پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۲
نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: زندگانی شهید رجایی و باهنر در ساده زیستی و خدمت به مردم الگویی بود که سال‌ها دولت‌های زیادی تلاش کردند که بتوانند خودشان را همسان شهید رجایی و باهنر نزدیک کنند. تنها دولتی که توانسته خودش را در ساده زیستی و خدمت به مردم به دولت شهید باهنر و رجایی نزدیک کند دولت نهم بوده است.

نماینده‌ مردم ‌کازرون در مجلس شورای ‌اسلامی گفت: آموزش و پرورش در کشور ما تحرکی را که بتواند همگام با تحولات آموزش و پرورش کشورهای پیشرفته حرکت کند نداشته که یکی از دلایل آن نبودن برنامه ریزی ثابت در آموزش و پرورش است.

به‌ گزارش چهارشنبه خبرنگار ایرنا، غلامرضادهقان ناصرآبادی در جمع فرهنگیان کازرون افزود: آموزش وپرورش در کشور ما قائم به شخص است و با آمدن و رفتن یک وزیر برنامه‌ها عوض می‌شود ولی در کشورهای پیشرفته دنیا یک برنامه ریزی ثابت وپایدار وجود دارد که هر وزیر همان برنامه‌ها را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد :آموزش و پرورش در کشور ما هنوز نتوانسته است جایگاه خودش را تعیین کند ساختار آموزش وپرورش با ۱۰سال قبل هیچ تفاوتی نکرده است.

دهقان اظهار داشت :با برنامه ریزی کوتاه مدت ،میان مدت و بلند مدت با استفاده از نظر کارشناسان خبره می‌توان ساختار آموزش و پرورش را عوض کرد.

نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دولت افزود:زندگانی شهید رجایی و باهنر در ساده زیستی و خدمت به مردم الگویی بود که سال‌ها دولت‌های زیادی تلاش کردند که بتوانند خودشان را همسان شهید رجایی و باهنر نزدیک کنند .

وی ادامه داد :تنها دولتی که توانسته خودش را در ساده زیستی و خدمت به مردم به دولت شهید باهنر و رجایی نزدیک کند دولت نهم بوده است.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان کازرون نیز گفت :کمبود نیروی انسانی پاسخگو نبودن اعتبارات تخصیصی آموزش وپرورش ،فرسودگی ساختمان‌های قدیمی مدارس و پرداخت نشدن سرانه مدارس از جمله مشکلات رو در روی آموزش و پرورش کازرون است.

محمد حسین خواجه زاده افزود :با توجه به این که هفت میلیارد تومان بودجه عمرانی به شهرستان اختصاص یافته اما این اعتبار پاسخگوی نوسازی مدارس قدیمی کازرون نمی‌باشد.

 

 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۸۷/۰۶/۰۷
33
0
با سلام
برنامه ریزی اصولا با زمان حرکت می‌کند و متناسب با نیازهای روز باید تغییر کند. پس اساس برنامه‌ریزی پویا بودن آن است. آنهم در آموزش و پرورش که وظیفه عمده آن همگام کردن جوانان با پیشرفت‌های روز جهان می‌باشد. پس برنامه‌ریزی آموزشی در صورت ثابت بودن آفت است و مایه عقب ماندن از دنیای در حال توسعه. بر عکس فرمایشات نماینده محترم در باره ثابت ماندن ساختار آموزش و پرورش طی ۱۰ سال گذشته، یکی از عوارض موثر بر آشفتگی نظام آموزشی طی این مدت، تغیر ساختارها بوده است مثلا: تبدیل اداره کل به سازمان!!!
ای کاش پیش از اظهار نظر کمی مطالعه می‌کردیم و یا با کسی مشورت آنهم در چنین جایگاهی!!. مشکل کشور ما همین است که در همه چیز و هر امور غیرتخصصی صاحب نظر هستیم.
ما باید بدانیم که سیاست ها و اهداف آموزشی ثابت هستند و برنامه‌ریزی متغیر!!! تعریف و کارکرد برنامه با برنامه‌ریزی بسیار متفاوت است.
نخست باید تفاوت این مفاهیم را متوجه شد و بعد در باره آن سخنرانی و اظهار نظر.
خدا نگهدار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴