود یا نه .



دوست دارید در کدامیک از کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی فعالیت نمایید؟

با توجه به رشته تخصصی و تجاربی که در امر قضا و حقوقی دارم اولویت اولم با کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس است اما از طرفی حوزه انتخابیه‌ام مشکلاتی در زمینه‌ي انرژی و صنایع دارد که اولویت‌های بعدی را کمیسیون انرژی و صنایع خواهم داد .



برای چهار سال نمایندگی حوزه انتخابیه‌ات چه برنامه‌هايی را آماده نموده‌ای؟

برنامه‌های کلان اینجانب با توجه به جایگاه رفیع مجلس شورای اسلامی و بر اساس اصل تفکیک قوا تصویب قوانین کار آمد و متناسب با نیازهای عمومی جامعه در جهت کاهش تورم و ایجاد زمینه اشتغال و در نتیجه رفع فقر و محرومیت از جامعه می‌باشد .



چنانچه پیام خواصی برای حوزه انتخابیه‌ات دارید بفرمایید.

بازهم باید از حضور پر شور شکوهمند مردم شریف ونجیب شهرستان کازرون‌ در عرصه انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر نمایم و امیدوارم که با حفظ وحدت و همدلی و هم‌فکری تمامی گروه‌ها و اقشار مختلف مردم بتوانیم زمینه تحقق‌ منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را که شکوفایی و نوآوری است فراهم آوریم.
 
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۷
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۷/۱۶
36
0
جوجه را اخر پاییز می شمارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۸۷/۰۸/۰۸
31
0
vaghean rast khob omadi in jomla ro
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴