پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۳۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴
رئیس هئیت هندبال کازرون:
رئیس هیئت هندبال شهرستان کازرون گفت: با توجه به انصراف شرکت کبیر موتور کازرون از حمایت مالی تیم هندبال، در صورت عدم وجود اسپانسر جدید این تیم منحل خواهد شد.

به گزارش کازرون نما، محمدرضا نکویی رئیس هیئت هندبال شهرستان کازرون درباره شایعات اخیر در مورد انحلال تیم هندبال لیگ برتری کازرون اظهار داشت: به رغم تلاش هئیت هندبال، کادر فنی و بازیکنان و تمهیدات انجام شده برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر، به دلیل انصراف شرکت کبیر موتور از حمایت مالی، این تیم در آستانه انحلال قرار دارد.

تیم هندبال کازرون هنوز منحل نشده / محبوب ترین ورزش کازرون در صورت نبود اسپانسر جدید منحل خواهد شد.

مهندس نکویی افزود: اگر چه این تیم هنوز منحل نشده و برنامه های تیم برای حضور در لیگ برتر هنوز در حال اجرا می باشد، ولیکن در صورت عدم وجود اسپانسر برای حمایت از تیم، بازیکنان از تیم خارج شده و تیم منحل خواهد شد.

رئیس هیئت هندبال شهرستان کازرون خواستار حمایت متمکنین و ورزش دوستان کازرونی از سراسر ایران برای بقای این تیم در لیگ برتر شد.

تیم هندبال کازرون هنوز منحل نشده / محبوب ترین ورزش کازرون در صورت نبود اسپانسر جدید منحل خواهد شد.

شایان ذکر است تیم‌ هندبال کازرون می بایست طبق برنامه به زودی اولین بازی خود را در لیگ برتر هندبال برگزار نماید؛ امری که با اتفاقات اخیر و عدم حمایت مالی تیم در پرده ابهام قرار دارد.

روزهای آینده مشخص خواهد کرد که آیا لیگ برتر هندبال باز هم‌ بدون تیم پرافتخار کازرون برگزار خواهد شد و یا با حمایت و همت متمکنین ورزش دوست کازرونی از سراسر کشور که کم هم نیستند، سالن ورزشی هندبال شاهد حضور و تشویق هواداران دو آتشه هندبال در کازرون خواهد بود.

نویسنده: غلامحسین امامی
مطالب مرتبط :
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
1
جون خودتون یکی پیدا کنید
به خدا حیف این تیمه
به امید پیشرفت روزافزون کازرون در همه زمینه ها
محمد جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۴
0
1
واقعا متاسفم. هربار که یه خبر خوشی درباره هندبال کازرون به گوش میرسد چقدر خوشحال و هیجان زده منتظر شروع لیگ و دیدار شیران کازرونی در سالن مسابقات هستم ولی انگار عادتمان داده ند که از تمام خوشی هایی که کازرون دارد دست و دل بشوییم و مهاجرت کنیم ؛ مهاجرتی با تمام وجود ؛ بی بازگشت؛ حتی فکر کازرون هم نکنیم.
دلسوزشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
0
0
اقای بهادریاضی شماکه عضوشورا شهرومسئول سابق هیات هندبال هستیدوسابقه کارتجاری داریدیه کاری کنید.فقط عکس گرفتن وپیام گذاشتن توفضای مجازی هنرنیست...به عمل کاربرایدبه سخندانی نیست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۱/۳۱
اذان صبح
۰۵:۰۸:۲۲
طلوع افتاب
۰۶:۳۲:۰۲
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۵۳
غروب آفتاب
۱۹:۳۲:۵۸
اذان مغرب
۱۹:۴۹:۲۹