پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴
امام جمعه کازرون:
خطیب جمعه کازرون با توصیه به اینکه فردای انتخابات، شنبه بردباری و مهربانی است اذعان داشت: همه ما مردم دوست و بردبار در برابر نتایج انتخابات هستیم. برنده بزرگ انتخابات، ملت بزرگ ایران است. هیچ حزبی جدا از مردم نمی تواند باشد و هرکس منتخب شود به نفع همه است. لذا اولین تشکر را باید از مردم داشته باشیم که هرچه هست از برکت حضور آنان در عرصه هاست.


به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه کازرون، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه کازرون در خطبه های نماز جمعه این هفته (۲ اسفند ۹۸) با اشاره به آغاز ماه مبارک رجب، ماه توبه و استغفار و بیان تبریک به مناسبت ولادت امام محمد باقر (ع) و تسلیت به مناسبت شهادت امام هادی (ع) در هفته پیش رو گفت: امروز روز شکوه امت اسلامی و خروش و قیام مردم در حضور پای صندوق رای و رای به نظام، رای به ادامه جبهه مقاومت، رای بع وفاداری به خون شهدا و نه گفتن به جبهه استکبار و رای به مجلس آینده قوی و عزتمند نظام اسلامی است.

امام جمعه کازرون با اشاره به اینکه انتخابات دو رکن شرکت حداکثری و انتخاب درست را دارد اظهار داشت: انتخابات مایه آبروی نظام اسلامی، خنثی کننده نیتهای شوم دشمنان و مایه قدرت و عظمت پیش برنده نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: انتخاب درست و انتخاب یک فرد مومن، شجاع، وظیفه شناس، وفادار به مردم و انقلاب و مستحکم در برابر دشمن، تشکیل مجلس قوی و کارآمد را محقق خواهد کرد.

حجت الاسلام صباحی بیان داشت: امروز مردم از ساعات اولیه، حضوری باشکوه در انتخابات داشتند. که لازم است بقیه نیز این مهم را به عنوان یک واجب شرعی و تکلیف اجتماعی در نظر داشته باشند و با نیت قربة الی الله حضور پیدا کنند.

وی افزود: حضور ما پای صندوق های رای همان حضور در جبهه، و همان حضور در راهپیمایی های اول انقلاب است. که با هدف افزایش قدرت نظام و نابودی جبهه کفر بوده و ثواب بزرگی دارد.

خطیب جمعه کازرون با توصیه به اینکه فردای انتخابات، شنبه بردباری و مهربانی است اذعان داشت: همه ما مردم دوست و بردبار در برابر نتایج انتخابات هستیم. برنده بزرگ انتخابات، ملت بزرگ ایران است. هیچ حزبی جدا از مردم نمی تواند باشد و هرکس منتخب شود به نفع همه است. لذا اولین تشکر را باید از مردم داشته باشیم که هرچه هست از برکت حضور آنان در عرصه هاست.

وی ضمن تشکر از نامزدهای انتخابات گفت: ممکن است من برای امامت جمعه مناسب باشم اما برای مسوولیت در یک ارگان دیگر تایید نشوم. که به معنای جرم و خلاف نیست. همه طرفداران، تبلیغات کنندگان و هیئت های اجرایی و نظارت، شورای محترم تامین، اصناف و خانواده معظم شهدا و همه مردم تشکر می کنیم.

حجت الاسلام صباحی با بیان اینکه خواست مردم همدلی و وحدت کاندیداها با هم است تصریح کرد:  مردم خواهان این هستند که سایر کاندیداها به فرد منتخب تبریک گفته و یک وحدت و دوستی در کنار فرد منتخب صورت بگیرد.

 

وی اضافه کرد: کاندیداها اگر می خواهند مردم از آنان راضی باشند، همگی دست در دست هم و متحد دوستی را به رخ دشمنان بکشند. از همه کاندیداهای وفادار به ولایت و انقلاب و دوستدار ایران، میخواهم که با اقدام خود شنبه بردباری را با همدلی در شهرستان شاهد باشیم. نتیجه انتخاب هرچه باشد مورد تایید همه است و کاندیدای منتخب را تایید کرده و کمال همراهی را با وی خواهیم داشت.

خطیب جمعه کازرون با اشاره به اینکه صد روز به شروع مجلس شورای اسلامی جدید مانده است گفت: در این صد روز فرد منتخب باید چنان برنامه ریزی داشته باشد و ظرفیت ها و نیروهای لایق را شناسی کرده و بستر توسعه شهرستان را فراهم کند تا روز شروع مجلس، سریعا فعالیت خود را شروع کند. این صد روز یک فرصت طلایی برای نماینده محترم جهت شناسایی شهر خود است.

وی با اشاره به اهمیت تریبون نماز جمعه گفت: قطعا مؤمنین حاضر در نمازجمعه بهترین یار و یاری‌گر نمایندگان بوده و محل نماز جمعه بهترین محل برای گزارش نماینده مجلس برای انعکاس خدمات به مردم است. درخواست‌های مردم را از همین تریبون به نماینده منتخب می رسانیم و نماینده منتخب هم تریبون نماز جمعه را به عنوان تریبونی رسمی و تاثیر گذار برای بیان عملکرد خود و گفتگوی با شهروندان انتخاب کند.

حجت الاسلام صباحی در بخشی از سخنان خود گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که آمریکا مانند کشتی تایتانیک غرق خواهد شد. همچنان که قدرت و شکوه آن کشتی مانع غرق شدنش نشد، قدرت ظاهری آمریکا نیز مانع غرق شدنش نخواهد شد. چرا که درآمد سه نفر در آمریکا برابر با ثروت 160 میلیون نفر و نیمی از جمعیت مردم آمریکاست. اقتصاد بیمار و بدهکار و فاصله طبقاتی از نشانه های این سقوط است

مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹