پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۸۷ - ۰۹:۳۱
سعیدی کیا ، وزیر مسکن
وزير مسكن و شهرسازي با بيان اينكه در صورت عدم موفقيت در روش‌هاي فوق، دولت مجبور به خريد زمين است، گفت: در كازرون و مرودشت فارس به دليل نبود زمين مناسب، زمين مورد نياز متقاضيان را خريداري كرده‌ايم. سعيدي‌كيا افزود: عدم استفاده از امكانات دولت، نداشتن خانه، متاهل و سرپرست خانوار بودن چهار شرط‌دبراي ثبت‌نام مسكن مهر است.

به گزارش خبرگزاري فارس از شيراز، محمد سعيدي‌‌كيا ظهر امروز در حاشيه سفر به استان فارس در گفتگو با خبرنگاران با تأكيد بر اينكه دولت موظف است در هر شرايطي زمين مسكن متقاضيان را تامين كند، افزود: دولت موظف است با استفاده از سه روش استفاده از زمين‌هاي دولتي، توسعه روستا‌ها و ايجاد شهرك زمين مورد نياز متقاضيان مسكن مهر را تامين كند.

وزير مسكن و شهرسازي با بيان اينكه در صورت عدم موفقيت در روش‌هاي فوق، دولت مجبور به خريد زمين است، گفت: در كازرون و مرودشت فارس به دليل نبود زمين مناسب، زمين مورد نياز متقاضيان را خريداري كرده‌ايم.

سعيدي‌كيا با بيان اينكه متقاضيان براي ثبت‌نام مسكن مهر بايد داراي چهار شرط مصوب دولت باشند، افزود: عدم استفاده از امكانات دولت، نداشتن خانه، متاهل و سرپرست خانوار بودن از شرط‌هاي مذكور است.

وزير مسكن و شهرسازي ادامه داد: تا پايان سال گذشته، زمين يك ميليون و 250 واحد به تعاوني‌هاي سراسر كشور واگذار شده است كه كار آماده‌سازي، ساخت و اجرايي بسياري از آنها آغاز شده است.

سعيدي‌كيا گفت: به دليل مشكلات تسهيلاتي، كار ساخت و ساز در كشور توسعه پيدا نكرده است.

وزير مسكن و شهرسازي با بيان اينكه بسترسازي، حمايت و نظارت وظيفه دولت است، خاطرنشان كرد: بايد در ساخت و ساز‌ها مقررات فني را رعايت كنيم تا مردم با آسايش زندگي كنند.

سعيدي‌كيا با بيان اينكه براي تعديل قيمت مسكن بايد بازار را كنترل و عرضه را زياد كنيم، افزود: دولت براي بالابردن عرضه، طرح مسكن استيجاري را مطرح كرد كه اكنون در اين راستا كار اجرايي 90 واحد استيجاري آغاز شده است.

وزير مسكن و شهرسازي با بيان اينكه دولت در سياست جديد خود قصد دارد همه معاملات صورت گرفته در كشور را الكترونيكي كند، گفت: از اين پس با هماهنگي وزارت بازرگاني همه معاملات در آژانس‌ها الكترونيكي ثبت مي‌شود.

سعيدي‌كيا تصريح كرد: دولت قصد دارد به تدريج همه معاملات را به سامانه بدهد.
 
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۱۵
اذان صبح
۰۴:۵۰:۴۹
طلوع افتاب
۰۶:۱۸:۰۴
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۳۷
غروب آفتاب
۱۹:۴۲:۲۲
اذان مغرب
۱۹:۵۹:۲۴