پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۸۷ - ۱۸:۵۹
مدیرکل تربیت بدنی فارس با اشاره به افتتاح ‪ ۳۳پروژه ورزشی در این استان، گفت: در توسعه فضاهای ورزشی در استان فارس آنهم در یک مدت کوتاه انقلاب شده است.به گزارش روز جمعه ایرنا، رشید خدابخش در آیین افتتاح چند پروژه ورزشی در شهرستان کازرون افزود: سرانه فضای ورزشی فارس تا پیش از سال ‪ ۱۳۷۸سه دهم متر مربع بود که تا پایان سال جاری به ‪ ۶دهم متر مربع خواهد رسید و این برابر با کل فضای ورزشی ساخته شده در تاریخ ورزش فارس است

مدیرکل تربیت بدنی فارس با اشاره به افتتاح ۳۳پروژه ورزشی در این استان، گفت: در توسعه فضاهای ورزشی در استان فارس آنهم در یک مدت کوتاه انقلاب شده است.

به گزارش روز جمعه ایرنا، رشید خدابخش در آیین افتتاح چند پروژه ورزشی در شهرستان کازرون افزود: سرانه فضای ورزشی فارس تا پیش از سال ۱۳۷۸سه دهم متر مربع بود که تا پایان سال جاری به ۶دهم متر مربع خواهد رسید و این برابر با کل فضای ورزشی ساخته شده در تاریخ ورزش فارس است.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح ۳۳پروژه در هفته دولت، ۴۷طرح در هفته تربیت بدنی و ۵۰پروژه در دهه فجر سال جاری، یک میلیون و ۲۰۰هزار متر مربع به فضای ورزشی استان اضافه خواهد شد که در نوع خود بی‌سابقه است.

خدابخش از اختصاص ۴۵۰هزار مترمربع فضای ورزشی دیگر در استان ازسوی سازمان تربیت بدنی خبر داد و افزود: با اضافه شدن این فضاهای ورزشی این امیدواری وجود دارد که تا پایان برنامه توسعه چهارم فضای ورزشی استان فارس به یک مترمربع که سرانه ملی است برسد.

مدیر کل تربیت بدنی فارس گفت: افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران استان فارس در مسابقات المپیاد ایرانیان و همچنین توسعه فضاهای ورزشی و آموزش و استعدادیابی گفت: این موفقیت‌ها حاصل تلاش همه کسانی است که برای ورزش فارس دل می‌سوزانند.

خدابخش ادامه داد: در ورزش هرقدر هزینه کنیم به سرمایه ملی کشور افزوده خواهد شد و به همین دلیل با توجه به توانمندیهای موجود دراستان فارس پیشنهادهایی در دور دوم سفر رییس جمهوری به فارس خواهیم داشت تا این استان به حق خود برسد.

مدیر کل تربیت بدنی فارس با بیان اینکه در توسعه ورزش فارس همه سهیم هستند گفت: این انقلاب ورزشی دراستان میسر نمی‌شد مگر با تعاملی که میان مسوولان از یک سو و همچنین دست‌اندرکاران ورزش با اداره کل تربیت بدنی از سوی دیگر موجب تحقق این امر شده تا از این فرصت مردم فارس که ولی نعمتان هستند از داشتن فضایی آرام بهره‌مند شوند.

در آیین بهره‌برداری از چند سالن ورزشی در شهرستان کازرون که با حضور وزیر نفت صورت گرفت، دو سالن اختصاصی و چند ورزشگاه و یک سالن روستایی در این شهرستان و بخش‌های مختلف افتتاح شد و کلنگ یک استخر سرپوشیده و چند طرح ورزشی روستایی نیز به زمین زده شد.
 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۳/۰۱
اذان صبح
۰۴:۳۵:۳۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۷:۰۹
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۳
غروب آفتاب
۱۹:۵۳:۰۲
اذان مغرب
۲۰:۱۰:۴۱