پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
اختصاصی کازرون نما:
با اختصاص زمینی در حومه شهر کازرون به مالک به عنوان معوض، و ادامه اقدامات در شورای شهر پنجم برای الحاق آن به حریم شهری جنجالی ترین پرونده سال های اخیر شهر کازرون این روزها در آرامش در حال پیگیری می باشد.

به گزارش کازرون نما: پرونده حریم آب شرب چاه شماره یک کازرون که در بهار و به ویژه تیرماه امسال روزهای گرم و جنجالی را سپری کرد. پس از برگزاری جلسه ۱۵ تیرماه در استانداری فارس و تصمیم بر مصالحه با مالک زمین روزهای آرام و روال طبیعی خود را طی می کند.

محسن روزبهی رئیس شورای شهر کازرون در گفتگوی اختصاصی با کازرون نما در مورد اقدامات صورت گرفته در مورد این پرونده جنجالی اظهار داشت: پس از برگزاری جلسه در استانداری و تصمیم به پرداخت بهای زمین یا تحویل زمین معوض، شورای شهر چهارم با هماهنگی و موافقت مالک زمین اقدام به تخصیص یک قطعه زمین در محدوده حاشیه شهر نموده است.

روزهای آرام یک پرونده جنجالی/مروری بر آخرین وضعیت پرونده حریم آب شرب

وی خاطرنشان کرد: مراحل اداری قرار گرفتن زمین مزبور در محدوده شهری از شورای شهر چهارم آغاز و شورای شهر پنجم پیگیر آن می باشد.

روزبهی افزود: اگر چه فرایند در محدوده شهر قرار گرفتن زمین مزبور و همچنین تغییر کاربری آن امری زمان بر می باشد و لیکن با تلاش و همت شورای چهارم و پنجم و همچنین قول مساعد معاونت فنی استانداری در جلسه مزبور، پرونده روال طبیعی خود را طی و انتظار می رود با حصول نتیجه در این پرونده، حقوق مالک و همچنین حق طبیعی مردم کازرون در حفظ حریم آب شرب آنها به صورت همزمان تامین گردد.

روزهای آرام یک پرونده جنجالی/مروری بر آخرین وضعیت پرونده حریم آب شرب

به نظر می رسد با حضور مطالبه گرانه مردم در صحنه و تلاش و همت مسئولین و همچنین همیاری مالک زمین مقابل بیمارستان، به زودی یکی از جنجالی ترین پرونده های سال های اخیر کازرون با حفظ حقوق مردم به خط پایان خودنزدیک شود.

اگر چه با شروع حاشیه های مربوط به تجزیه و تقسیم شهرستان کازرون ‌این آرامش موقتی بوده و این روزها مردم شهرستان دغدغه بزرگتر حفظ تمامیت ارضی شهرستان را پیش روی خود می بینند.

نویسنده: غلامحسین امامی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۱
0
0
چه کسب پاسخگو است !!؟؟؟
هنوز فصل گر ما به اتمام نرسیده و پانزده روز مانده به اتمام تعرفه گرمسیری کنتور خوانان اداره برق از تاریخ 1396/06/15 شروع به خواندن و ثبت شماره کنتور برق منازل مسکونی و تجاری نموده اند

به راستی این ضعف مدیریتی است و یا اینکه مردم را اینقدر احمق تصور کرده اند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۰
اذان صبح
۰۵:۰۹:۳۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۳:۰۵
اذان ظهر
۱۳:۰۳:۰۵
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۲۱
اذان مغرب
۱۹:۴۸:۵۰