پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
به گزارش کازرون نما، با حضور علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی در کازرون و بازدید از پروژه بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی پردیس کازرون عملیات اجرایی ساخت و گام نخست مقاوم سازی بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی پردیس کازرون که پس از کلنگ زنی سالها در مرحله ۱۷ درصد پیشرفت باقیمانده بود، آغاز شد

 به گزارش کازرون نما،با حضور علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی در کازرون به دعوت دکتر عباسی نماینده مردم کازرون و کوه‌چنار و بازدید از پروژه بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی پردیس کازرون با همراهی علی مظفری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کازرون، حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون و جمعی از مسوولین کشوری، استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی ساخت و گام نخست مقاوم سازی بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی پردیس کازرون که پس از کلنگ زنی در زمینی به مساحت ۶ هکتار در سال ۸۹، سالها در مرحله ۱۷ درصد پیشرفت باقیمانده بود، آغاز شد و اکنون برای آن در این مرحله ۸۰ میلیارد تومان اختصاص یافت.

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی پردیس کازرون با حضور معاون وزیر راه

مظفری فرماندار ویژه شهرستان کازرون طی نشستی که در فرمانداری ویژه این شهرستان انجام شد، با اشاره به سابقه شهرستان کازرون و حقی که بواسطه نقش‌آفرینی در زمان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرمین دارد گفت: این شهرستان انصافا دارای حق و طلبکار است اما خدماتی که به آن ارائه شده، در شأن مردم نبوده است.

او با انتقاد از سالها عدم پیشرفت بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی کازرون در مقایسه با دیگر شهرستان‌ها گفت: بیمارستانی که همزمان با دیگر شهرستان ها کلنگ زنی شده، که بیمارستان شهرستان های دیگر پیشرفت بسیاری داشته اما پروژه‌های شهرستان ما دچار عقب ماندگی شده‌اند و این بیمارستان حداکثر ۱۷ درصد پیشرفت داشته است.

معاون استاندار فارس با گلایه از وضعیت راه‌های شهرستان کازرون تصریح کرد: ما در رابطه با راه‌هایمان از جمله تونل محرم نیز گلایه مندیم. چندین سال از شروع کار تونل محرم می گذرد اما همچنان تمام نشده‌ است، که الحمدلله پیگیری‌های دکتر عباسی نتیجه بخش بوده و هم قرارداد اسکلت بیمارستان منعقد شده و هم تونل محرم در حال کار و فعالیت است.

آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۲۱۷ تختخوابی پردیس کازرون با حضور معاون وزیر راه

او ادامه داد: با توجه به خواسته مردم این شهرستان و گزارش و درخواست نماینده محترم مردم به وزیر محترم راه و شهرسازی، وضعیت راه های شهرستان کازرون در شأن مردم نیست و متاسفانه هرروز شاهد از بین رفتن همشهریانمان در جاده ها هستیم که می طلبد سروسامان گرفتن جاده‌هایمان نیز تسریع شود.

مظفری با بیان اینکه از وزارت راه و شهرسازی توقع است برای اتمام این پروژه ها دستور ویژه صادر شود و عقب ماندگی های گذشته در این ایام دنبال و جبران شود اظهار داشت: خواهشمندیم تسریع نسبت به انعقاد قرارداد سفت کاری و محوطه‌سازی پروژه بیمارستان نیز در دستور کار قرار داده شود تا هرچه سریعتر بعد از اسکلت، این مورد هم شروع شود و با تزریق اعتبار، پروژه زودتر به اتمام برسد.

فرماندار ویژه شهرستان کازرون با قول مساعد جهت همکاری در تخصیص انشعابات و برقراری امنیت در پروژه بیمارستان گفت: توقع و انتظار است که کارها و وظایف طرفین انجام شود و برنامه زمانبندی پروژه ارائه گردد. مدیران شهرستان نیز ملزم به همکاری همه جانبه با پیمانکار محترم جهت رفع نیازهای ایشان در ساخت و اتمام پروژه بیمارستان هستند.

در این جلسه همچنین محمدرضا نکوئی‌بخش رئیس اداره راه و شهرسازی کازرون نیز با اشاره به سرانه ۵۰۰ تخت بیمارستانی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت برای شهرستان کازرون گفت: ما تنها ۱۶۰ تخت در شهرستان داریم که کمتر از نیمی از سرانه عنوان شده است، در حالی که موقعیت جغرافیایی شهرستان به‌گونه‌ای است که به شهرستان های همسایه نیز خدمات می دهد که نیازمند سرعت بخشی در این پروژه جهت ادای حق مردم شهرستان کازرون است.

در ادامه این نشست علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان ها و تاسیسات دولتی و عمومی با بیان اینکه بیمارستان یکی از دغدغه های به حق مردم است که مدتی از اختیار وزارت راه و شهرسازی خارج شد و پس از مدتی مجددا در اختیار این وزارت قرار گرفت، خاطرنشان کرد: لازم است از دکتر عباسی نماینده مردم فهیم این منطقه و رییس محترم کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تشکر ویژه کنم که دغدغه شهرستان را بیان داشته و پیگیری کردند که بیمارستان زودتر ساخته شود.

علی نبیان با بیان اینکه در جلسات گذشته مقرر شد قبل از سال پیمانکار مشخص و کار دنبال شود که اینچنین شد و از هفته گذشته پیمانکار به کازرون آمد و شروع به تجهیز کارگاه کرد گفت: کار ساخت این بیمارستان از سر گرفته خواهد شد و پس ازاتمام فاز اول با به‌روز شدن اعتبارات، میزان اعتبار لازم برای اتمام آن درنظر گرفته خواهد شد.

معاون وزیر راه با اشاره به اینکه برای شروع مجدد عملیات، براساس تاییدیه ها و مقررات جدید طراحی این بیمارستان را تصحیح کردیم تا در ادامه دغدغه ای از بابت اجرا نداشته باشیم، ادامه داد: برای شروع باید مقاوم سازی پروژه را انجام دهیم و تلاشمان این است که دغدغه به حق مردم به نتیجه برسد که از سوی مسوولین شهرستان از جمله فرماندار محترم نیز بیان شد. 

او با اشاره به بررسی‌های انجام شده جهت تامین منابع مالی در جلسه با دکتر عباسی و البته با همراهی استاندار فارس گفت: با توجه به دغدغه های مجموعه راه و شهرسازی و نیز مسوولین شهرستان و استان، تلاشمان را بیشتر خواهیم کرد تا دغدغه ها به نتیجه برسند.
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹