پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
همزمان با عید سعید مبعث صورت پذیرفت:
به گزارش دریافتی کازرون نما، موسسه خیریه و مردم نهادِ مراقبت متعالی بیماران در منزل، به همت جمعی از فعالین حوزه درمان با همکاری بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون آغاز بکار نمود.

 به گزارش دریافتی کازرون نما، موسسه خیریه و مردم نهادِ مراقبت متعالی بیماران در منزل، به همت جمعی از فعالین حوزه درمان با همکاری بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) کازرون آغاز بکار نمود.

 این مراسم با حضور جناب آقای دکتر رضاییان زاده (معاونت تحقیقات و رئیس کارگروه سرطان دانشگاه علوم پزشکی شیراز)، جناب آقای دکتر محقق زاده (عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی و مدیر گروه داروسازی سنتی)، حجت السلام و المسلمین صباحی (امام جمعه محترم کازرون)، مسئول دفتر محترم نماینده شهرستان، رئیس شبکه بهداشت، رئیس بیمارستان و جمعی از خیرین و فعالین شهرستان آغاز به کار کرد.

شروع به کار موسسه خیریه مراقبت متعالی در منزل بیماران

 شعبه اصلی این موسسه از دو سال گذشته در شیراز با محوریت روسا و معاونین دوره های قبلی و اساتید دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی گردید و به دنبال آن، در چندین شهرستان استان نیز این موسسه شکل گرفته است.

 هدف از راه اندازی این موسسه در مرحله اول کمک به تامین تجهیزات مورد نیاز بیماران در منزل، نظیر تخت بستری، تشک مواج، ویلچر، کپسول اکسیژن و سایر تجهیزات و در مرحله بعد، ارائه خدمات درمانی توسط پرستاران و پزشکان با محوریت بیماران نیازمند می باشد.

 جهت شروع بکار این موسسه، 50 عدد تخت بیمار، توسط بیمارستان در اختیار این موسسه قرار گرفت و از تمامی همشهریان و خیرین جهت تکمیل تجهیزات این موسسه دعوت می شود همکاری های لازم را داشته باشند.

با توجه به اینکه کلیه تجهیزات این موسسه در اختیار بیماران بستری در منزل که نیازمند به این تجهیزات هستند خواهد بود، همشهریان محترم به دو صورت می توانند جهت تکمیل تجهیزات این موسسه همکاری نمایند؛ به صورت کمک نقدی به موسسه جهت خرید تجهیزات و یا اهدا تجهیزاتی که قبلا جهت بیماران خود تهیه نموده اند و در حال حاضر به این تجهیزات نیاز ندارند ( اهدا تجهیزات توسط همشهریان به این موسسه می تواند به صورت دائمی و یا موقت باشد )
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۱۰
اذان صبح
۰۵:۳۵:۳۴
طلوع افتاب
۰۶:۵۵:۴۵
اذان ظهر
۱۳:۰۸:۲۸
غروب آفتاب
۱۹:۲۰:۲۶
اذان مغرب
۱۹:۳۶:۲۸