پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
رئیس فدراسیون هندبال در کازرون مطرح کرد:
علیرضا رحیمی رئیس فدراسیون هندبال کشور در حاشیه بازدید از تمرینات تیم هندبال لیگ برتری کبیر موتور کازرون از آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر از شهریورماه خبر داد.

به گزارش کازرون نما، علیرضا رحیمی روز گذشته در حاشیه بازدید از تمرین تیم هندبال کبیرموتور کازرون در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون با بیان اینکه این شهرستان یکی از قطب‌های هندبال کشور است، اظهارداشت: با مدیریت خوب مسؤولان ورزشی استان، فارس جایگاه خوبی در ورزش و همچنین هندبال کشور دارد.

وی به برگزاری بازی‌های لیگ برتر هندبال از نیمه دوم شهریور اشاره کرد و گفت: امروز هندبال به جایگاه خوبی رسیده و رشد مناسبی داشته است و نیاز به حمایت و کمک دارد.


رئیس هیأت هندبال استان فارس نیز با بیان اینکه برای اولین بار در طول تاریخ هندبال استان این چنین جایگاه خوبی دارد، گفت: 8 تیم هندبال در لیگ‌های مختلف کشور داریم که این رشته جزء محدود رشته‌های توپی است که این تعداد تیم در لیگ برتر دارد.

پاکدل با بیان اینکه 3 تیم هندبال در لیگ برتر و یک تیم بانوان استان نیز به عنوان نماینده فارس در آسیا شرکت می‌کنند، افزود: کبیرموتور کازرون بعد از سال‌ها به روزهای اوج خود برگشته و در لیگ برتر کشور بازی خواهد کرد.

نویسنده: سرویس ورزش
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷