پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

به‌روز شده در: ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۷
کد خبر: ۱۸۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۴
امام جمعه کازرون در همایش تقدیر از پاسداران بازنشسته کازرون:
به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه کازرون، حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون در مراسم تقدیر از بازنشستگان سپاه پاسداران در تیپ تکاور امام سجاد (ع) بیان داشت: امروز رهبر ما مقتدرترین رهبر جهان است که نه بر خاک و مرز بلکه بر دلها حکومت می کند.


همایش تقدیر از پاسداران بازنشسته در تیپ تکاور امام سجاد (ع) کازرون برگزار شد به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه کازرون، حجت الاسلام صباحی امام جمعه کازرون در مراسم تقدیر از بازنشستگان سپاه پاسداران در تیپ تکاور امام سجاد (ع) بیان داشت: امروز رهبر ما مقتدرترین رهبر جهان است که نه بر خاک و مرز بلکه بر دلها حکومت می کند.

حجت الاسلام صباحی با اشاره به نقش مهم بسیج اظهار کرد: در دوران پیامبران اولوالعزم، مردمانی بودند که یکی از پیامبر خدا را می‌خواستند بسوزانند و پیامبر دیگری را به صلیب بکشند. تحلیلگران وقتی قضیه مدینه و غربت حضرت علی (ع) را مطرح و تحلیل میکنند که چرا دیگر شبیه آن اتفاقات امروز رخ نمی دهد، اقرار می‌کنند که آن زمان نیروی آماده به کاری به نام بسیج وجود نداشته است. نیرویی که عزیزترین داشته‌اش یعنی جانش است را برای عزیزترین کسش می دهد که اکنون عزیزترین کس ما رهبرماست.

امام جمعه کازرون بیان داشت: پیامبر دو نگرانی داشت و یکی از آنها پیرامون امت و نگرانی برای آنها بود که برای آرامش دل پیامبر، خداوند مقام شفاعت را به ایشان داد. اما مزد رسالتی هم وجود داشت که در برابر تمسخر دشمنان بخاطر ادامه نسل پیامبر اسلام (ص) بود که خداوند به ایشان کوثر داد.

وی ادامه داد: خداوند به پیامبر کوثر داد تا چشمه غدیر جوشان و جاری بماند و دل پیامبر خوشحال شود. اما کی این اتفاق افتاد و دل پیامبر خوشحال شد، آیا در دوران مظلومیت امام علی (ع) و ائمه معصومین صورت گرفت؟ خیر، بلکه این دلخوشی و آرامش اکنون رخ داده که انقلاب اسلامی به وقوع پیوسته است. که اقتدار نظام و حکومت اسلامی را برای نمونه در حمله موشکی به پایگاه عین الاسد دشمن دیدیم.

حجت الاسلام صباحی با بیان اینکه فجر وقت قیام مؤمنین است اذعان داشت: فجر اولین سپیده‌ای‌ است که در دل سیاه شب طلوع می کند و با ندای الله اکبر حضور مؤمنین احساس می شود. بشارت فجر این است که منتظر آمدن خورشید باشید. اما خورشید وقتی می آید که دامنه فجر به غرب کشیده شود.

وی افزود: آمار مقلدین مقام معظم رهبری در غرب و احترام به سردار سلیمانی در کشورهای غربی نشان از گسترش فجر در غرب دارد. اما کسانی با طلوع خورشید همراه هستند که فجر را درک کرده اند. اما اگر فجر را درک نکنند ناگهان بیدار می‌شوند که خورشید طلوع کرده است.

امام جمعه کازرون اضافه کرد: خوشا به حال شما که پرورش یافتگان مکتب اسلام هستید و زمینه ساز فجر در دامنه سیاه شب شدید. شما باید نسل جدید را با روشنگری هدایت کنید. انتخابات حق الناس است، یعنی من سرنوشت کشور را مشخص می کنم و نقش من رای دهنده به عنوان کسی که حق رای دارد، از وظیفه شورای نگهبان مهمتر است، چرا که ما مردم نقش محوری در انتخابات داریم. 

در پایان این مراسم از نفرات برتر دوره های قرآنی تجلیل شد
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
اذان صبح
۰۴:۴۸:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۰۸:۰۰
اذان ظهر
۱۲:۱۱:۳۳
غروب آفتاب
۱۸:۱۴:۲۱
اذان مغرب
۱۸:۳۰:۱۹