پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۵۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۸
همينجا در آستانه برگزاري اجلاس خبرگان از نمايندگان خبرگان و از هيئت رييسه خبرگان استدعا داريم كه در عملكرد ايشان بررسي لازم صورت بگيرد و اگر ايشان شرايط لازم را براي ادامه نمايندگي ملت فارس كه ارادت خودشان را به انقلاب و به شهدا و به امام نشان دادند و بيش از چهارده هزار شهيد تقديم آستان انقلاب اسلامي كردند ، صلاحيت ايشان مورد بررسي و باز بيني قرار بگيرد

امام جمعه كازرون گفت: مجلس خبرگان صلاحيت و شايستگي علي محمد دستغيب را با توجه به فتنه گري ها و جسارت ها و حرمت شكني هاي اخير مورد بازنگري قراردهد.

به گزارش خبرنگار کازرون نما، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌هاي نماز عيد فطر كازرون با تبريك عيد سعيد فطر و با اشاره به سالروز برخورد هواپيماي مسافربري به مركز تجارت جهاني در سال 2001 ميلادي در نيويورك اظهار داشت: حقيقت اين ماجرا هنوز مشخص نشده و اين رازي است كه با گذشت زمان مشخص مي‌شود. 

وي با بيان اينكه حادثه 11 سپتامبر از روز نخست مشخص بود كه يك سناريوي از قبل طراحي شده است افزود: نمي‌توان پذيرفت كه يك كشور عقب افتاده از لحاظ تكنولوژي مانند افغانستان آن‌هم در زمان طالبان، يك گروه توانسته باشد در پيشرفته‌ترين كشور دنيا چنين حادثه‌اي را به وجود آورد. 

خرسند با اشاره به اينكه شخصيت بن‌لادن هنوز گمنام است اضافه كرد: حادثه 11 سپتامبر بهانه‌اي بود براي تهاجم به امت اسلامي و ايجاد نظم نوين جهاني كه از خاور ميانه آغاز شد. 

وي حمله به عراق، لبنان و غزه را ادامه سناريوي 11سپتامبر دانست و تصريح كرد: در سالگرد اين حادثه يك كشيك خودسر آمريكايي اعلام مي‌كند كه در مراسمي تعدادي از جلدهاي قرآني را به آتش مي‌كشد كه اين يك مسئله عادي نيست. 

امام جمعه كازرون با بيان اينكه آمريكا اجازه نمي‌دهد در كشورش سخني از رژيم صهيونيستي و هلوكاست گفته شود اما اين اندازه اجازه مي‌دهد كه يك كشيش خودسر اين چنين به اعتقاد بيش از 1.5ميليارد مسلمان اهانت كند، خاطرنشان كرد: اين يك عمل غيرانساني و غيرالهي است كه مورد تاييد هيچ دين، مذهب و مرامي نيست و دولت آمريكا مسئول اين عمل غيرانساني است. 

خرسند با بيان اينكه اوباما از يك طرف ماه مبارك رمضان و عيد فطر را به مسلمانان تبريك مي‌گويد و از طرفي اجازه مي‌دهد كه در سرزمين آمريكا اهانت به قرآن صورت گيرد كه اين حاكي از خشم، عداوت و كينه استكبار جهاني، آمريكا و صهيونيسم نسبت به قرآن كريم است ادامه داد: اين عمل خبيث عواقب شديدي را براي آن‌ها دارد و منافع‌شان در تمام دنيا مورد تهاجم امت اسلامي قرار مي‌گيرد. 

وي بيان داشت: امت اسلامي كينه دشمنان اسلام را به دل و روزي انتقام مي‌گيرند. 

امام جمعه كازرون در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز عيد فطر اين شهر با جسارت‌ نامیدن سخنان يكي از نمايندگان مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبري نسبت به انقلاب و نظام گفت: به دليل سوابق خانوادگي اين فرد و انتصابش به شهيد آيت‌الله دستغيب مردم به او اعتماد كردند. 

خرسند با بيان اينكه در دو سال اخير به ويژه بعد از فتنه‌هاي سال گذشته شاهد حرمت‌شكني‌هاي اين فرد به انقلاب و نظام بوديم ابراز داشت: مردم بعد از فتنه‌ها وارد عمل شدند اما با رافت اسلامي و محبت مقام معظم رهبري و توصيه ايشان مبني بر حفظ آرامش مجال ديگري به اين فرد داده شد كه متاسفانه باز‌هم شاهد جسارت‌هاي وقيحانه اين شخص بوديم. 

وي خاطرنشان كرد: امروز بوق‌هاي تبليغاتي استكبار از يكي از نمايندگان فارس در مجلس خبرگان رهبري به عنوان يك فقيه و مرجع تقليد ياد مي‌كند و اين در حالي است كه اين فرد شرايط مرجع تقليد و فقيه بودن را ندارد و با توجه به اينكه در راستاي منافع دشمن قدم برمي‌دارد از اين رو شايسته نمايندگي مردم فارس در مجلس خبرگان نيست. 

امام جمعه در كازرون در آستانه برگزاري اجلاس خبرگان رهبري از نمايندگان و هيئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري خواست كه عملكرد و صلاحيت نماينده مردم فارس در اين مجلس كه جسارت‌هاي وقيحانه انجام مي‌دهد را بررسي كرده و اين شخص نيز در اعمال خودش تفكر كند و از گذشته عبرت گيرد. 

خرسند در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرا رسيدن عيد سعيد فطر گفت: در ماه مبارك رمضان خداوند توفيق روزه گرفتن، برگزاري احيا در شب‌هاي قدر، تلاوت قرآن و حضور در محافل قرآني را داد. 

وي ماه رمضان را ذخيره يك عمر و يك سال انسان عنوان و خاطرنشان كرد: همگي بايد تلاش كنيم تا به بركت ماه مبارك رمضان در برابر وسوسه نفس مقاومت بايستيم. 

امام جمعه كازرون در ادامه با تبريك سالروز هفته تعاون، از تعاوني‌ها و زحمت‌كشان اين عرصه تقدير كرد. 

خرسند همچنين ياد و خاطره شهيد دانشجو كه به دست منافقان به شهادت رسيد، سالگرد وفات مرحوم آيت‌الله طالقاني و سالروز شهادت دومين شهيد محراب آيت‌الله مدني را گرامي داشت. 

وي در بخش پاياني خطبه‌هاي نماز عيد فطر كازرون با دعوت مردم به وحدت، تقوي، برادري و كنار گذاشتن اختلافات گفت: عيد فطر روز امت اسلامي و وحدت آن‌ها است و اگر جامعه اسلامي به هويت اسلامي خود رجوع كند، مشكلاتش برطرف مي‌شود. 

امام جمعه كازرون با بيان اينكه با ديدن حال دروني خود اگر تغييري در ما ايجاد شد به اندازه همان تغيير اعمال ما در ماه مبارك رمضان مقبول شده است اما اگر تغيير دروني در ما ايجاد نشد از ماه مبارك رمضان بهره چنداني نبرده‌ايم.وي خاطرنشان كرد: نخستين روز ماه شوال را براي خود، خانواده و همسايگانمان عيد بدانيم، صله رحم كرده و به فقرا سركشي كنيم و همچنين فطريه خود را به اهلش برسانيم. 

مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
hossein
|
UNITED STATES
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۱
0
0
midan ke chap nemikonid! ama soal man az aghi khorsand in ast ke vazifeh khobregan rahbari chist!!!! aya shoma az nazar savad va danesh dar hadi hasti ke ayatola dastghiybo naghd mikoni!!!! az khoda betars
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۰۹
اذان صبح
۰۵:۳۶:۵۳
طلوع افتاب
۰۶:۵۶:۵۷
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۴۶
غروب آفتاب
۱۹:۱۹:۵۰
اذان مغرب
۱۹:۳۵:۵۲