پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
دکتر برامکی خبر داد:
به گزارش کازرون نما و بر اساس جدیدترین رنگ بند های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، شهرستان کازرون در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: با شناسایی ۷۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به پنج هزار و ۷۴۸ نفر افزایش یافت.

به گزارش کازرون نما و بر اساس جدیدترین رنگ بند های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا، شهرستان کازرون در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: با شناسایی ۷۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ به پنج هزار و ۷۴۸ نفر افزایش یافت.

رنگ قرمز کرونا بر چهره کازرون / شناسایی ۷۱ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان کازرون

دکتر «بندر برامکی» افزود: با فوت سه بیمار طی سه روز گذشته، مجموع آمار فوتی های قطعی کرونا نیز به ۱۴۵ نفر افزایش یافت.

او اضافه کرد: ۷۴ بیمار مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان ولیعصر (عج) بستری هستند که شرایط جسمی ۹ نفر از آنها نامساعد گزارش شده است.

برامکی با اشاره به روند رو به افزایش تعداد بیماران شناسایی و بستری، از شهروندان خواست ضمن جدی گرفتن شرایط با استفاده از ماسک، حفظ فاصله اجتماعی و پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی، جان خود وعزیرانشان را در برابر خطرات این بیماری حفظ کنند.


مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹