پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۳۰۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۸۸ - ۱۲:۰۳
امام جمعه شيراز :
نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز گفت : من با هيچ حزب و گروهي ارتباط ندارم و هيچ تشکيلات سياسي را نمي پذيرم و براي من تنها مواضع رهبري و مطالبات مردم مهم است . وقتي رهبري مي گويد مواضع من به رييس دولت دهم نزديک است مواضع ما نمايندگان ولي فقيه نيز به مواضع رييس دولت دهم نزديک مي باشد.


نماينده ولي فقيه در استان فارس و امام جمعه شيراز گفت : من با هيچ حزب و گروهي ارتباط ندارم و هيچ تشکيلات سياسي را نمي پذيرم و براي من تنها مواضع رهبري و مطالبات مردم مهم است.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، آيت الله اسدالله ايماني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شيراز افزود : من به بعضي از عملکرد اصولگرايان اعتراض دارم و به اصلاح طلبان نيز هم از نظر مبنا و هم از نظر عملکرد اعتراض دارم.

وي اظهارداشت : مواضع رهبري براي من مهم است و بر اساس مواضع رهبري جلو مي روم و تبيين مواضع رهبري يک امر ضروري مي باشد.

وي گفت : وقتي رهبري مي گويد مواضع من به رييس دولت دهم نزديک است مواضع ما نمايندگان ولي فقيه نيز به مواضع رييس دولت دهم نزديک مي باشد.

آيت الله ايماني با بيان اين مطلب که شخصيت افراد تا موقعي محترم مي باشد که در خط امام ، رهبري و مردم حرکت کنند ، گفت : مطالبات مردم بايد مورد بررسي قرار گيرد و خواسته هاي آنان برطرف گردد.

وي گفت : مردم 40 ميليون راي دادند ، حضور 85 درصدي داشتند و 25 ميليون راي به رييس جمهوري منتخب دادند و انتظاردارند که مطالبات آنها اجرا گردد.

وي ادامه داد : مطالبات مردم عدالت خواهي و مبارزه با تبعيض ها مي باشد و دستگاه قضايي بايد با تبعيض ها در جامعه برخورد کند.

نماينده ولي فقيه در استان فارس با اشاره به راهپيمايي روز قدس اظهارداشت : اين مايه تاسف است که عده اي اندک در راهپيمايي روز قدس شعاري را دادند که وزارت امور خارجه اسرائيل براي جوانان انقلاب اسلامي طراحي کرده بود.

آيت الله ايماني با بيان اين مطلب که حزب و گروه و آرمان ما همان حزب و گروه و آرمان امام ، رهبري و مردم است افزود : گذشتگان و سرنوشت گذشتگان بايد براي آيندگان عبرت شود و اين نظام قدرت عجيبي دارد و مي تواند تحديدها را به فرصت ها تبديل کند.

وي با اشاره به ديدار نمايندگان مجلس خبرگان با مقام معظم رهبري ، يادآور شد : مقام معظم رهبري در سخنان خود به خطر جنگ نرم اشاره کردند که جنگ نرم جنگي است که در آن خاکريز مشخصي وجود ندارد و دشمن از رسانه هاي مختلف و با ايجاد يک جنگ رواني با ما به مبارزه مي پردازد و دشمن تلاش مي کند که نقاط قوت ما را به نقاط ضعف تبديل کند.

امام جمعه شيراز بيان کرد : همين زير سوال بردن حضور 85 درصدي مردم در انتخابات رييس جمهوري يکي از برنامه هاي دشمن بود که مي خواست ياس و نااميدي را در بين مردم پرورش دهد.

آيت الله ايماني با بيان اين مطلب که دشمن اصلي ما استکبار است ، ادامه داد : دشمن به دنبال اين است که از طريق جنگ نرم مردم را به جنگ با يکديگر وادار کند تا مردم از دشمنان خود در ديگر کشورها غافل شوند.

وي اضافه کرد : حوادث و رخدادهاي بعد از انتخابات يک برنامه طراحي شده از سوي دشمن بود و دشمن نقشه هاي زيادي براي پيروزي اصولگرايان و يا پيروزي اصلاح طلبان کشيده بود.

نماينده ولي فقيه در استان فارس افزود : متاسفانه مطالب نادرست و تهمت هايي که از سوي بعضي ها در اين زمان بيان شد باعث خوشحالي دشمن گرديد.

وي اظهار داشت : عليرغم همه برنامه ها، نظام توانست دشمن را در اجراي توطئه هايش شکست دهد .

وي گفت : مقام معظم رهبري در توصيه خود به خواص و نخبگان جامعه گفتند نخبگان در امتحان اخير بد عمل کردند و بايد خود را از لحاظ بصيرت تقويت کنند.

آيت الله ايماني اظهارداشت : خبرگان و نخبگان جامعه بايد مراقب گفتار خود باشند و با گفتار و موضع گيري هاي خود بهانه اي به دست دشمن ندهند.

وي با بيان اين مطلب که بصيرت جايگاه بلندي در منابع اسلامي دارد و از طريق ايمان ، تقوا و يادخدا به دست مي آيد ، افزود : انساني که داراي هواي نفس مي باشد نمي تواند به سادگي از فتنه ها بيرون بيايد و بصيرت تنها راه برون رفت از فتنه ها مي باشد.

وي گفت : افراد با تقوا به سلامت از فتنه ها خارج مي شوند و انسان هاي وامانده در گناه نمي توانند از فتنه ها نجات يابند.

آيت الله ايماني يادآور شد : مديرت اسلامي عقل گرايي است و براساس خرد و علم حرکت کرده و بهترين راه براي اداره صحيح زندگي گرايش به عقل و دانايي و فکر و انديشه است.

وي گفت : يکي از شاخه هاي معرفت ، پيدا کردن بصيرت در زندگي مي باشد و براي اينکه از فتنه ها و شياطين نجات پيدا کنيم بايد بصيرت داشته باشيم.

امام جمعه شيراز در ادامه به 13 مهرماه روز نيروي انتظامي اشاره کرد و بيان کرد : امنيت و آرامش دو مقوله است که از هم جدا نيست و امنيت مقدمه آرامش و آرامش نتيجه امنيت مي باشد.

وي ادامه داد : تامين امنيت در محيط داخلي بر عهده نيروي انتظامي مي باشد که امنيت در همه جوامع فوق العاده مورد توجه است.

آيت الله ايماني اضافه کرد : امام مي فرمايند بايد کسي که به کلانتري مي آيد احساس کند که وارد منزل خود شده است و به همين دليل بايد کارگزاران نيروي انتظامي آنچنان تربيت شوند که وقتي کسي به آنجا مي رود بداند حقي از او ضايع نمي گردد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۸۸/۰۷/۱۳
0
0
رهبری نگفتند مواضع احمدی نژاد در همه زمینه ها به من نزدیکتر است بلکه فقط سه موضوع را مشخص کردند و در آن سه موضوع قضاوت کردند. تازه در آن زمان احمدی نژاد هنوز داستان مشایی و... را درست نکرده بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
اذان صبح
۰۴:۵۶:۲۱
طلوع افتاب
۰۶:۲۲:۲۱
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۹:۱۲
اذان مغرب
۱۹:۵۶:۰۳