پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۶۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
فرماندار کازرون مطرح کرد
فرماندار شهرستان کازرون گفت: صددرصد روستاهای بخش مرکزی این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.

به گزارش کازرون نما ، سیدکمال علوی سه‌شنبه شب در همایش بزرگ طرح عملیات گازرسانی به 54 روستای شهرستان کازرون که با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در سالن فرهنگی تربیتی شهید عسکری برگزار شد اظهار داشت: مقدمات آغاز عملیات اجرایی این پروژه مهم پیش از انتخابات ریاست جمهوری فراهم شده بود، اما به دلیل امکان سوء‌برداشت و نگرش انتخاباتی، این برنامه را به پس از انتخابات موکول کردیم که امروز با یاری خدا شاهد آن هستیم.

وی پروژه گازرسانی به روستاها را در راستای تحقق شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» عنوان کرد و افزود: با اجرای این پروژه صدها نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.

فرماندار کازرون صیانت از عرصه طبیعت و حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع جنگل را از مزایای گازرسانی به روستاها برشمرد و تصریح کرد: در این خصوص جا دارد از پیگیری‌های خوب نماینده مردم شهرستان کازرون در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه کازرون و مسؤولان استانی تقدیر و تشکر کنم.

امام جمعه کازرون نیز در ادامه این همایش در سخنانی بیان داشت: با وجود کمبود اعتبارات که در سطح کشور حاکم است آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به 54 روستای این شهرستان با اعتبار حدود 64 میلیارد تومان از اقدامات خوب دولت یازدهم و دوازدهم است که جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام محمد خرسند از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواست نهایت همکاری را با پیمانکاران عملیات اجرایی گازرسانی داشته باشند تا سر موقع خود گاز را به روستاها برسانند.

وی از پیمانکاران درخواست کرد که به کیفیت کار دقت کنند و کار خوب و ماندگاری را از خود به جای بگذارند.

امام جمعه کازرون، گازرسانی به روستاها و مناطق محروم و دور افتاده را از برکات انقلاب و نظام اسلامی عنوان و تصریح کرد: کشورهای عربی خلیج فارس با وجود اینکه بزرگترین تولید کننده گاز هستند در بیشتر نقاط از سیلندر گاز مصرف می‌کنند.

خرسند درپایان از اقدامات خوب مدیرعامل شرکت گاز استان فارس به خاطر گاز دار کردن مناطق محروم این شهرستان تقدیر کرد. انتهای پیام/

 

نویسنده: سرویس خبر
مطالب مرتبط :
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
اذان صبح
۰۴:۵۷:۳۰
طلوع افتاب
۰۶:۲۳:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۱:۱۸
غروب آفتاب
۱۹:۳۸:۳۴
اذان مغرب
۱۹:۵۵:۲۳