پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
توسط هیئت هندبال کازرون اعلام شد:
تیم هندبال کبیرموتور کازرون که خود را برای حضور در فصل آتی لیگ برتر هندبال کشور آماده می کند، در ادامه جذب بازیکنان برای حضور قدرتمند در این فصل از مسابقات، طی روزهای گذشته یک مربی و تعدادی از بازیکنان مطرح در این عرصه را جذب کرد

به گزارش کازرون نما به نقل از روابط عمومی هیات هندبال شهرستان کازرون، حسين استواري بازيكن باسابقه سال هاي گذشته هندبال كازرون با امضا قراردادي به كادر فني تيم کبیرموتور ملحق شد تا در كنار امين رهسپار و مهدي خجسته كادر فني این تيم تكميل گردد.

آخرین نقل و انتقالات تیم هندبال کبیر موتور کازرون 

همچنین در ادامه نقل و انتقالات بازيكن جهت حضور هرچه پرقدرت در ليگ برتر هندبال كشور، اين هيات با امير فرهاديان سنگربان با تجربه كازروني به توافق رسيد.

 آخرین نقل و انتقالات تیم هندبال کبیر موتور کازرون

فرهاديان که فصل گذشته در تيم ليگ برتري مرودشت عضويت داشت، با امضاء قراردادي براي يك فصل به عضويت تيم هندبال كبيرموتور كازرون درآمد.

از دیگر بازیکنان جذب شده توسط هیات هندبال شهرستان کازرون، حسين سلطاني هندباليست ريزنقش، باتكنيك و خوش اخلاق برازجاني است که با عقد قراردادي به تيم هندبال كبيرموتور كازرون پيوست.

آخرین نقل و انتقالات تیم هندبال کبیر موتور کازرون

حسين  سلطانی سابقه نايب قهرماني ليگ برتر با تيم نفت و گاز گچسارن را در كارنامه خود دارد.

عادل شنبدي که سابقه حضور در ليگ برتر با تيم مرودشت را در كارنامه دارد، ديگر هندباليست برازجاني است که با كبير موتور كازرون به توافق رسيد.

 آخرین نقل و انتقالات تیم هندبال کبیر موتور کازرون

همچنین علي اسدي بازيكنان رده جوانان هم که طی روزها گذشته برای جلب اعتماد کادر فنی در تمرينات این تیم به سر مي برد، امروز (پنجشنبه) با تیم کبیرموتور کازرون به توافق رسید و قرارداد خود را امضا کرد.

 آخرین نقل و انتقالات تیم هندبال کبیر موتور کازرون

اسدی متولد ١٣٧٧ تایباد در استان خراسان رضوی است و پیش از این بازیکن رده نوجوانان و جوانان تیم های ثامن الحجج مشهد و تيم لیگ برتري نوین قطره  مرودشت بوده است.

سعيدرضا و علي اندام برادران با اخلاق كازروني، هم دیگر بازیکنان جذب شده هستند که ساعتی پیش قرارداد خود را با تیم کبیر موتور نهایی کردند.

آخرین نقل و انتقالات تیم هندبال کبیر موتور کازرون 

از این میان سعيدرضا سابقه حضور در ليگ برتر با تيم مرودشت را در كارنامه دارد.

همچنین هيات هندبال شهرستان کازرون از امضا قرارداد با بازيكنان نوجوانان و جوانان اين تيم عليرضا راستي پور، كورش نياكان و حسين فرجي خبر داد.

گفتنی است: در خصوص جذب بازيكنان مذاكرات با گزينه هاي بومي و غيربومي همچنان ادامه دارد و در صورت نهايي شدن اطلاع رساني خواهد شد.

نویسنده: سرویس ورزش
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
اذان صبح
۰۵:۰۷:۰۷
طلوع افتاب
۰۶:۳۱:۰۰
اذان ظهر
۱۳:۰۲:۴۰
غروب آفتاب
۱۹:۳۳:۳۵
اذان مغرب
۱۹:۵۰:۰۷