پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۴۷۵۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۹
رئيس اداره بهزيستي كازرون خبر داد:
غلامرضا اژدر در مورد خط ارتباطي 123 گفت: مردم هم مي‌توانند از طريق خط 123 مشاوره دريافت كنند و هم به صورت مكتوب مي‌توانند مسائل و مشكلات خانواده‌هايي كه دچار بحران در زمينه‌هاي مختلف نظير طلاق، خودكشي، كودك‌آزاري، همسرآزاري و... را منعكس كنند.
رئيس اداره بهزيستي شهرستان كازرون گفت: در زمينه مسكن مددجويان و معلولان 100 واحد مسكوني در سطح شهر و روستا احداث كه تمام واحدها تحويل خانواده‌ها شده است.

غلامرضا اژدر امروز در گفت‌وگو با اشرفي خبرنگار كازرون نما با اشاره به نحوه ارتباط برقرار كردن مردم با اورژانس 123 اظهار داشت: مركز اورژانس 123 از بهمن ماه 1388 در كازرون راه‌اندازي شده و اكنون با چهار پرسنل مشغول فعاليت است. وي در مورد خط ارتباطي 123 افزود: مردم هم مي‌توانند از طريق خط 123 مشاوره دريافت كنند و هم به صورت مكتوب مي‌توانند مسائل و مشكلات خانواده‌هايي كه دچار بحران در زمينه‌هاي مختلف نظير طلاق، خودكشي، كودك‌آزاري، همسرآزاري و... را منعكس كنند.

اژدر در مورد سازماندهي بيماران رواني گفت: از زماني كه سازماندهي بيماران رواني به بهزيستي واگذار شده، كميته توانبخشي تشكيل شده است كه پس از انجام مراحل قانوني و تشكيل كميسيون‌هاي پزشكي در مركز استان بعد از تاييد و تشكيل پرونده به آن‌ها خدمت‌رساني مي‌شود. وي عمده‌ترين فعاليت‌هاي بهزيستي را در زمينه‌هاي امور پيشگيري، توانبخشي، اجتماعي و مشاركت‌هاي مردمي و اشتغال عنوان و خاطرنشان كرد: اين زمينه‌ها هر كدام زيرمجموعه‌هاي ويژه خود را دارد و به جامعه هدف سرويس‌دهي و خدمات مورد نياز ارائه مي‌كند.

رئيس اداره بهزيستي كازرون از واگذاري 100 واحد مسكوني به مددجويان و معلولان زير پوشش اين اداره در سطح شهر و روستاهاي كازرون خبر داد و تصريح كرد: اين روند همچنان ادامه دارد و با دور جديد ثبت‌نام نهضت مسكن حدود 302 پرونده تشكيل شده است.

اژدر در ادامه با تاكيد بر تعامل مسئولان مهد كودك‌ها با والدين افزود: خوشبختانه سازمان بهزيستي با توجه به داشتن كارشناسان خبره و تحصيل‌كرده توانسته است با نظارت به موقع بر تمام مهد كودك‌ها اشراف داشته باشد. وي بيان داشت: در صورتي كه مهد كودكي تخلف‌هاي قانوني از نظر تعرفه و... كرد، والدين مي‌توانند اين تخلف‌ها را با ذكر نام مهد كودك براي رسيدگي گزارش دهند.

اين مقام مسئول با بيان اينكه نيكوكاران مي‌توانند در تمام ساعات روز با مراجعه به بهزيستي كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي خود را اهدا كنند، ادامه داد: نيكوكاران يقين داشته باشند كه اين اداره بر اساس نيت نيكوكاران عمل مي‌كند.

اژدر در پاسخ به خبرنگار فارس مبني بر وضعيت نظارتي بهزيستي بر تشكل‌هاي غيردولتي ابراز داشت: با توجه به مصوبات مجلس شوراي اسلامي و دولت، در راستاي اجراي اصل 44 قانون اساسي، بهزيستي در اين مورد بر تشكل‌هاي غيردولتي در نظارت خود، با بازديدهاي مكرر و مرتب توانسته است گام موثري براي تحقق اين هدف بردارد.

وي در مورد تعطيلي مركز توانبخشي فجر كازرون خاطرنشان كرد: در تلاش هستيم كه هر چه سريع‌تر با همكاري و مساعدت مسئولان استان نسبت به راه‌اندازي اين مركز براي خدمت‌رساني به جامعه هدف اقدام كنيم.


مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۳
0
0
مسئولان ياد بگيريد از اين همه وقت گذاري و توانمندي
بازهم به نوبه خود از آقاي اژدر و كليه همكاران علي الخصوص آقاي زارع تشكر مي كنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۵/۰۳
0
0
واقعا كمترين حق شما مديركلي است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
اذان صبح
۰۴:۵۲:۵۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۹:۴۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۴۸
غروب آفتاب
۱۹:۴۱:۰۶
اذان مغرب
۱۹:۵۸:۰۳